Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 4 cze 2013, 01:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.05.2013
Posty: 1
Witam wszystkich i o zdanie pytam. Jestem na kupnie Mazdy 6 /rocznik mniej więcej 2005 r. / i planuję ją zagazować. W związku z tym pytanie do Was. Jaki silnik /dokładny model/ dobrze toleruje gaz a w jakim w ogóle nie da się go założyć? Myślę o silniku 2.0 bo ponoć najbardziej bezstresowy, ale z tego co się doczytałem to silników 2.0 jest kilka /chyba 2/ różnych modeli . Do założenia LPG oczywiście skłania mnie ekonomia. A za porada znajomych mechaników całkowicie skreśliłem pomysł zakupu diesla. Kupno nowoczesnego diesla w zasadzie dowolnego producenta w samochodzie mającym sporo ponad 100 tyś . to kupienie puszki Pandory która prędzej czy później się otworzy. Oczywiście wiem, że są "śmiertelni wrogowie" montażu LPG w Mazdach ale nie ich się pytam /chyba, że mają bezpośrednie a nie zasłyszane od kogoś doświadczenie w tym temacie/ . Pytam się tych którzy posiadają jakąś merytoryczna wiedzę na ten temat :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 4 cze 2013, 07:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jezeli pierwsza generacja (GG/GY) to masz:
1.8 MZR 120 KM
2.0 MZR 141 lub 147 KM.

Czy to dobre posuniecie - tego nikt nie wie. Tak samo LPG jak i diesel maja swoje wady i zalety.
Jak nie bedziesz serwisowal, nie zalozysz dobrej instalacji sekwencyjnej to tez bedziesz mial problemy.

Pamietaj ze dobry "gazownik" zanim przystapi do montazu to najpierw sprawdza stan silnika i doradza czy ten silnik "pociagnie" czy zdechnie.
Zalozyc - to nie sztuka. Wazne aby pozniej nie miec jak to okresliles "puszki pandory".

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 wrz 2014, 18:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.09.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Witam wszystkich forumowiczów.

Nie chcąc dublować tematu, podpinam się pod ten, bo pasuje do mojego pytania, ale do sedna:

Jestem zainteresowany kupnem Mazdy 6 z silnikiem benzynowym 2.0, ale warunkiem koniecznym dla mnie jest instalacja LPG.
Niestety mam pewien problem dotyczący wersji silnikowych. Z tego co doczytałem to są 3 wersje silników 2.0 w Mazdach 6 GG/GY i są to:

LF-DE
LF-VE
LF-VD

Z tego co udało mi się znaleźć, to wersja LF-VD jest wersją z bezpośrednim wtryskiem paliwa, więc automatycznie instalacja LPG odpada (przynajmniej dla mnie, bo takie instalacje są zbyt drogie, żeby je pakować do auta za ok 20 - 25 tys).

Czy ktoś z forumowiczów zna oznaczenia tych silników i może mnie wspomóc swoją wiedzą ?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 11:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
polecam brc z lubryfikacją i tylko wyłącznie do silnika 2,0 ja zrobiłem już 180000 tys na tym gazie tylko nie popełnijcie błedu tak jak ja przedewszystkim kontrola zaworowa co 30000 tys zalecane zalecana mazdy nie lubią gazu jak tego przypilnujesz to bedziesz dlugo cieszył sie jazda mi nawet na zbiorniku gazu 55 litrow mi wchodzi rekord to 600 km a normalnie bez problemowo 500 robi na autostradzie predkosc 140 150km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 gru 2017, 09:16 
Świeżak
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 34
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
Troche masz błedy w jednostkach o 3 zeraz sie pomyliłes, a czy samrowanie zaworów cos daje to bym sie zastanowił. Jeze bez zrobione 90 tys 4 razy kontrolowane luzy zaworowe. a ty robiłes luzy czy tylko kontrola bo to 2 rózne rzeczy


Ostatnio edytowano Pn, 25 gru 2017, 09:16 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
19 listopada 2017, o 11:36 Arkadiuszewa napisał(a):
tylko wyłącznie do silnika 2,0
tylko i wyłącznie do każdego, po co ci ta lubryfikacja jak i tak jezdzisz na regulacje luzów :bojka: brc jest passe, odradzam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 17:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Ja osobiście w Mazdzie 6 1.8 GG miałem STAG 4 mogę szczerze polecić


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.