Teraz jest Pn, 20 lis 2017, 14:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 4 lip 2016, 15:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
Witam. Mam podobny a wrecz identyczny problem z obrotami jak robas42. Udalo Ci sie rozwiazac co to jest ?
Czyscilem przepustnice i podmienialem ja na inna, jutro podmienie przeplywomierz. Na kompie u mechanika nie pokazywalo bledow

04.07
Podmienilem ten przeplywomierz i niestety dalej taki sam objaw, niskie obroty na jalowym biegu :/
Jakies pomysly / porady gdzie i czego jeszcze szukac ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 18:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Od dołu pompy są takie małe otworki.Prawdopodobnie są to zaworki ciśnieniowe zapobiegające blokowaniu się kół podczas raptownego hamowania. Z jednego takiego zaworka jak nacisnę mocno na pedał hamulca to wycieka mi płyn. Ciekawe czy to da się naprawić czy wymiana całej pompy. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 21:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 225
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ze względów bezpieczeństwa chyba lepiej jest wymienić.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 14:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Masz fote


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 16:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
Panowie nie chce sie narzucac ale jak z obrotami cholernymi cos zrobic ?? :mad: W ASO 150zl za podpiecie pod komputer + kazda czynnosc nastepne 50zl a gwarancji i tak nie dadza... Nie wiem czy ma to cos wspolnego ale na wiosne padl jeden wtrysk od gazu i zostal wymieniony na nowy ( brak pomsylow i lapie sie juz wszystkiego )
Robas42 daj prosze znac czy zrobiles to czy nie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 18:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A podpinałeś go pod OBD II? Skąd ogolnie jesteś? Obroty masz za niskie jak auto chodzi na jałowym czy jak wciskasz sprzęgło?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 18:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
Tak podpinalem i błędów brak, jutro sprawdzę jeszcze sam, dziś przyszło nowe OBD. Ełk na mazurach jeśli Ci coś to mówi :wink: niskie są jak się rozgrzeje do temp roboczej na biegu jałowym. Przepływomierz i przepustnica czyszczone i podmieniane, silnik spryskany PLAKIEM i zero efektów. Po załączeniu klimy czasem ledwo z miejsca da się ruszyć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 22:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jak na razie czekam na wymianę pompy. Jaki będzie koszt naprawdę nie wiem. A jeśli chodzi o obroty to brak mi pomysłów,ale nie dam za wygraną. Czytam i szukam w necie wszystko co dotyczy obrotów. Jest taka przypadłość w naszej generacji mazdy. Szczerze mówiąc to forum a także forum MAZDA SPEED istnieją już kilka dobrych lat i nikt tak naprawę nie poradził sobie z tym problemem,choć temat był poruszany setki razy. Diagnostyka jest droga,ale pewnie kiedyś trzeba będzie się na nią zdecydować.Podpytam moich fachowców którzy wymieniają mi pompę ,może oni coś poradzą. Przysięgam że jak tylko będę coś wiedział to na pewno się odezwę,bo wiem jak wkurzające jest drganie całej kasty. Mimo wszystko wy też szukajcie rozwiązań. Im więcej wiadomości tym lepiej.Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lip 2016, 05:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja Wam powiem tak. Jak czytałem to przypadłością tych M6 są wibrajcje przenoszone na fotel czy nadwozie. Ja tak mialem/mam i kolega co ma taką samą pod blokiem tez mówil że bezskutecznie z tym walczył. Mnie obroty bardziej skakaly po zakupie auta, a szczególnie jak dojeżdżalem do skrzyżowania. Pomogło czyszczenie przepustnicy, ale nie do końca. Teraz na jalowym też czuję delikatne wibracje i widzę delikatny ruch wskazowki na obrotomierzu. Czasami jest na przed ostatniej kresce przed 1000/obr a nieraz ciut poniżej. Po włączeniu klimy te wibracje potrafią się delikatnie nasilić w chwili jak zaskoczy kompresor. Z jednej strony to normalne, a z drugiej mam wrażenie że komputer za późno wyrownuje te obroty. Oczywiście u mnie to trzeba się przypatrzeć i nie mam tak że wskazowka mi lata jak żyd po pustym sklepie :lol: Auto też mi nie przygasa.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2016, 17:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Cold robiles reset,adaptacjie i czysciles mase


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 20:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Widzę że nikt z zainteresowanych nie poradził sobie z problemem. Mam kilka ważnych informacji które prawdopodobnie pomogą w ustabilizowaniu obrotów. Podpytałem mojego mechanika który szuka pompy abs dla mnie bo nowa w serwisie to kosmos,a okazuje się że nie może być pierwsza lepsza tylko numery muszą zgadzać z oryginałem. Ale o obrotach. Okazuje się że wszyscy którzy czyścili przepustnice,przepływki i inne części popełniali jeden podstawowy błąd który i ja popełniłem,a mianowicie odłaczyli wtyczkę z układu i brali sprzęt na stół i czyścili. Ponoć nie wolno tego robić bo nawet po adaptacji komputer zapamiętuje błąd w układzie i obiera średnie parametry. Konieczne jest wtedy zrobienie tzw.Przyuczenia i wgrania nowej charakterystyki biegu jałowego. Jestem w szoku bo nikt o tym nie pisał.1 sierpnia jadę na wymianę pompy i zabawę z przyuczeniem. Na pewno się odezwę i opiszę czy są jakieś zmiany. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 05:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jeżeli akumulator masz odpięty, to co za różnica czy odepniesz wtyczkę od przepustnicy czy nie, skoro nie ma zasilania? Przyuczenie polega chyba na pozostawieniu 10-15 minut na jalowym, albo już podczas jazdy się adaptuje przez ileś tam km. Ja Ci powiem że 2 razy czyściłem przepustnicę odpinając akumulator, ale nie wyciągając przepustnicy na zewnątrz i nie odpinając żadnych wężyków, wtyczek itp. i nadal mam odczuwalne wibracje, więc to nie jest żadna reguła.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 06:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Dlatego warto zrobic reset po wszystk8ch czynnosciach i zadaptowac mazde na nowo zrob porzadna adaptacjie ,na zimnym pokasuj odlacz i wlacz niech pracuje do temperatutry roboczej silnika
Krzychu te wezyki od cieplej wody ja mam odlaczone przy tb dodatkowo poprawadzilem dodatkowo mase do tb


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 07:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 146
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
krzysiek1980 napisał(a):
JPrzyuczenie polega chyba na pozostawieniu 10-15 minut na jalowym, albo już podczas jazdy się adaptuje przez ileś tam km.

Raczej 25-30 minut.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 15:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Dokladnie jak kolega wyzej napisał ,a czasem i dłużej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 16:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja Wam powiem że więcej niż 15 minut nie musiałem robić i wszystko chodziło jak należy. Możliwe że komp dalej coś tam sobie kalkulował ale już podczas jazdy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2016, 19:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
robas42 napisał(a):
. Okazuje się że wszyscy którzy czyścili przepustnice,przepływki i inne części popełniali jeden podstawowy błąd który i ja popełniłem,a mianowicie odłaczyli wtyczkę z układu i brali sprzęt na stół i czyścili. Ponoć nie wolno tego robić bo nawet po adaptacji komputer zapamiętuje błąd w układzie i obiera średnie parametry. Konieczne jest wtedy zrobienie tzw.Przyuczenia i wgrania nowej charakterystyki biegu jałowego.

Robas jak Ci sie uda to przyuczenie zrobić to daj namiary na tego mechaniora bo tez jestem z poznania ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 lip 2016, 06:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
Brednie jakies , to poprzez adaptacjie elektrucznej tb ustawiany jest silniknkrokowy w niej prawda j3st ze komp prz3z kilka cyklinuczy. Uczy sie nowego ,ale zeby na przuczenia jezdzic ,tobtak jak z olejem do katalizatora haha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 sie 2016, 21:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Troche źle zrozumiałem mechanika .w Sumie mówiliśmy o tym samym. On nazywa naszą adaptacje przyuczeniem,ale chodzi o to samo. Co do moich obrotów To w środę odbieram autko po wymianie pompy i kilku innych pierdołków. Mechanik obiecał ze sprawdzi mi charakterystykę biegu jałowego i Popracuje nad obrotami. Na pewno się odezwę jak będzie po wszystkim.

-- Dodano: Cz, 4 sie 2016, 22:32 --

Sprawdzenie obrotow i regulacja praktycznie nie przyniosły wymaganego rezultatu. Jestem umówiony w piatek w serwisie Mazdy na Kodowanie nowej pompy i spróbuję tam zagadać ,Może oni mają sposób na podniesienie tych nieszczęsnych obrotów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sie 2016, 16:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 108
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
W tb dbw nie da się podnieśc obrotów w ecu tzn - da się ale to wymaga ingerencji w bebechy i rzeżbienie przy tps , gdzieś kiedyś to wrzucałem ze zdjęciami

-- Dodano: 5 sie 2016, o 18:11 --

robas42 napisał(a):
,Może oni mają sposób na podniesienie tych nieszczęsnych obrotów.


szczerze- wątpię

-- Dodano: 5 sie 2016, o 18:14 --

jak cię to interesuje -szkoda że tak daleko ale jak będę miał czas to zrobie ci tb bo mam jeszcze multum przepustnic jak gzrzebalem przy mazdach odezwij się na pw

-- Dodano: 5 sie 2016, o 18:30 --

znalazłem

Obrazek

-- Dodano: 6 sie 2016, o 17:22 --

widzę zero interesa więc oddaję 15 sztuk tb do sprzedaży , narka

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sie 2016, 16:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 39
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Szczerze mowiąc nawet serwis Mazdy nie poradził sobie z tym problemem. Mechanik sam wyszedł z propozycją regulacji przepustnicy w sposób jaki proponowal kolega wyzej. To jedyny sposób. Mam nowa charakterystykę biegu jałowego ,mimo to dwa razy robiono mi reset całkowity komputera i nic. Ciągle jest tak samo. Wychodzi więc na to ,jak w tytule mojego postu,że jedyny ratunek to roznitowanie przepustnicy i regulacja ręczna Na tym kółku zębatym. Trzeba zastosować jakieś podkładki,ale nie wnikałem w temat i nie mam za dużej wiedzy na ten temat. Arkadius 73 ma chyba większą wiedzę niż serwis . Przy większej gotówce w moim domu zabiorę się za to sam. Większa frajda i satysfakcja. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sie 2016, 21:10 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 108
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
mówiłem pisałem ale nikt nie słucha , rozebrałem na części pierwsze wiele tb od 3,7 do 2,3 mps i wszystkie mają wadę o której nie napiszę bo nie zarobię ,

-- Dodano: 14 sie 2016, o 22:09 --

robas42 napisał(a):
zabiorę się za to sam


szczerze- nie rób tego , za chwilę bedzie post czemu obroty falują , czemu nie wkręca sie na obroty , czemu nie jedzie

-- Dodano: 14 sie 2016, o 22:10 --

jest parę rzeczy które trzeba umieć zrobić i tyle

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 gru 2016, 14:47 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Panowie czytając te wszystkie posty odnośnie falowania obrotów na jałowym biegu nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie...jak sobie z tym poradzić... normalnie ręce opadają...Mi w madzi od ok 2 tyg zaczęło się falowanie nic nie pomogło odpinanie aku. ani czyszczenie i adaptacja przepustnicy,normalnie załamka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 13:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 108
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Bo nic nie da seryjna tb ma wadę którą mozna usunac podnosząc obroty ale to trzeba wiedzieć co zrobić i tyle , dawno temu pisałem ale nikt nie był zainteresowany więc sprzedalem tps -y zmodyfikowane już dawno

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 14:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Szkoda że nie działo się to wtedy jak poruszaliscie ten temat :( dla mnie to nie logiczne że w żaden inny sposób nie można pozbyć się tego problemu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 15:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 108
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Też byłem zdziwiony ale skoro nikt nawet nie raczył się odezwać to olałem ten temat i kropka

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 15:15 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
A może przyczyną jest inna ... myślałem żeby w pn do mechanika na kompa pojechać, Szfagier mi mówił że może sonda walnieta.... To możliwe że by tak obroty skakał od sondy?? Ogólnie to z mechanika nigdy nie mialemiałem nic wspólnego nawet się nie interesowałem za bardzo dopóki nie kupiłem Magdy:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 16:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Trzeba zacząć od początku, czyli kable, świece, przeczyścic przepływkę, obejrzeć czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, podpiąć pod kompa.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 16:21 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Zrobione co do lewego powietrza to nie wiem jak to zrobić czy da się samemu to sprawdzić??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 16:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1338
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Można w okolicach dolotu prysnąć samostartem i jeżeli praca silnika na moment sie zmieni, to w okolicy pryśnięcia jest nieszczelność. Poczytaj sobie w necie, bo są rózne patenty.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.