Witam,
przeglądam forum już od jakiegoś czasu, niestety nie potrafię znaleźć choć być może informacje te nie znajdują się jeszcze na tym forum.
Przejdźmy do meritum. Na początku lipca zakupiłem mazdę 6 1.8 sedan, 2003r.
Wykonałem wszystkie niezbędne czynności, które wykonuje się przy zakupie auta(wymiany filtrów, klima,zawieszenia i drobne naprawy).
Po jakichś 3k km silnik zaczął pracować nierówno.
Standardowe procedury; wymiana kabli- brak efektu,
wymiana świec- efekt na tydzień może półtora.
Któryś z kolei mechanik, po wymianie świec i kabli, powiedział, że na bank cewka.
Cewke zakupiłem(tanio się nie dała) zamontowałem i co? NIC
a więc wycieczka do kolejnego warsztatu następnego oczywiście i kolejny mechanik stwierdza iż jest to wyciek pod pokrywą i wymieniamy uszczelkę, wykręcił świece i faktycznie były mokre.
Wymiana uszczelki pomogła i wyleczyła moją piękność.
Niestety długo nie nacieszyłem się autkiem gdyż dokładnie tydzień później miałem trasę do Warszawy,(nadmienię że mieszkam w Rzeszowie). Za Radomiem silnik zaczął wydawać z siebie dźwięki jak kostki lodu wrzucone do shakera.... przerażenie strach w oczach, późniejsze diagnozy wykazały najgorsze.
Wysadziło korbę bokiem...
Najgorsze jednak nie okazała się wywalona korba, lecz BRAK jakiegokolwiek dostępnego nawet używanego silnika z posiadanym przeze mnie motorem.
Panowie poszukuję już ponad półtorej miesiąca silnika do mazdy 1.8 BENZYNA o kodzie RS15G
i niestety na żadnym "szrocie" ani komisach nie potrafię znaleźć tego silnika. Proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji? Może któryś z forumowiczów posiada i chciałby się pozbyć lub ma jakiś inny pomysł jak wyjść z tej opresji.
Zbliża się zima, ja potrzebuję autko by dojeżdżać do pracy a niestety póki co od półtora miesiąca przepalam trampki:)
Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek porady..
Dziękuję !