Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 17:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
po kupnie mazdy olej wymieniałem 2 x co 5 tys z płukaniem . teraz co 10 tys + płukanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 18:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Oczywiście że nie jest to normalne. Wystarczy poczytać trochę na forum. Podejrzewam że na autostradzie jeszcze więcej wciągnie. Możesz spróbować przy zmianie oleju zalać płukankę i później olej 5W40, ale jeżeli coś to da to w marginalnym stopniu. Jak chcesz możesz spróbować oleju Penrite HPR 5W40, bo nawet niezły i oleju mi dalej ubywało ale w bardziej przewidywalny i kontrolowany sposób. Żeby pozbyć się problemu na 100% to tylko remont.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 17:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Witam 3tyg temu zostałem posiadaczem mazdy 6 1.8 benzyna z 2005r, jednak w ostatnich dniach zauważyłem niestety nie ciekawe zjawisko... otóż przy sprawdzaniu stanu oleju nie było go wcale(półtora tygodnia wczesniej było jeszcze ok) dolałem odrazu 1l i na bagnecie dalej pokazuje ze oleju brak.
Co tez zauważyłem to końcówka rury wydechowej jest cała z oleju i podczas obrotów pluje Tym olejem. Podczas jazdy jakby delikatnie zaczęło mi autem szarpać ale nie wiem czy ma to jakieś znaczenie i czy nie przesadzam z tym szarpaniem.
Może spotkał sie ktoś z czymś takim i wie co mnie czeka ?


Ostatnio edytowano So, 3 lut 2018, 17:56 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 19:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Podziękuj handlarzowi, silnik do remontu pierscienie puszczaja olej, zrób awanture że wada ukryta


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 12:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dokładnie. Próbuj zwrócić auto handlarzowi, bo teraz byś musiał ponad 3 k wywalić na remont. Te silniki jak pewnie czytałeś są podatne na branie oleju, ale nie do tego stopnia żeby pluł nim z rury wydechowej. To że auto szarpie to pewnie wina zawalonych olejem świec lub przepustnicy. Ja po wymianie świec po roku już musiałem je wykręcać i czyścić z nagaru, bo zapłon mi wypadał i check się zapalał. Daj znać jak dalej się sprawa potoczy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 11:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Witam, przeczytałem kilka postów odnośnie ubywajacego oleju, czyli jakieś kilkadziesiąt stron na forum. Wywnioskowalem tyle że nic poza fachowym remontem nie pomaga, a plukanki uspokajają tylko sumienie :-P . Zresztą niewazne, sam postanowiłem uspokoić swoje sumienie, wyplukam sobie silnik i zmienię olej na lepszy( bo obecny mobil 10w40 znika w ilości 2-3 baniek na 15 tys). I tu mam do was pytanie czy wlać Valvoline SynPower 5W40 czy Longlife? I kolejne pytanie, mechanik polecił mi wlać nafta do świec i w ten sposób trochę przeczyscic. Myśl dobra, napewno nie zaszkodzi. Procesu nie będę opisywał bo chyba każdy wie jak taki proces przebiega. Dodatkowo chciałem przplukac silnik plukanką i tu mam dylemat. Chciałem pierw plukanke zastosować ale nie spuszczac odrazu oleju tylko zalać naftą, a wiadomo czyszczenie naftą trwa ze 2, 3 dni i czy przez ten czas może mi plukanka w silniku pozostać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 13:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Płukanka to i tak w większości składu nafta, więc jeżeli wypłuczesz najpierw silnik i później podziałasz z naftą bezpośrednio w cylindry to nic się nie stanie. Oczywiście nie odpalaj silnika, tylko później wymiana oleju. Ja jeżdżę do tej pory na Valvoline Maxlife 5W40, ale Synpower też będzie dobry. Longlife nie stosowałem. Lałem Maxlife z uwagi że ma w składzie dodatki poprawiające właściwości uszczelnień.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 13:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Czyli może pozostać, to super. Odpale dopiero po wymianie oleju rzecz jasna, ale zakrece rozrusznikiem z odpietymi wtryskami. Źle się wyraziłem chodziło o maxlife oczywiście. Chociaż waham się też nad elfem. Chciałbym zmieścić się do 150 za 5l i nie wiem co byłoby najodpowiedniejsze. Na forum tyle tych oleii zostało wymienionych że zglupialem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 15:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Maxlife jest teraz w cenie 110zł/5L więc nie jest źle. Z czasem sam zobaczysz ile Ci będzie przepalał i czy warto kupić taki a nie inny olej. Ja lałem na poczatku ELF'a ale 5W30 i sporo mi tego znikało, ale to było od razu po kupnie auta zanim zastosowałem płukankę.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 15:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ok, to zaleje maxlife i zobaczymy jaki będzie efekt. Robota i tak dopiero na majówkę ale dzięki za podpowiedź. Oczywiście zdam raport z efektu jaki uzyskam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 kwi 2018, 22:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Mam 6 od 3 tygodni.Wygląda pięknie kombi ,diesel mój drógi w życiu.I co porażka.Żre tyle oleju że w głowie się nie mieści.Jak była norma.I przejechałem 360 km.To na bagnecie 0.Dolałem ponad 1 litr.I tak już z 3 razy.Chcę wstawić na warsztat.Ale co to może być.Pomocy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 kwi 2018, 07:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam wszystkich forumowiczow :) jestem nowy wiec nie wiem czy w dobry dział trafilem szukalem podobnego tematu ale nie moglem znalezc. Sprawa wyglada tak ze od jakiegos czasu zaobserwowalem ubytki w oleju spalanie kolo 900ml/1000km. Olej to castrol magnatec zalany byl przy przebiegu 190000 obecny przebieg 195000. Silnik pracuje rowno, cicho, obroty w normie, nie faluja, przy mocniejszym wciscieciu gazu nie kopci. Moje pytanie co moze byc przyczyna mechaniczna. Czy moze zły dobor oleju. Pozdrawiam. :wink:


Ostatnio edytowano Pt, 20 kwi 2018, 07:06 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 08:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Już temat był wałkowany wielokrotnie, że w 90% za ubytki oleju w M6 odpowiadają pierścienie. Myslę że na etapie produkcji było coś spaprane lub pojechano po kosztach. Coś ta współpraca z Fordem chyba Maździe nie wyszła na dobre, bo kumplowi w Mondeo 1.8 też znika na potęgę. Swoją drogą Castrola bym zmienił na inny olej, bo opinii nie ma za dobrych.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 09:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.02.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: dolnośląski
Witam serdecznie .
Od niedawna jestem w posiadani pięknej Mazdy 6 z 2004r dwulitrowym bęzynowym motorem 141KM.Po wymianie płynów i przejechaniu kilkuset km na bagnecie jest sucho....... olej wyparował.
Dodam że silnik nie kopci i zadnych wycieków nie ma.Po odkręceniu korka wlewu oleju czuć i widać wydobywające się spaliny.Przepustnica była tak zawalona sadzą że się zacinała, cały kolektor dolotowy jest pokryty dość sporą warstwą sadzy.Znajomy mierzył ciśnienie na cylindrach w/g Niego na wszystkich jest ok 16Bar.
Czy te objawy kwalifikują silnik do remontu czy wystarczy wymienić uszczelniacze na zaworach.
Panowie znacie jakiegoś mechanika który podjął by się remontu bądź zdiagnozował silnik okolice Legnicy woj.Dolnośląskie.
Pozdrawiam i dziękuję


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano N, 6 maja 2018, 19:57 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 08:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Przeplukalem silnik w swojej Madzi i dodatkowo przeczyscilem cylindry nafta. Efekt jest taki że po wlaniu nowego oleju, Valvoline SynPower, nie bardzo wiedziałem co wskazuje na bagnecie taki był czysty. Zlalem tylko 2,5 litra starego oleju ale za to najlepsza smoła mogła by mu zazdrościć konsystencji. To co wyczyscila nafta też kolor miało fajny, jakby cola tylko z miąższem :lol:. Wrzucilbym zdjęcie ale nie bardzo umiem. Teraz czekać na wyniki, po tys dam znać jak to dalej wygląda.

-- Dodano: 13 maja 2018, o 08:16 --

No i mogę już coś napisać. Po 500 km zniklo pół bagnetu czyli wiele się nie poprawiło. Dodatkowo po ostatniej trasie zacząła kopcic na niebiesko. O tyle dziwne że kopci tylko na 4 biegu i to w sytuacji kiedy lecimy z górki bez gazu a potem go dodamy. No i na postoju powyżej 5 tys obrotów. Także ja zbieram na remont i tu mam pytanie. Gdzieś na forum, ktoś polecał jakiegoś mechanika z Katowic( tyle tego przeczytałem że nie pamiętam w którym wątku to było). Chyba że macie kogoś godnego polecenia z Zabrza i okolic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 12:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
O właśnie Tadziol o niego mi chodziło.

Jak znasz lepszego/godnego polecenia to daj namiar.

Muszę z kimś obgadać temat naprawy, koszta termin itd, żeby ustawić sobie plan działania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 14:30 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam,

przeczytałem cały wątek i według mnie w M6 "ten typ tak ma" i może to wynikać z produkcji silnika i użytych materiałów. Kupiłem 6 w połowie kwietnia. Zalana jest olejem Castrol 10W40. Właśnie stuknęło mi 10 tys do wymiany oleju. Z tego co czytam to lepiej zastosować olej 5w40. Zrobię tak: wymienię olej w dalszym ciągu na 10W40 (akurat mam całą bańkę) ale najpierw zrobię płukankę. I tak moja M6 też bierze olej po przejechaniu prawie 1000 kilometrów, wciągnęło mi może około 300 ml.

Teraz od 4 dni mam zamontowany gaz (jest do regulacji bo jest masakra ale to już w przyszłym tygodniu). Dam znać po wymianie i sprawdzę ile tego oleju bierze.

Poza tym mam też Audi A3 1.6 PB 98r i też bierze olej. Wszyscy mówią, że to przez hydrauliczne popychacze zaworów ale w pierwszym tyg po zakupie audi wymieniłem uszczelkę głowicy, popychacze i zawory na nowe. Do tego oczywiście planowanie głowicy i ... i całkiem nie dawno przypadkiem obejrzałem dość popularny program motoryzacyjny gdzie była testowana nowa Q7, a tam prowadzący jednoznacznie potwierdził, że silniki benzynowe Audi biorą olej. Dla mnie wniosek jest jeden zarówno silnik mazdy jak i audi (mam porównanie) biorą olej. Ten typ tak ma i to już na etapie produkcji... Ważne aby dbać o wymianę co 10 tys km.

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Wątek został wyczyszczony z postów nie dotyczących tematu poboru oleju.

Dyskusję o polecanych lub niepolecanych warsztatach proszę kontynuować w miejscu do tego przeznaczonym:
viewtopic.php?p=5554#p5554

Bezpodstawne oczernianie innych Użytkowników, czy posty mające na celu wyłącznie zirytowanie bądź prowokowanie innych Użytkowników nie są tolerowane.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 20:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
14 maja 2018, o 15:30 perzyk23 napisał(a):
Zalana jest olejem Castrol 10W40.

Czyli najgorszym co może być. Zastosowanie płukanki może spowodować paradoksalnie jeszcze większy apetyt na olej.
Ja bym zalał elf 10w-40 STI i obserwował co sie podzieje.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 20:17 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Oki dobrze wiedzieć. Zrobie tylko wymianę oleju. Podejrzewam, że bedzie targać olej po wymianie.

A castrol niby taki dobry i tak reklamują na YT xD.
Zrobie jak mówisz i dam znać czy bierze tego oleju czy nie.

Dziękuję za info tadziol :-D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 14:50 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
witam,
Mazda 6 GY 2007 143KM 2.0 D
U mnie brał olej i dodatkowo przy rozruchu (np porannym) był biały, śmierdzący dym z wydechu (dużo jest takich przypadków na forum i filmików na youtube). Pierwsza diagnoza mechanika była na uszczelki na zaworach;
ale po zbadaniu okazało się, że olej leci przez prowadnice wtryskiwaczy. Jest tam malutka uszczelka, którą mechanik wymienił na porządną po uprzednim przefrezowaniu (dokładnie nie powiem czego).

Mam nadzieję, że problem zniknął - pojeżdżę to zobaczę.

-- Dodano: 18 czerwca 2018, o 15:25 --

18 czerwca 2018, o 11:12 Adamsky napisał(a):
Jest tam malutka uszczelka, którą mechanik wymienił na porządną po uprzednim przefrezowaniu (dokładnie nie powiem czego).

uszczegółowię temat:
to ta winna uszczelka wtrysku, którą trzeba wymienić:
https://imged.pl/podkladka-wtryskiwacza ... 56630.html
http://www.autodieselparts.com.pl/720,p ... -p-06.html

porównajcie to małe dziadostwo do podkładek w innych markach:
http://www.autodieselparts.com.pl/podkl ... y,171.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 19:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Milion razy o tych uszczelkach ludzie piszą, a forum to kopalnia wiedzy....
Dobrze ze wiadomo że chodzi o te uszczelki.
Ps. Te uszczelki "koniczynka", to są starego typu podkładki , nie montowane nawet w serwisie... Chodzi o to, że starczaja na bardzo krótko.

Jak już wymienisz te podkładki, to od razu przy okazji ustaw luz zaworowy, a na koniec kalibracja wtryskow przez FORSCAN.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 08:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
dzięki. Szukałem długo po forach o "białym dymie z wydechu" i nie natrafiłem, że to wina tych podkładek.
Dziś testowałem Mazdę i co jakiś czas mi szarpie silnik na niskich biegach po dodaniu gazu. Dam jutro z powrotem do warsztatu. To wina "luzu zaworowego" lub "kalibracji wtrysków"?

-- Dodano: 19 czerwca 2018, o 09:40 --

19 czerwca 2018, o 06:20 Adamsky napisał(a):
dzięki. Szukałem długo po forach o "białym dymie z wydechu" i nie natrafiłem, że to wina tych podkładek.
Dziś testowałem Mazdę i co jakiś czas mi szarpie silnik na niskich biegach po dodaniu gazu. Dam jutro z powrotem do warsztatu. To wina "luzu zaworowego" lub "kalibracji wtrysków"?

... wtryski, które również regenerowałem, razem z rewolucją w podkładkach wtrysku, muszą znów pójść do specjalisty ;( ale to już inny wątek. Ważne, że białego dymu z wydechu już nie ma, czyli olej nie ucieka przez podkładki!


Ostatnio edytowano Wt, 19 cze 2018, 05:20 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 11:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tym razem załóż te lepsze poprawione podkładki, wyglądają jak zwykle podkładki z wycięty rantem i nie zakładaj tych co wyglądają jak koniczynka.
No i zawory ustaw przy okazji, na koniec kalibracja. Pamiętaj o kablach oporowych na wtryskach.. A. Ie, ty masz już RF7J po FL, więc kolejność numerów wtryskow do kolejności zapisanych w sterowniku, FORSCAN ci pokaże ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 12:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
Podkładki mam założone zupełnie nie od tego modelu - jak pisałem, mam teraz przefrezowany otwór na nowe podkładki - coś przypominające:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016090 ... 0cd491.jpg (Mazda III)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O! Moje podkładki :-) i zdjęcie ;)
..tak, te podkładki są odpowiednie... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Naruszone prawa autorskie :lol: Domagaj się rekompensaty.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 18:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I ręcznik papierowy z biedronki, nie wiem co Biedronka na tą reklamę :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 09:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.06.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam wszystkich!
Przeszukalem forum i mimo wielu przydatnych informacji nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy.

Sytuacja ma się następująco:
Pracuje obecnie we Francji, mam tam około 1700km z domu więc w ciągu miesiąca zrobilem ponad 4000km.
Auto jest pożyczone od mojego taty bo mojej astrze g w lpg nie ufalem na tyle. Tata poinformował mnie że bierze olej ale mało jeździ więc mu nie przeszkadzało. Ja w przeciągu 4000 km wlałam mu prawie 14 l oleju! Wychodzi około 3l na 1000km! Olej który stosuje to 5w30 elf chociaż we Francji musiałem kupić castrol za 55€ bo elf był sporo droższy. Wróciłem wczoraj i we wtorek znowu jadę na ponad miesiąc więc nie mogę oddać go do mechanika, chciałbym wiec wymienić olej na bardziej gęsty.

Co proponujecie?

Koledzy w pracy mówię "lej, że jemu mineral 15w40", "nie kupuj we Francji tego 5w30 za 55€ weź kup 15w40 za 30€, można je mieszać" itp <o0> oczywiście mówię że volswagen passat by tak nie brał albo audi 80 w dieslu to są muly robocze... ehh..

Szwagier pracujący jako mechanik proponuje mi 10w40 ale widzę na forum że 10w nie jest dobre dla mazdy i większość z was proponuje 5w40. Ja już nie wiem co robić. Prawdopodobnie teraz zrobię ponad 5000km później będę miał urlop więc będę mogl go oddać na warsztat. Co proponujecie?

Proszę o pomoc!!!

Pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 10:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
Kod:
mi brał olej w dwóch miejscach: przepuszczał przez podkładki wtrysków (zobacz posty wyżej) i przez turbine_ obie opcje- regeneracja. Wymiana oleju nic nie da


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.