Teraz jest So, 27 kwi 2024, 11:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 20:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z moją Mazdą. Przy przyspieszaniu w okolicach 3tys. obrotów zaczyna kopcić na czarno, jednak nie zawsze. Czasami bywa że przyspieszam i jest ok a czasami zakopci. Stawiałem na problem z doładowaniem lub z dolotem jednak tam wszystko jest ok. Podłączyłem auto do komputera i był błąd P0093 Nieszczelność w układzie paliwowym - duży przeciek. Czy miał ktoś może do czynienia z taka usterka i wie jak rozwiązać ten problem? Czy to jest coś nie tak z wtryskiwaczami czy może problem z zaworem dawki paliwa SCV, a może problem tkwi w czymś innym? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sie 2016, 12:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam.

W mojej MADZI także pojawiało się mocne kopcenie na czarno w czasie
przyspieszania w zakresie 2,5-3tsc obr/mn.
Pomogła wymiana filtra powietrza na mazdowski( podobno nie wszystkie, a w szczególności
te tanie, zamienniki mają odpowiednią przepustowość) i przede wszystkim czyszczenie, czy
też może bardziej pasowałoby tu, płukanie IC.
Nadmienię tylko że wcześniej miałem już wymienione podkładki pod wtryskami, regulacje luzów zaworowych i czyszczony smok olejowy.
Badanie kompem które także przeprowadzałem przed usunięciem tych problemów nie
wykryło błędów, aczkolwiek też pokazywało jakieś problemy z ciśnieniem paliwa na szynie lan.
Jeśli chodzi o zawór SCV to odpowiada on tylko za wolne obroty.Wymieniłem go bo mi
gasł na zimnym silniku, po wymianie wszystko OK.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 wrz 2023, 19:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.05.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zachodniopomorski
W moim przypadku było podobnie czyli nie wiadomo kiedy zgaśnie silnik raz przejechał 800km i nic a raz potrafił zgasnic na odcinku 20km ponad 6x. Wymieniony na nowy rawor scv. Podmienione wtrysk, nowy filtry paliwa, poprawione kable masowe w komorze silnika i dalej nie wiadoma dalej to samo. Któregoś dnia wysadziło przewody przelewów. I tu była winowajca.okazalo się zatkany przewód powrotny w zbiorniku. W odstojniku są rurki czarne harmonijka i ten od powrotu ma na dole biały dławik, po zdemontowaniu go był zatkany. Winne były stare rozpadają ce się wężyki od środka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.