Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 00:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: mazowiecki
Witam. W mojej Mazdzie 6 z 2004 roku z 2 litrowym silnikiem diesla 121 KM, po przejechaniu 30 tys km od zakupu zaczęła stukać panewka korbowa. Zakupiłem w Bydgoszczy drugi silnik po remoncie, w rozliczeniu zostawiając mój stary uszkodzony. Po dokonaniu przekładki i odpaleniu wymienionego silnika pojawiło delikatne stukanie. Przejechałem na wymienionym silniku ponad 30 tys km i stukanie zaczęło się nasilać. Najbardziej to słychać podczas ruszania na zimnym silniku. Podejrzewam że może to być luz na sworzniu tłoka. Niestety półroczna gwarancja na zakupiony silnik juz się skończyła. Może ktoś mi podpowiedzieć jak wysoki może być koszt ewentualnej naprawy takiego uszkodzenia silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.