Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wysokie Obroty
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 15:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam.
Potrzebuje pomocy odnośnie wysokich obrotów.
Posiadam Mazde 6 Kombi z 2002 r 2.0 benzyna.
Jadąc po raz pierwszy nią autostradą do pracy a konkretnie do Niemiec miałem bardzo wysokie obroty przy 140 do 160 KM/H. A konkretnie od 4 do 5 tyś nie wiem albo mam wrażenie,że trzeba podpiąć ją pod komputer albo tak jakby brakowało mi 6-óstego biegu. Może ktoś z was miał podobne problemy ?
Z góry dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 12:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2017
Posty: 237
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Chyba bardziej Ci brakuje 6-biegu.
Mam taką samą mazdę i podobne obroty przy takich przedkościach.
Jadąć 130km/h mam 3,5obrotów

_________________
Brzydki, zły i szczery.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 19:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Ten szósty bieg by nic nie dał, bo polift 6 bieg == przedlift 5 bieg.

Bieda ekonomiczna niestety :D

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 mar 2018, 12:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
A gdyby tak zmienił tą skrzynie na 6bieg. i jakoś wyregulował te obroty to czy spalanie nie było by wtedy niższe ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 mar 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Spoko. Tylko jak wyobrażasz sobie regulację obrotów?

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 mar 2018, 13:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
To już niech martwi się mechanik :P
Nie wiem czy wgl da się coś takiego zrobić...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 mar 2018, 17:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Da się. Zawsze można wymienić silnik na jakiś o innej charakterystyce. :-P

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 10:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
niestety mam taki sam silnik i głos silnika zanika od 160 km/h w gore a to tylko dla tego ze dominuje szum powietrza haha

daj głośniej muzykę, podobna metoda jak przy szybkiej naprawie zawieszenia :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 mar 2018, 10:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Hehe...
No tak :) Najlepiej by było :)
Kolega ZoZo ma dobry pomysł z tą muzyką :)

A tak na serio to spróbuje zmienić skrzynię biegów i zobaczymy co z tego wyniknie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 20:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
wydaje mi się ze szkoda roboty... lepiej wyciągnąć fotele oraz wykładzinę. i wszystko dobrze wygłuszyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Witam wszystkich!
Mam mały problem gdyż kupiłem tytułowa Mazdę i mam problem z obrotami na biegu jałowym.
Po odpaleniu auta, utrzymuja się na poziomir 1250 r/min i nie spadaja. Czyściłem przepustnice nic to nie dało. Podczas jazdy nie ma problemu wszytko jest ok. Może to być wina silnika krokowego?

-- Dodano: 3 kwietnia 2018, o 14:21 --

[quote="2 kwietnia 2018, o 20:04 Karol8411"]Witam wszystkich!
Mam mały problem gdyż kupiłem tytułowa Mazdę i mam problem z obrotami na biegu jałowym.
Po odpaleniu auta, utrzymuja się na poziomir 1250 r/min i nie spadaja. Czyściłem przepustnice nic to nie dało. Podczas jazdy nie ma problemu wszytko jest ok. Może to być wina silnika krokowego? Silnik krokowy wyczyszczony sprawny. Pojechałem odczytać błędy i oto co mi wyszlo:


Ostatnio edytowano Pn, 2 kwi 2018, 20:04 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.