Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 20:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: pomorski
Witam
Mam problem z mocą w mazdzie od dziś rana, jeździ normalnie ale nie ma tego kopa . Zajrzałem pod maskę i znalazłem małą "przejściówkę" " łącznik" i w tym jest problem i nie wiem co to jest, i czy wina leży tylko w tym.


Element który jest na zdjęciu wychodzi od zaworu turbiny

*z góry przepraszam jeśli źle dodałem temat


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 cze 2018, 21:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To jest nic innego, jak tłumik powietrza. Wewnątrz jest gabeczka.
Zawór o którym piszesz, to Gruszka od sterowania ustawienia zmiennej geometrii turbiny, stąd słaby silnik itp.
Równie dobre możesz to połączyć bez tego tłumika, tzn wężyki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 sie 2018, 18:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: pomorski
Dzięki wielkie. Wcześniej dowiedziałem się sam co to jest. Masz rację. Fachowa nazwa to zawór/tlumik podciśnienia A numer tego maleństwa to RF4F 18 746. Koszt oryginalnego to 120 zł . Ja włożyłem od vw za 30 zł i jest wszystko cacy.
Może temat się jeszcze komuś przyda ;)

-- Dodano: 20 sierpnia 2018, o 18:14 --

Witam ponownie.

Od ostatniego czasu moja mazda dosc intensywnie kopci na czarno. Dziś przy mocniejszym dodaniu gazu zaczęło coś syczec (ic) - kiedyś spadła mi rura z intecolera więc uznałem, że mogę spokojnie dojechać do pracy I do domu. Po rozebraniu Madzi zauważyłem, że z ic wypadł czujnik a nie rura. Też od ostatniego rozbieranie pojawiły się wycieki oleju przy rurze od ic jak I przy wejściu do silnika A także na górze ic. Dużo osadu na egr jak I w jego okolicach czy też na rurze wydechowej
I tu pytanie czy to może być wina tego, że wstawiłem tłumik podcisnienia z vw ? Jak nie to co może być tego przyczyną.
Proszę o szybką odpowiedź bo mam zamiar jechać Magda w długa podróż już niedługo.
Z góry dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.