Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 08:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 20:42 
Świeżak
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: łódzki
Ciężko mi opisać swój problem bo zachowanie silnika jest dość specyficzne ale spróbuję.
Gdy silnik jest zimny i dodaję gazu ma takie momenty zawahania ale ogólnie czuć że się wyrywa po nawet lekkim dodaniu gazu, natomiast gdy się rozgrzeje auto rozpędza się jak matiz... Czuć wyraźny brak mocy, wcześniej po dodaniu gazu reakcja była natychmiastowa, teraz tylko coraz głośniej buczy a nie idzie.. Dodam tylko że jest tak samo na pb i lpg. Od zakupu nie wymieniałem świec ani przewodów bo jest to dość duży koszt ale powoli się do niego przymierzam. Ma ktoś jakiś pomysł?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 sty 2017, 21:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
No, powodów możesz mieć troche. Ja tez mam nieco "skoków" z moja 2.3 - ale u mnie stawiam na rozrząd.
- sprawdź kompresję na tłokach (świece się wykręca, gaz do końca itd) - każdy mechnik to zrobi. Ja mam książkowo wręcz - 14 bar na każdym cyl. = teoretycznie w silniku wszystko gra, a i tak szarpie (na LPG mniej)
- sprawdz świece i listwe wtryskową. Świece nie są drogie. 150 to już raczej bez problemu Bosha kupisz
- polecam rzucić okiem na przepływomierz. Elektryk samochodowy za 20 pln. bez problemu ci go "przemieży". Takie objawy jak mówisz to może być wlaśnie to. U mnie po wymianie przeplywomierza było zdecydowanie lepiej
- jak rozrząd? Ja mam 270.000 zrobione, i z tego co mi wiadomo nie był zmieniany, a lekki "szum" itd jest = mój łańcuch (wraz ze ślizgami i kołem zmiennych faz rozrządu jest raczej do wymiany - szykuje się na wiosne). Generalnie dopóki rozrządu nie zrobie nie spodziewam się cudów :)

_________________
Stilgardozaurus


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2017, 20:44 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Jak dla mnie to widzę tylko dwie możliwości : sonda regulacyjna lub rozsypany katalizator co blokuje wydech.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 19:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
może nie dostaje powietrza tyle ile powinna dostawać. pytanie czy jakiś elektrozawór przy pracy na ciepło działa poprawnie. pytanie tez czy na ciepłym wcale się ni zbiera czy np. jest jakaś dziura ? ze np od 3-4 tys czuć przyspieszeni ? i sprawdź od jakiej temp. , traci moc spróbuj to wyczuć ,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 08:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: łódzki
Witam chcialbym troszke odswierzyc, u mnie sa bardzo podobne obiawy.
-Przy przyspieszaniu na niskich obrotach (szarpie/dlawi sie) i to na zimnym i na cieplym silniku.
-Jak sie dobrze rozgrzeje (10-15 km) to zaczyna powoli tracic na mocy(jest przymulony caly czas jak bym ciagnal przyczepke za sobą) i jednoczesnie slychac jakby szum z wyciem. Na pedalach czuje "brzeczenie".
-Nie zauwazylem ani razu zeby pokazala sie ikonka check engine.
-Dodam jeszcze ze po rozgrzaniu silnika gdy lekko nacisne gaz podczas ruszania slychac glosne "brzeczenie " jakby drzenie z okolic kolektora wydechowego. Stawiam na wibracje oslony wydechu ale moge sie mylic.
Auto po generalnym remoncie silnika plus wymienione kable, swiece, cewka. Przeplywomierz, silnik krokowy i dolot czyszczony. Prosilbym o lekka pomoc w nakierowaniu gdzie moge dalej szukac przyczyny.

Mazda 6 GG 1.8 2004r.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 21:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
NiiHooYaa

Sprawdź luzy zaworowe u siebie. Zdejmujesz pokrywe zaworów i lecisz ze szczelinomierzem między szklankami a krzywkami wałka. Jak nie będzie luzu to masz rozwiązanie problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 11:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: podkarpacki
Witam wszystkich, mam profilem przy swojej mazdzie 2.3 ben
Strasznie zaczęło mi brakować mocy po regenracji silnika i nie wiem co mogło to spowodować, może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 12:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
1 października 2019, o 12:51 arek5411 napisał(a):
Strasznie zaczęło mi brakować mocy po regenracji silnika

Kto robił tą "regeneracje" ? Wróć tam i niech naprawią co popsuli...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.