Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 01:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 20 maja 2017, 20:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.10.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Dwa pytania:
1. Gdzie na Mazowszu dobrze i tanio można wyregulowac luzy zaworów i ile to może kosztować?
2. Przejechane 150k km. Od 40k jest gaz. Samochodem jeździ zona i ostatnio mi mówiła, iż jest silny spadek mocy. Dzisiaj po odpaleniu od razu gasl. Dopiero za 20ym razem odpaliłem ale na zakręcie gasl.

3. Co ciekawe dzisiaj zanim wystąpiły problemy to miałem wymianę oleju

Silnik 2.0 147 KM z 2006r. Instalacja gazowa KME

-- Dodano: So, 20 maja 2017, 18:47 --

Dodam tylko iż po dwóch godzinach na zimnym silniku to samo,

Udało mi się odczytać błąd P0101 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza zakresem/wydajność.

Próbowałem odpowietrzyc, dłużej trzymałem kluczyk w drugim położeniu. I nic.

Ktoś coś mądrego doradzi?
Co ciekawe po zapłonie trzeba gaz do oporu mieć wciśnięty, aby nie zgasł. Puszcze gaz (stojac) i gaśnie.
Filtr powietrza nie był wymienia.

-- Dodano: So, 20 maja 2017, 21:44 --

Sprawa przybrała nieoczekiwany obrót.
Interfejs wyrzucił mi dwa błędy - p0101 (problem z MAF przeplywomierzem). Wiec w internecie wygrzebalem iż można zacząć od przeczyszczenia przeplowiemierza.
Po zakupie czyści dla odkrecilem przepływomierz a pod nim OKAZAŁO SIĘ ZE KTOŚ WŁOŻYŁ KAWAŁ BRUDNEJ SZMATY.

I teraz pytanie za 100 punktów - czy możliwe ze szatę włożył mi ktoś pół roku temu podczas innej naprawy czy raczej dzisiaj podczas wymiany oleju?
Zaznaczam, iż do mechanika 25 km dojechałem bez problemu. Ale pierwszy problem (zgasniecie) pojawił się już po zjeżdżalni z kanału. Potem max 80 na godz. Aż w końcu zgasł na amen i gasl zaraz po przekreceniu kluczyka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 15:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Proponuję wymianę filtra i pozbycie się tej szmatki. Minimum jakie przepuszczała do przepustnicy to było za mało i komputer wariował. Jeżeli to zrobisz i dalej będzie coś nie tak to wyczyść przepływkę. Jak miałbyś tą szmatkę przez pół roku to nie ujechałbyś. Albo ktoś liczył na podwójny zarobek albo poprostu nie myśli. Gasł ponieważ bez powietrza nie ma mieszanki paliwowej. Polecam zmienić warsztat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 18:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.10.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Tez mysle, iz chodzilo o podwójny zarobek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 cze 2017, 17:26 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam czy mazdzie 6 disel rf5c zawory trza samemu ustawiac czy sa hydrauliczne samoregulujace sie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 18:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubuski
Witam, tez jestem ciekawy tak jak kolega powyżej czy w mazdzie 6 GG 2.0 diesel trzeba regulować zawory? Odpowie ktoś kto to robił albo wie że można to zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 23:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, zawory w dieslu ustawiasz samemu. Szczelinomierzem, co 60 tys km. Oraz wymiana podkładek pod wtryskiami obowiązkowo chyba że ktoś ma małe rączki i zrobi to bez dokręcania łap na wtryskach.


Ps, przecież to nie temat o dieslu :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lis 2017, 17:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Mam pytanie gdzie w Warszawie polecacie zrobić regulację zaworów, narazie gdzie nie dzwonię to nie robią, trzeba czekać na szefa żeby wycenił, jeden zakład mi zaśpiewał 380PLN za samą robociznę <oczy> Z tego co wiem to jest to prosta robota odkręcić kilka śrubek od pokrywy, potem szczelinomierz za parę złotych i śrubokręt, problem w tym że nie mam własnego garażu a jakbym chciał pojechać na taki na wynajem to zagrzeję silnik a robotę należy wykonać na zimno. Myślęże powinno to kosztować 150-250zł a nie 500 doliczając uszczelkę :rozpacz:
Zobaczymy jeszcze co mi z ASO odpiszą


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lis 2017, 19:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A Auto Jaksa? http://www.autojaksa.com.pl/ Wieloletni partner na konkurencyjnym forum i polecany mechanik.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lis 2017, 21:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
neo1977 napisał(a) napisał(a):
Myślęże powinno to kosztować 150-250zł

To otwórz kolego warsztat,kup szczelinomierz za pare złotych,i działaj !
Za kilka miesięcy powinieneś zarobić na nową szóstkę.
Chcesz sprawdzać luzy czy regulować ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 14:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować.
Tadziol ile to jest godzin pracy? Wiecej niż 2h? 100zł na godzinę to chyba godna stawka dla mechanika.. Nigdy tego nie robiłem wiec dopytuje ale pomyslalem ze dostalem wycene do odczep sie bo plac był pełen samochodów. Ile u Ciebie taka przyjemność?

-- Dodano: 21 listopada 2017, o 14:14 --

No dobra już wszystko wiem, śrubokrętem to się robiło w Maździe 626, umowilem sie na grudzien samo sprawdzenie to koszt 50zł a regulacja czyli wymiana szklanek czy wymiana uszczelki w zależności od koniecznosci - i to jest uczciwe podejscie a nie cena z góry a pewnie nic nie bedzie do roboty bo do tej pory auto jeździło na samej benzynie i o ile przebieg autentyczny <modlisie> Zobaczymy jak wyjdą pomiary


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 gru 2017, 20:14 
Świeżak
Offline
Od: 01.11.2016
Posty: 23
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Daj znać co było i jakie koszta


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.