Teraz jest So, 20 kwi 2024, 03:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 08:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Cześć!
Na początek chcę napisać, że silnik jest po remoncie (ok 30k km temu) i kompresja została sprawdzona i jest ok.

Co się dzieje?

Dławi się i nie wkręca się od razu od biegu jałowego. Chwilę muli, długo się zastanawia - opóźniona reakcja. Podczas jazdu po prostu nie można ruszyć z wolnych obrotów. Po ok 2000rpm już jest lepiej, ale dalej jest odczuwalny duży spadek mocy.

Co zostało sprawdzone?
- kompresja
- przepływomierz
- czujnik temp. powietrza zasysającego
- błędy komputera - nic nie wyrzuca, był P0113 ale został skasowany i nie wraca
- sterowanie podcieśnieniowe klap kolektorów ssących

Nie wiem w czym dalej może być problem. Walnięty ECU? Jeszcze chciałbym sprawdzić pracę sond, ale mimo to...
Trudny przypadek. Ktoś coś poradzi, miał podobnie bądź słyszał?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.