Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 15:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam.
Walczę z problemem w mojej M6 (2.3/2006/Pb+LPG)
Problem jest taki że przy szybkim wciśnięciu pedału gazu (na postoju, czy to z wrzuconym biegiem czy na jałowym) samochód przydusza się i prawie aż do przygaśnięcia.
Po 2-3 dniach wywala bład P2177
Do tej pory zrobiłem
- wymieniony przepływomierz
- wyczyszczona przepustnica
- wymienione świece/wyczyszczone cewki
- wymieniona 2ga sona (2 wtyczkowa)
- auto jest bez kata (2giego) - jest wstawiona puszka
- sprawdzony kolektor dolotowy - klapy chodzą jak należy
- sprawdzona elektryka (żadna wtyczka np. od przepływki itd nie jest zepsuta)
- sprawdzone wężyki podciśnien itd - nic nie jest uszkodzone
Na Pb jest "lag" po wciśnięciu gazu i spowolnione przyśpieszenie. Na LPG - wiadomo - trochę gorzej (az do przyduszenia)
Najgorzej jak włacze do tego np. klime - obciążenie silnika wzrasta i jest jeszcze gorzej.
Dzis bylem u mechaniora, sprawdził jeszcze raz węże podciśnień, przepływke przemieżył, kolektor (klapy chodzą bez problemu)
Rozrząd był robiony ze 20.000km temu (komplet - z kołem vvt, łańcuchem na pompe, ślizgami itd) - tak samo na obecnym i starym rozrządzie

Jakies sugestie ? Nie mam juz pomysłow :/ Może pierwsza sonda? Albo kat który jest zaraz za kolektorem wydechowym jest zapchany? EGR?
Ktoś miał coś podobnego i wygrał?

_________________
Stilgardozaurus


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 18:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Mam to samo... tylko, że w 2,0 z '03 i zrobiłem dokładnie to samo co Ty z tym, że jeszcze podmieniłem EGR i czujnik wału i zmieniłem pierwszą sondę. Nie ruszałem w ogóle kata, ale ponieważ walczę już drugi miesiąc to całkowicie straciłem do tego serce i we wtorek oddaję ją w ręce speców od Mazd. Jak wynajdą co jest grane podzielę się z Toba info, może pomoże.

-- Dodano: 14 czerwca 2018, o 18:22 --

Mam to samo... tylko, że w 2,0 z '03 i zrobiłem dokładnie to samo co Ty z tym, że jeszcze podmieniłem EGR i czujnik wału i zmieniłem pierwszą sondę. Nie ruszałem w ogóle kata, ale ponieważ walczę już drugi miesiąc to całkowicie straciłem do tego serce i we wtorek oddaję ją w ręce speców od Mazd. Jak wynajdą co jest grane podzielę się z Toba info, może pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 11:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Stilgardozaurus napisał(a) napisał(a):
- wymieniona 2ga sona (2 wtyczkowa)

Coś nie tak,bo sonda za katem ma jedno złącze.
Którą wymieniłeś ? Tą przed katem i tą wkręconą w niego ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.