Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 20:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Witam.Sprawa dotyczy mazdy 6 1.8, 125km z 2005r wersja 2006 po lifcie.
problem polega na tym, przy nagłym spadku obrotów,np przy dojeżdzaniu do świateł obroty spadają nawet do 500/min(silnik pracuje nierówno) i tak falują pomiędzy 500-900 aż po chwili osiągną optymalna predkość tzn 750 i po chwili jest już wszystko ok.Wymieniłem przepustnicę na używaną i problem mi zniknął na ok miesiąc i ponownie wrócił choć jest lepiej jak było na poprzedniej przepustnicy, ponieważ na poprzedniej przy dojeżdzaniu do świateł całkowicie mi obroty spadały do zera i silnik gasł.Układ doprowadzenia powietrza mam szczelny filtr powietrza nowy.błędu żadnego nie wybija czyli czujnik jest ok.
zastanawiam się czy problem nie tkwi w sterowaniu przepustnicą.proszę o jakieś info czy ktoś miał podobny problem.pozdrawiam

-- Dodano: Cz, 16 kwi 2015, 12:50 --



-- Dodano: Cz, 16 kwi 2015, 20:11 --

sadzę że jest problem wystepuje po stronie silniczka krokowego.silniczek w tej wersji jest zabudowany plastikowa obudowa ktora jest zanitowana.moje pytanie w zwiazku z tym czy jesli roznituje i prysne silniczek np WD40 to ma to jakis sens czy w tym rozwiazaniu to nie przyniesie efektu

_________________
przemo1985


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 20:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 27.03.2013
Posty: 1046
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
viewtopic.php?f=82&t=2733

może pomoże ;)
Proszę używać przycisku szukaj.

_________________
Odeszła na żyletki :( Moja GG
teraz jest.Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2015, 21:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
dziekuje za odpowiedz i fotki.mam zapasowa przepustnicę,wiec na niej dokonam rozplombowania i smarowania silniczka i wstawie na probe poprzednia przepustnice i sprawdze efekt.nic wiecej nie biore pod uwage jesli chodzi o taki spadek obrotów,poniewaz wszystko wskazuje na ten silniczek.oby to nie byla wada normalna dla tego modelu silnika.pozdrawiam

_________________
przemo1985


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 maja 2015, 19:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Raczej to nie problem tps ponieważ z tego co zrozumiałem masz elektroniczną czyściłeś maf sensor? jak nie to najpierw zrób to , były problemy z silniczkami ale na rynek USA więc byłby to ewenement w co nie bardzo wierzę , zacznij od mafa i zobaczymy

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 maja 2015, 21:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Witam arkadius73. Tak mam tam zastosowaną elektronicznie sterowana przepustnicę. Dziękuje za podpowiedz.nie wiedziałem nawet że maf sensor się czyści specjalnym środkiem do tego przeznaczonym. sądziłem ze skoro mi błędu nie wybija to wszystko jest z nim ok.ale rzeczywiście znalazłem filmik jak jakis anglik pokazuje na youtube jak i czym się czyści MAF. na pewno spróbuje. Czyszczenie przepustnicy środkiem do czyszczenia troszkę mi pomogło.pozdrawiam

_________________
przemo1985


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 maja 2015, 05:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2015
Posty: 13
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Witam ja czyścilem silniczek krokowy jakiś czas było ok i znowu fabuła czy na gazie czy na benzynie. Nie wiem co teraz sprawdzić przepustnice może wyczyścić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 maja 2015, 17:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
witam maniu91. na pewno czyszczenie przepustnicy specjalnym sprayem do przepustnic poprawi efektywność.ja to zrobiłem i na jakiś czas pomogło. zauważyłem że przepustnica się co jakiś czas zabrudza,ale regularne czyszczenie ktore nie zajmuje dużo czasu pomaga.pozdrawiam

_________________
przemo1985


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2015, 12:02 
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Witam, mógłbyś podać linki do tych filmików? Mam ten sam problem, po dojeździe do krzyżówki i zatrzymaniu obroty falują i po chwili się uspakaja, ale denerwuej to strasznie:)

Ewentualnie opisz jak to zrobiłeś.

e: viewtopic.php?f=39&t=888 tutaj nawet ładnie jest opisane


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 maja 2015, 15:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
witam Mudol.powiem tobie że za pomocą preparatu do czyszczecia przepustnic ,,Moje auto"polecanym przez kajetanowicza przeczyściłem przepustnicę,następnie oczyściłem czujnik maf tez specjalnym sprayem tej samej firmy.przy okazji wtyczki środkiem do konserwacji wtyczek elektrycznych i tak oczyszczony układ ponownie wrócił do normy.nie ma przy tym wiele pracy.a obroty się normują i osiągi auta się zwiększają.pozdrawiam

_________________
przemo1985


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 paź 2015, 00:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem Mazdy więc nie bardzo orientuję się co mogło sie stać dlatego proszę o pomoc.

Mianowicie kilka dni temu odłączałem akumulator i po ponownym podłączeniu obroty falują na biegu jałowym. Konkretniej rzecz biorąc falują kiedy dojeżdżam do skrzyżowania. Jak już się zatrzymam wszystko wraca do normy. Starałem się podłączyć aku na zimnym silniku, odpalić i zaczekać aż się ugrzeje jednak nie przyniosło to efektu. Odrzuciłbym czyszczenie przepustnicy czy przepływomierza bo przed odłączeniem bateryjki silnik pracował idealnie.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i jest w stanie coś podpowiedzieć?

Z góry dzięki ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 27 paź 2015, 17:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Na zimnym silniku odłącz go ponownie z tym, że tylko kleme - potem wciśnij pedał hamulca na 20 sec.
Podłącz go z powrotem na zapłonie wyłącz wszelkie nawiewy radio czy światła, odpal auto nie dotykając pedału gazu czekaj do osiągnięcia przez silnik temp ok. 90 stopni, a najlepiej do momentu włączenia się wentylatora. W ten sposób skalibrujesz i ustawisz przepustnice. Powinno pomóc :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 paź 2015, 20:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 22.04.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
To okolo ile czasu uplynie zanim wentylator sie zalaczy? I po czym poznać ze zalapala ta kalibracja??

_________________
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 paź 2015, 18:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Niestety nie pomogło. Zrobiłem jak napisałeś. Odłączyłem minus potem trzymałem hamulec a na zapłonie wyłączyłem klime i odpaliłem. Wentylator się nie włączył ale czekałem 20 minut. Silnik był rozgrzany. Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz. Było ok do czasu ruszenia z miejsca. Później znowu obroty zaczęły szaleć. Jakieś inne pomysły albo coś zrobiłem źle?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 14:53 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 86
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
bgr1 napisał(a):
Niestety nie pomogło. Zrobiłem jak napisałeś. Odłączyłem minus potem trzymałem hamulec a na zapłonie wyłączyłem klime i odpaliłem. Wentylator się nie włączył ale czekałem 20 minut. Silnik był rozgrzany. Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz. Było ok do czasu ruszenia z miejsca. Później znowu obroty zaczęły szaleć. Jakieś inne pomysły albo coś zrobiłem źle?


może wcześniej wył. klimę a nie na zapłonie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2015, 08:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
bgr1 naprawiles?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 00:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Niestety. Problem ustał sam po przejechaniu około 200mil. Pojechałem na MOT i samochód nie przeszedł testu przez skorodowane przewody hamulcowe. Pojechałem więc do mechanika na wymianę. Ten musiał odpinać akumulator bo problem wrócił i po kolejnych 200milach nie ustał. Muszę jechać na poprawkę MOT ale trochę się boję że znowu nie przejdzie przez falujące obroty. Co o tym wszystkim sądzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 01:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak jedziesz na retest to sprawdzają tylko to na czym oblał. Nie masz czym sie przejmować.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 20:04 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 86
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Witam,

podepnę się , otóż wyczyściłem przepustnicę+przepływkę (zdjęcie przed zabiegiem, na zdjęciu zaznaczyłem przerwę gdzie uszczelka nie dochodziła ) czy miało to by wpływ ??
Obrazek

Przed czyszczeniem miałem objawy :

1. lekkie podszarpywanie na niższym momencie obrotowym

2. spóźniona reakcja na wciśnięcie pełnego gazu

3. lekkie falowanie obrotów przy zatrzymywaniu auta

Po zabiegu :

Ad 1 i 2 i 3 usunięte

Ale jest coś takiego,(może tak Mazdy mają... :> ) włączam silnik na luzie , lekko zwiększam obroty po czym spadają na lekko powyżej drugiej kreski powyżej 0 i po chwili opada o jakieś zaledwie 50 , czyli że się nie ustawia od razu na te np. 800 i "trzyma"
tylko na 800 a zaraz na 750 :D normalne tooo? :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 gru 2015, 20:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Też tak mam czasami. Muszę zajrzeć do swojej przepustnicy.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 10:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam

Mój problem polega na tym że jadąc po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu jałowego obroty falują od 700 do 1200 obr/min. Po ok 15 sekundach obroty stabilizują się i silnik pracuje równo. Co może być problemem silnik krokowy, przepływka ?. Dodam że przed założeniem instalacji LPG problem już istniał.

Z góry dziękuje za odp. :)


Ostatnio edytowano Pt, 23 lut 2018, 10:38 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 20:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wyczyść i ponownie zaadaptuj przepustnicę. Ja też miałem wibracje które przenosiły się na nadwozie, a dodatkowo po wciśnięciu sprzegła wskazówka wykonywała delikatne ruchy zanim się ustawiła. Mnie w 99% pomogło czyszczenie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 15:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam,
Od pewnego czasu pojawił się problem z obrotami. Na biegu jałowym obroty skakły w przedziale 200-900 obrotów. Kilkakrotnie przy ruszaniu silnik gasł. Obecnie prócz biegu jałowego, w czasie jazdy na biegu po ściągnięciu nogi z pedału gazu odczuwalne są nieduże szarpania. Na początku wg opisów na forum wyczyściłem przepływomierz i przeustnice co niestety nie przyniosło żadnego efektu. Wczoraj przełożyłem od kolegi (taka sama mazda, prawidłowo pracujący silnik) przepływomierz, silnik krokowy, przepustnice, kable od świec. Zakupiłem i wymieniłem też nowe świece natomiast w dalszym ciągu problem nie ustał. Czy jesteście Państwo w stanie zdiagnozować co może być problemem ? Nie wyskakują błedy check engine, a po podłączniu pod komputer widać szarpania na wykresie pierwszej sondy. Czy to może być powodem takich objawów ?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 15:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Obstawiałbym kończącą się sondę lambda.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam
Dodam i swoja historie na ten temat:
Wymieniłem świece,wyczyściłem przepustnice,zresetowałem błąd check engine. Przepustnica się zaadaptowała wzorowo,nie mam już falujących obrotów,czyli problem, jak by z głowy.
Jak to zawsze jest i ale, po przejechaniu jakiś 120 km od tego zabiegu znowu mi się dzisiaj włączyła kontrolka check engine.
Dodam ze mi obroty nie falują,autko chodzi bez zarzutu.
Jeżdżę na gazie ale te problemy z falowaniem miałem przed założeniem gazu. Bylem u mechanika, sczytał błąd z komputera. Wyszło mu " za uboga mieszanka". Po tym kazał mi kupić nowa przepustnice. Myślicie ze ma racje? Nawet jak mi ustało falowanie obrotów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 10:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam raz jeszcze,
Dalej czytam o tej przepustnicy i mechanicy pominęli adaptacje. Czy znajdę gdzieś na forum albo czy móglby ktoś krok po kroku wytłumaczyc jak ją zrobić ?
Rozumiem, że trzeba odpiąć kleme minusa od akumulatora na około 20 min ? A co z tym pedałem hamulca ? Wcisnąć po odpięciu czy podpięciu ? Później uruchomić silnik na kolejne 20 minut żeby pochodził sobie na wolnych obrotach, ale uruchamiać go po podłączeniu czy z samego alternatora spróbować ? Jak już pochodzi to zgasić i dopiero sprawdzić czy jest okej ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
15 marca 2018, o 10:50 paker58 napisał(a):
A co z tym pedałem hamulca ? Wcisnąć po odpięciu czy podpięciu ?

Po odpięciu klemy, ma to służyć rozładowaniu szczątkowego napięcia pozostałego na kondensatorach itp.

15 marca 2018, o 10:50 paker58 napisał(a):
uruchamiać go po podłączeniu czy z samego alternatora spróbować ?

Próbowałeś odpalić samochód bez akumulatora ? Gwarantuję, że się nie uda...

15 marca 2018, o 10:50 paker58 napisał(a):
Później uruchomić silnik na kolejne 20 minut

Nie na 20min, ma tak długo pracować aż wentylator chłodnicy się załączy i wyłączy.
Tylko wyłączasz wszystko co pobiera prąd rzn - radio, nawiewy itp.

Koniec adaptacji.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 12:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam ponownie,
Z autkiem po prawie miesiącu nadal nic się nie zmieniło. Wymieniłem przepustnice, przepływomierz, silniczek krokowy, kable od świec, świece oraz sonde lambda. Czy ktoś ma jeszcze może jakiś pomysł ? Objawy identyczne jak na filmach na YT z problemem zabrudzonej przepustnicy. Obroty skaczą na biegu jałowym oraz lekko szarpie przy odpuszczeniu gazu. Na mocy nic autko nie straciło, wciąż fajnie przyspiesza i pracuje na wyższych obrotach.
Autko przeszło już 6 mechaników oraz 6 komputerów. Wszędzie to samo - brak błędów.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 12:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
A któryś z mechaników sprawdzał ciśnienie paliwa ?
Może zabrudzone sitko pompy paliwa, albo listwa wtryskowa gdzieś źle dawkuje przy wolnych obrotach.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 12:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Jeśli chodzi o ciśnienie to mówili że jest okej.
Zaznaczę że autko jest w gazie ale na benzynie i gazie jest tak samo/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 20:43 
Amator
Offline
Od: 26.07.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Wynika z tego, że to usterka mechaniczna a jako takiej, komputer nie wychwyci. Sprawdź wszystkie połączenia układu dolotowego. Może gdzieś bierze Ci "lewego " powietrza...? Kup preparat do elektroniki. Przeczyść kostki elektryczne. Sprawdź lub zamień przepływomierz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.