Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 11:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 13:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Autko naprawione.
Dopiero serwis ASO doszedł do tego co było problemem, a mianowicie na przyszłość jeśli ktoś będzie miał podobny problem - u mnie był zapchany EGR.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 13:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2017
Posty: 237
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Siema,

Próbowałem coś znaleźć przez searcha, ale tylko pokazały mi się wpisy z tematyki oceny auta do kupna więc stwierdziłem, że dodam nowy post (jeśli coś mi umknęło to sorry)

Problem mam taki, że jak wyjadę już w trasę i stanę na światłach to zaczynają skakać mi obroty (poniżej filmik) dzieje się to tak na gazie jak i na benzynie.
Dzieje się to tak "jak wiatr zawieje" czasem skaczą te obroty, czasem jest normalnie, w sensie takim, że na jednych światłach skaczą a np. na drugich już nie. Na filmiku wskazówka dosyć delikatnie skacze, ale zdarzyło się, że skoki były na tyle duże, że auto potrafiło mi zgasnąć.

Co to może być?


_________________
Brzydki, zły i szczery.


Ostatnio edytowano Pn, 22 paź 2018, 13:25 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 13:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
kielonsky połączyłem Twój post z istniejącym tematem, żeby było wszystko w jednym miejscu.

Czyściłeś przepustnicę i przepływomierz? To na początek najtańszy i najprostszy zabieg :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 13:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2017
Posty: 237
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Bardzo słusznie :)
Nie, nic takiego nie robiłem ale w takim razie, sprawdzę to!

_________________
Brzydki, zły i szczery.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 13:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Polecam instrukcję:
viewtopic.php?p=28595#p28595

Co prawda to GH, ale zasada postępowania w GG/GY identyczna :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 10:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Siema forum :) mam pytanie.
Mazda 6 gg 2.0 benzyna.
Na jałowym biegu skaczą mi obroty, do tego stopnia że auto gaśnie czasami. Do tego zauważyłem że dosyć mocno urosło mi spalanie paliwa. Na wakacjach wymieniłem świece i ogolnie zrobilem caly serwis, jak co roku. Miałem ten problem przed serwisem, na serwisie wyjelismy przepływomierz, przeczyszczylismy go, podpielismy do kompa, wyregurowalismy obroty, dzialanie zaworow i pomoglo. Problem znow sie pojawil pare dni temu. Ktoś może się domyśla gdzie leży przyczyna?


Ostatnio edytowano Cz, 31 sty 2019, 10:58 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 14:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Sprawdź wtryski , może sterownik silnika nie może uzyskać odpowiedniego parametru. A poza tym coś jeszcze dzieje się z autem?


Ostatnio edytowano Cz, 31 sty 2019, 14:15 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 20:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.08.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Witam. Od pewnego czasu mam problemy z moją Madzią. Na zimnym silniku, na luzie obroty wynoszą 1500, a gdy przejadę ok kilometr i wrzucę na luz obroty szybko spadają i samochód gaśnie. Czasami zdarza się że nie gaśnie tylko obroty falują miedzy 400 a 1000. Gdy samochód się rozgrzeje problemu nie ma i obroty są stabilne na chyba 800. Miał ktoś podobnie albo zna przyczynę? 2003 benzyna + LPG 141KM.


Ostatnio edytowano Cz, 23 kwi 2020, 07:02 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.