Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 11:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 17 lis 2016, 17:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Witam,
przeglądam forum już od jakiegoś czasu, niestety nie potrafię znaleźć choć być może informacje te nie znajdują się jeszcze na tym forum.

Przejdźmy do meritum. Na początku lipca zakupiłem mazdę 6 1.8 sedan, 2003r.
Wykonałem wszystkie niezbędne czynności, które wykonuje się przy zakupie auta(wymiany filtrów, klima,zawieszenia i drobne naprawy).
Po jakichś 3k km silnik zaczął pracować nierówno.
Standardowe procedury; wymiana kabli- brak efektu,
wymiana świec- efekt na tydzień może półtora.
Któryś z kolei mechanik, po wymianie świec i kabli, powiedział, że na bank cewka.
Cewke zakupiłem(tanio się nie dała) zamontowałem i co? NIC
a więc wycieczka do kolejnego warsztatu następnego oczywiście i kolejny mechanik stwierdza iż jest to wyciek pod pokrywą i wymieniamy uszczelkę, wykręcił świece i faktycznie były mokre.
Wymiana uszczelki pomogła i wyleczyła moją piękność.
Niestety długo nie nacieszyłem się autkiem gdyż dokładnie tydzień później miałem trasę do Warszawy,(nadmienię że mieszkam w Rzeszowie). Za Radomiem silnik zaczął wydawać z siebie dźwięki jak kostki lodu wrzucone do shakera.... przerażenie strach w oczach, późniejsze diagnozy wykazały najgorsze.
Wysadziło korbę bokiem...:(
Najgorsze jednak nie okazała się wywalona korba, lecz BRAK jakiegokolwiek dostępnego nawet używanego silnika z posiadanym przeze mnie motorem.

Panowie poszukuję już ponad półtorej miesiąca silnika do mazdy 1.8 BENZYNA o kodzie RS15G
i niestety na żadnym "szrocie" ani komisach nie potrafię znaleźć tego silnika. Proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji? Może któryś z forumowiczów posiada i chciałby się pozbyć lub ma jakiś inny pomysł jak wyjść z tej opresji.
Zbliża się zima, ja potrzebuję autko by dojeżdżać do pracy a niestety póki co od półtora miesiąca przepalam trampki:)

Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek porady..
Dziękuję !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 03:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.10.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
rombek napisał(a):
Witam,
przeglądam forum już od jakiegoś czasu, niestety nie potrafię znaleźć choć być może informacje te nie znajdują się jeszcze na tym forum.

Przejdźmy do meritum. Na początku lipca zakupiłem mazdę 6 1.8 sedan, 2003r.
Wykonałem wszystkie niezbędne czynności, które wykonuje się przy zakupie auta(wymiany filtrów, klima,zawieszenia i drobne naprawy).
Po jakichś 3k km silnik zaczął pracować nierówno.
Standardowe procedury; wymiana kabli- brak efektu,
wymiana świec- efekt na tydzień może półtora.
Któryś z kolei mechanik, po wymianie świec i kabli, powiedział, że na bank cewka.
Cewke zakupiłem(tanio się nie dała) zamontowałem i co? NIC
a więc wycieczka do kolejnego warsztatu następnego oczywiście i kolejny mechanik stwierdza iż jest to wyciek pod pokrywą i wymieniamy uszczelkę, wykręcił świece i faktycznie były mokre.
Wymiana uszczelki pomogła i wyleczyła moją piękność.
Niestety długo nie nacieszyłem się autkiem gdyż dokładnie tydzień później miałem trasę do Warszawy,(nadmienię że mieszkam w Rzeszowie). Za Radomiem silnik zaczął wydawać z siebie dźwięki jak kostki lodu wrzucone do shakera.... przerażenie strach w oczach, późniejsze diagnozy wykazały najgorsze.
Wysadziło korbę bokiem...:(
Najgorsze jednak nie okazała się wywalona korba, lecz BRAK jakiegokolwiek dostępnego nawet używanego silnika z posiadanym przeze mnie motorem.

Panowie poszukuję już ponad półtorej miesiąca silnika do mazdy 1.8 BENZYNA o kodzie RS15G
i niestety na żadnym "szrocie" ani komisach nie potrafię znaleźć tego silnika. Proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji? Może któryś z forumowiczów posiada i chciałby się pozbyć lub ma jakiś inny pomysł jak wyjść z tej opresji.
Zbliża się zima, ja potrzebuję autko by dojeżdżać do pracy a niestety póki co od półtora miesiąca przepalam trampki:)

Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek porady..
Dziękuję !



Kolego skąd wziąłeś taki kod silnika? posiadasz motor 1.8L 120km i kod silnika to L8
mogę taki zaoferować (pewny) w zamian za twój oczywiście z dopłatą


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 gru 2016, 21:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.10.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Aczkolwiek L8 posiadaja plastikowe dekle moj natomiast jest aluminiowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 gru 2016, 09:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.10.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
rombek napisał(a):
Aczkolwiek L8 posiadaja plastikowe dekle moj natomiast jest aluminiowy.


Oczywiscie posiadam tez pokrywe aluminiową jesli to ma dla ciebie znaczenie.1000zl jesli oddasz swoj uszkodzony motor pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.