Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 20:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam.

Poszukuję odpowiedzi odnośnie świec do Mazdy 6 2.0 16v z 2004r 141km czyli przed liftem, na silniku wybite LF.
Pierwszy problem w tym autku a mam je od miesiąca, nie wiem o nim prawie nic... Musze wymienić świece bo jest trochę zamulona, chwilami mi przerywa, kable WN już zmienione.

Problem w tym że kupiłem świece, z katalogu mi dobrali DENSO T16VR-U10 ale nie zakładam ich bo mają 25mm gwintu, a stare mam założone krótsze BOSCHa. Nie wiem już o co chodzi bo wydawało mi się że 25mm idą do poliftowych 147 konnych silników a wszędzie po sklepach dają mi te 25mm.

W sklepach internetowych również do tego modelu wyszukuje mi długie.
Na chybił trafił guzik znalazłem po za opisami oryginalnych świec i też różnie z długością gwintu.

W moim sklepie gdzie mam zniżki mogę kupić DENSO, prosił bym o polecenie czegoś. NGK na zamówienie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 20:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Podaj numer nadwozia to sprawdzę te świece


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 05:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
JMZGG14F251258337


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 07:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
W manualu podają ITR6F—13. Wymiana co 100 tys. km.

Rozwartość klucza:16,0 mm
Średnica gwintu:14,0 mm
Długość gwintu:17,5 mm
Odstęp elektrod:1,30 mm
Materiał elektrody środkowej:Iridium
Liczba elektrod:1
Opornik:5k ohm

Denso podaje dwie świece ITV16 ma gwint 25 mm i ZT20EPR11 gwint 17,5 mm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 08:09 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Dokładnie takie wychodzą po nadzwoziu jak bastard podał. Jak chcesz Denso to powinni Ci dać ZT20EPR11 lub Boscha 0242240620


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 13:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzięki za odzew. Raz jeszcze byłem w sklepie i raz jeszcze szukałem. Nie wiem co za katalogi mają ale pokazałem w sklepie jedną z dyskusji na forum i to co mają w katalogu się nie zgadza. Kupiłem IT20 DENSO a wybierałem ze starą świecą w ręku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 cze 2016, 21:27 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam.
Potrzebuję pomocy. Czytałem wątek dotyczący świec i na tej podstawie zakupiłem świece DENSO ITV16.
Po odkręceniu starych okazało się, że długość ich gwintu to 17.5mm a DENSO mają 25mm.
Świece które są aktualnie do NGK ITR6F 13. Czy takie świece powinny tam być? Jeżeli DENSO ITV 16 nie pasują to jakie kupić?
Moja Mazda6 jest z 2005 roku, 2.0 16V 104kW(141KM).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 05:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Masz przedlifta, więc świece które powinny być to NGK ITR6F-13. W poliftach stosowano ciut inne o dłuzszym gwincie ( 25 mm), więc pewnie ktoś źle spojrzał w katalog i Ci dał te od 2.0 polift 147 KM, zwłaszcza że w 2005r wychodziły przedlifty i pod koniec polifty. Nie wiem jaki jest zamiennik Denso, ale ja bym pozostał przy NGK, bo to są świece dawane na pierwszy montaż. Oddaj te co masz do sklepu i niech kasę zwrócą lub wymień na NGK.

P.s. Z tego co trafiłem to odpowiednik Denso będzie chyba ZT20EPR11 ( średnica gwintu 14 mm, długość 17,5 mm)

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 07:58 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Z DENSO jest też IT20. Irydowa i ma dokładnie takie same wymiary jak ta podana przez Ciebie. Słyszałem już kilka złych recenzji na temat świec NGK i trochę się ich obawiam. Wolałbym DENSO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 18:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja nigdy na NGK się nie zawiodłem, a w poprzedniej Maździe 626 11 lat też na takich jeździłem. IT20 ma inną długość gwintu niż ta co podałem. ZT20EPR11 - 17,5 mm a IT20 - 25 mm. Ta z krótszym jest do przedliftowych a z dłuższym do poliftowych.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 cze 2016, 22:23 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam,
Jednak wybrałem NGK. Jutro biorę się za wymianę. Dzięki za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 gru 2016, 16:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: pomorski
boryna i jak się swiece NGK sprawują ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 00:55 
Świeżak
Offline
Od: 16.06.2016
Posty: 26
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ja też mam NKG (irydowe, niby lepsze) założone już ze 3-4miesiące i nie widze problemów. Przerywała mi dość upierdliwie i po zmnianie (wcześniej Bosch ale juz stare) problemy znikneły.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 gru 2016, 06:46 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 144
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Klidz napisał(a):
boryna i jak się swiece NGK sprawują ?

Ja tez kupilem te swiece ale zwykle nie irydowe. Od lata mam spokoj z szarpaniem czyli jakies 6tys km. Przy okazji wymienilem przewody.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 gru 2016, 21:48 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja może sie wypowiem na temat NGK, świece, przewody i wielka kicha. Jutro jadę na sprawdzenie co jest nie tak, w każdym razie doszło do tego że kangura łapie przy mocniejszym dodaniu gazu. Nie polecil bym nikomu ngk Ale może to akurat fabryka zawiodła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 06:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A może to wcale nie wina świec? Ja nigdy się na tej firmie nie zawiodłem, a z drugiej strony świece to świece, a nie żaden wynalazek na miarę XXI wieku. Zawsze mozna trafić jakąś felerną sztukę. Osobiście miałem lekkie poszarpywania i z 1,5 roku temu wymieniłem na irydowe NGK. Co dziwne poszarpywania nie ustały od razu po wymianie, a dopiero po jakimś czasie. U Ciebie to może być wina LPG?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 07:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Sprawdzałem już u 2 gazowników, dzisiaj do trzeciego chciałem jechać na "upewnienie" się ale mam info, że program jest idealnie skalibrowany a czasy wtrysków lpg są 1:1 z benzyną. Szarpie skacze na benzynie i na gazie. Gdy jadę spokojnie i nie daję gwałtownie gazu tylko z umiarem i pomyślunkiem to wszystko jest w porządku, jedno mocniejsze dodanie gazu i "kangur". Samochód zostawiam do piątku na diagnoze, luzy, zapłonowy układ, ew. poprawną konfigurację, jeżeli pozostałych 2 gazowników się myli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 12:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Klidz napisał(a):
boryna i jak się swiece NGK sprawują ?

Witam,
Odpowiadam w porę :)
Świece sprawują się bardzo dobrze. Od wymiany przejechałem już ok 5kkm i wszystko ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 22:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Skoro OEMowe były DENSO to chciałbym zakupić irydówki denso
i teraz widze ze ludzie kupuja IT16:
http://allegro.pl/denso-swieca-zaplonow ... 72083.html
ITV22
http://allegro.pl/swiece-denso-itv22-ma ... 28119.html
ZT20EPR11
http://allegro.pl/denso-swiece-zt20epr1 ... 55017.html

Parametry te same, to czym się różnią ktoś wie?
Jakie były w oryginale? To bym wziął i koniec tego mentliku.
Czy silnik L3 USDM może mieć jakieś inne?

-- Dodano: Pn, 6 lut 2017, 22:03 --

OEM są NGK ITR6F-13 po obejrzeniu manuala dla przedlifta a polift DENSO

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 09:48 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam.

Ja mam podobnie jak kolega DarthReven jak powoli daję gazu to jedzie a jak depnę to się muli i nieraz szarpnie. Wiele już sprawdziłem ale nie mogę dojść całkowicie do tego co jest przyczyną. Mam świece NGK platynowe. Kupiłem je niedawno bo irydowych nie było na miejscu. Może zrobiłem błąd i mogłem zaczekać. Teraz żeby nie wywalać za dużo kasy kupiłem na próbę DENSO TV16TT ale zwykłe nie te ITV 20 i po zmianie jest gorzej niż na NGK. Objaw się nasilił. Teraz się zastanawiam czy nie kupić tych irydowych ale wywalić 160 zł to nie sztuka jak zmiany nie będzie? Czy do 2.0 mzr 147 km muszą być irydowe ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 13:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Nie powinno mieć bzpośrednio wpływu, a jak cewki i kable?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 13:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
ja u siebie miałem odwrotnie, NGK z przerwą 1,3mm zmieniłem na denso t20tt z przerwą 1,0mm i okazały się lepsze. Myślę też że zużycie silnika i sposób poprzedniego właściciela z obchodzeniem się ma tu znaczenie. Nie dotarłem do informacji jeszcze o ciepłocie danych świec ale myślę, że wstrzeliłem się w swój problem a ty akurat w złą stronę poszedłeś


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 20:58 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: łódzki
Witam
Mam problem po wymianie świec, ale zacznę od początku
Jak kupiłem auto, to silnik na wolnych obrotach delikatnie jakby zarzucał, bo falowaniem obrotów bym tego nie nazwał. Objawiało się to tak, że na wolnych obrotach co chwilę wskazówka delikatnie drgała w dół i wtedy czuć było telepnięcie silnika.
Tydzień temu wyczyściłem przepustnicę i sprawdziłem świece. Do przepustnicy chyba od nowości nikt nie zaglądał, a świece to chyba jeszcze fabryczne FoMoCo. Elektrody świecy ze sporym suchym, popielatym nagarem. Delikatnie wyczyściłem i wymyłem. Po tych zabiegach to zarzucanie ustąpiło, silnik cichutko, mięciutko pracował, bez żadnych drgań.
Jako że świece prawdopodobnie nie były jeszcze wymieniane, a na blacie 170 tyś. kupiłem nowe Denso ITV16TT , dzisiaj wymieniłem i tutaj zaczęły się kłopoty (no... może za mocne słowo)
Po wymianie silnik na wolnych obrotach pracuje równo, nic nie zarzuca, wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie, stoi równiutko na pierwszej kresce pod jedynką, ale czuć dość spore drgania silnika, trzęsie autem. Mam wrażenie, że praca silnika jest głośniejsza i bardziej jakby "twarda" Przy przyśpieszaniu auto stało się takie jakby zamulone, dopiero w okolicach 3000 rpm zaczyna żwawo przyśpieszać i drugie takie odczucie przyśpieszenia czuć w okolicach 4000 rpm. Porównał by to do diesla jak się turbina załącza, tak na dwa razy

Czyżby te świece nie nadawały się do tego silnika?

Troszkę się rozpisałem, ale chciałem naświetlić dokładnie problem i prosić o pomoc

Z góry dziękuję i pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Niektóre dolegliwości są powszechnie znane w M6, takie właśnie jak przenoszenie drgań do wnętrza pojazdu na wolnych obrotach. To że auto dostaje kopa powyżej 3,5-4 tys obr to też normalna sprawa. Jesli chodzi o świece to do 2.0 polift powinny być Denso ITV16 lub NGK ILTR5A-13G. Te co Ty zamowiłeś - ITV16TT mają w porównaniu do ITV16 dłuższy gwint, czyli 26,5mm zamiast 25 mm, więc może tutaj jest przyczyna?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 22:33 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: łódzki
krzysiek1980 napisał(a):
... Te co Ty zamowiłeś - ITV16TT mają w porównaniu do ITV16 dłuższy gwint, czyli 26,5mm zamiast 25 mm, więc może tutaj jest przyczyna?


Porównywałem z FoMoCo i długość gwintu była taka sama, jedynie całkowita długość świecy Denso jest krótsza o może 2 mm
Według katalogu denso dł. gwintu 25 mm
http://denso.elcome.co.uk/ecat/Search/I ... l/&lang=pl

Dziwna sprawa, bo przed wymianą na starych świecach tego nie było :idea: :idea: :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 23:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ja mam NGK i przerwe 1.3
http://www.swiece-zaplonowe.pl/swiece-i ... -4477.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 05:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Porównywałem z FoMoCo i długość gwintu była taka sama, jedynie całkowita długość świecy Denso jest krótsza o może 2 mm
Według katalogu denso dł. gwintu 25 mm
http://denso.elcome.co.uk/ecat/Search/I ... l/&lang=pl[/quote]

Może się mylę, ale długość gwintu czy samej świecy też ma znaczenie. Przecież długość tej fajki od cewki też ma określony wymiar? Ja kupowałem do swojej te NGK irydowe i nie było żadnego problemu. Wczesniej nawet mazda lubiła lekko poszarywać jak jechałem ze stałą prędkością i tylko lekko muskałem gaz, a po zmianie świec ustąpiło. Wkręć może te stare i zobacz czy będzie róznica? Jeżeli tak to świece do wymiany.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 10:16 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 29.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: łódzki
krzysiek1980 napisał(a):

Może się mylę, ale długość gwintu czy samej świecy też ma znaczenie. Przecież długość tej fajki od cewki też ma określony wymiar?


Hmm? ale nawet polecone przez Ciebie Denso ITV16 są krótsze jeśli chodzi o całkowitą dł. świecy od oryginału, a jednak dużo ludzi je zakłada i sobie chwali. Temat też powszechnie wałkowany na forach

Dziwna sprawa, podmienię z powrotem na stare FoMoCo i zobaczę czy będzie lepiej

Swoją drogą, ciekawe czy uznaliby reklamację za źle dobrane świece, wszak w/g katalogu w sklepie takie świece powinny być dobre :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 21:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
De Denso ITV16 lub NGK ILTR5A-13G mają 25 mm, więc nie wiem czy są krótsze od oryginału i jakie tam świece wkładają na etapie produkcji? Ja wymieniając w swojej też wykręciłem takie same NGK, więc chyba ten wymiar jest odpowiedni.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 12:01 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Minął rok i niedawno zmieniłem świece na irydowe . Powiem że różnica jest kolosalna w kulturze pracy silnika , przyspieszeniu od niskich obrotów i kręceniu silnika powyżej 3-4 tyś. Nie to auto. Kilka rzeczy wcześniej zrobiłem , główna to korekta ustawień rozrządu która znacząco zmieniła pracę silnika w szczególności słabe przyspieszenie i mulenie na gorącym silniku. Wszystko wydawało się być już ok jednak zmiana świec z platynowych na irydowa wniosła tyle, że teraz mogę powiedzieć że jest ok. Wniosek taki, że na platynach da się jeździć jednak do tego silnika mają i powinny być irydowe !


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.