Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 19:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A wczesniej tez Ci brało? Jakim olejem miałeś zalane auto?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 20:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja mam Madzię od pazdziernika. Jak ją kupiłem miała przejechane 62350mil a koleś co miał wcześniej zrobił servis jak miała 57700, jaki olej wymieniono nie napisali debile. Dzwoniłem do nich nic mi nie powiedzieli bo w systemie nie może znaleźć. Więc kupiłem olej jaki rekomendowany był na forum , a kolor oleju na pierwszym zdjęciu to już po mojej wymianie po 1600km.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 20:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Kiedyś byłem entuzjastą Millersa. Był to jeszcze czas kiedy ACEA dopuszczała jednoczesne nadanie norm A5/B5 i C2. Niestety koniec interwału na Millersie XF C2 5w30 zbiegł się u mnie z zapoconym łączeniem skrzyni biegów i silnika. Prawdopodobnie zaczął przepuszczać uszczelniacz. Nadużyciem byłoby zwalenie winy na ten konkretny olej, ale potem jeździłem na Amsoilu, obecnie na Penrite i zjawisko pocenia się ustało. Poruszyłem sobie wtedy w rozmyśleniach bezzasadność stosowania oleju z C2 w silniku benzynowym i kwestię dodatków pielęgnujących uszczelnienia. Teraz co zresztą widać po moich wpisach na forum, jeśli ktoś pyta o Millersa do silnika MZR to sugeruję XF Eco.

miras81, na czym wcześniej jeździł samochód i jakie były interwały wymiany oleju? Zabrudzenie świadczy raczej o tym, że Millers zaczął domywać szlam (spełnia swoje zadanie!), który miałeś w silniku. Taki olej jak wkleiłeś zdjęcie to nie wiem czy mam po przebiegu 10 tys. km :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja jak kupile swoją w lutym to niby jeździla na Dexalii 5W30 i podobnie jak Ty zalałem ją olejem spelniającym normy producenta. Kolor to ja mialem podobny juz na drugi dzień po wymianie oleju? Bóg wie ile w Niemczech ktoś jeździł na poprzedniej oliwie i ile jest syfu w silniku do wypłukania? Mnie bierze ciut więcej.
Tomek, jak już tutaj jesteś ( pytałem Cię w innym temacie) to doradź jaki niedrogi olej mozna przetestować gdy auto juz trochę go przepala. Myslalem żeby zalać Valvo Maxlife 5W40, ale na forach raczej piszą żeby trzymać się zalecanej lepkości. Czy lać Maxlife 5W30 czy może Synpower 5W30 lub Synpower FE 5W30? Ogólnie, to nie chcę wydawac po 200zł za bańkę oliwy, bo jak by mi spalanie spadlo o połowę to jest to zasadne, ale jeżeli o 100ml na 1000 km to mi się nie kalkuluje, więc szukam czegoś tanszego.
Zobaczcie, często ludzie piszą " Lać taki jaki zaleca producent, bo on wie lepiej", ale z drugiej strony ten sam producent zaleca lanie Dexalii i interwały rzędu 20 tys km :> Czy też teraz chłopaki zgadzacie się z zaleceniami producenta? :D

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 20:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Niestety Koledzy nie wiem co oni wlali i nawet nie jestem pewny czy wymienili w tym czasie co napisali. To są tylko angole. A jaki byście zasugerowali. To zmienię jeszcze przed wyjazdem do Polski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 20:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Widzisz, to nie taka prosta sprawa, bo oczywiście można by było napisać oleje premium np. Amsoil, Red Line, Royal Purple, Penrite itd, tylko czy masz na tyle kasy żeby kupować tak drogi olej i dolewać? Dochodzi też dostepnośc danego produktu. Ja na dzień dzisiejszy obstawiam Valvoline, bo nie jest bardzo drogi i raczej mało podrabiany. Nigdzie nie znalazłem negatywnych opinii o tym producencie. Kidyś był dobry Motul, ale podobno teraz tez go na potęge podrabiają.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2015, 21:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Z valvoline niema problemu. Faktycznie nie jest drogi. A co myślisz o częstrzej wymianie co 5000km żeby lepiej silnik się wyczyścił. I jaki byś valvoline sugerował.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 05:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tu jesli chodzi o oleje to ekspertem jest Tomek. Pewnie coś Ci odpisze. Ja na początek chce spróbować Maxlife, bo ponoć powoduje polepszenie kondycji uszczelnień. Później może przetestuję Synpower. Wiesz, to chyba tylko w praniu wyjdzie, bo u każdego jest trochę inaczej. Na innym forum mi ostatnio kolega napisał, że u niego konsumpcja spadła po zastosowaniu taniego Totala :D W Twoim przypadku nie wiem czy będzie jakaś róznica, bo Millers już sam w sobie jest niezlym olejem i lepszym niż Maxlife, a chyba porównywalny z Synpower. A może bys spróbował np. Amsoil czy Penrite? Cena minimalnie wyzsza od Millersa ale jakośc lepsza. Ja podobnie jak Ty zauważyłem że olej w bardzo krótkim czasie zrobił się ciemny, czyli wypłukał syf z silnika, więc jeszcze poczekam kilka wymian bo może to spalanie spadnie jak się silnik oczyści. W Twoim przypadku może być podobnie, bo czytałem że silnik może też brać olej jak będzie zasyfiony. Musisz testować, bo innego wyjścia nie ma. Co do częstszej wymiany, to na pewno na plus dla silnika, albo można zastosować dobrą płukankę żeby ten proces oczyszczania przespieszyć. Ja zmieniam olej tak co 7-10 tys.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 08:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Spróbuję kilka częstszych wymian aż silnik się oczyści z syfu. Wymienię przed wyjazdem do Polski, mam jeszcze miesiąc, do siebie w Polsce mam 2000km będzie okazja sprawdzić wygląd oleju i ile go pochłonął. Myślę zmienić na Val. SynPower na początek bo jest tańszy od millersa i penrita, później jak się unormuje zmienię na Penrite albo na Amsoila. Chyba że zastosuję płukankę. Miałbym ogromną prośbę o podżucenie nazwy bardzo dobrej płukanki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 16:33 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
miras81, jeśli obecnie wlany Millers ma 1600km a za miesiąc jedziesz do Polski to trasę do ojczyzny przebyłbym jeszcze na Millersie i wykorzystał jego właściwości myjące. Szkoda go mimo wszystko zlać od razu. Po przybyciu do Polski zastosowałbym płukankę na bazie ropopochodnej np. Archoil AR2820 (jest skuteczna i bezpieczna dla uszczelnień). Po płukaniu i zlaniu starego oleju zalałbym 5w40 z niskiem Noackiem np. Penrite HPR 5w40. Po takim zabiegu obserwowałbym ew. konsumpcję. To byłyby dobry punkt odniesienia. W razie potrzeby mogę dostarczyć płukankę i olej na czas Twojego przyjazdu do Polski.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 17:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Jeśli to nie robi Tobie problemu chętnie skorzystam z Twej oferty. Dokupię jeszcze 2 litry bo po przejechaniu 500km od ostatniej dolewki wziął 1/3 miarki. W razie płatność na konto czy peyu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 18:36 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Jesteśmy już po rozmowie tel. - wszystko ustalone, pozdrawiam ;)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 19:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Jeszcze raz dzięki. Do usłyszenia. Też Pozdrawiam! <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 20:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
miras81 po zmianie na Penrite nie zapomnij napisać jakie odczucia i czy mniej bierze :wink:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 21:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Dam znać po powrocie z Polski, po 10 sierpnia. Jestem po rozmowie z Tomkiem i będę się kierował jego doświadczeniem. Czytałem że każdy kto korzystał z jego pomocy jest zadowolony. Jeśli chodzi o olej to nie mam zielonego pojęcia, poprostu dostosuje się do zaleceń doktora i wierzę że auto wróci do zdrowia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 21:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Przywrócić do zdrowia to może się nie udać, ale liczę, że uda się zwyczajnie zmniejszyć nieco konsumpcję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 22:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Z tym zdrowiem trochę przesadziłem. Wystarczy żeby mniej piła. A styl jazdy ma na to wpływ? U mnie na obrotościomierzu jest 3000-3500.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2015, 05:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jest dużo opinii że jak się butuje, to auto więcej spala. Ja u siebie zaobserwowałem że nie ma to znaczenia z jaką prędkością obrotową jeżdżę, natomiast ma znaczenie na jakich trasach się poruszam. Jeżeli jeżdżę tylko po mieście wokół tzw. komina, to mi mniej spala a zimą praktycznie nie zauważam spadku na bagnecie, natomiast jak jadę dalszą trasę to już bierze równo :wink: Ma to prawdopodobnie związek z rozgrzaniem silnika, a tym samym bardziej rozrzedzonym olejem. U mnie podejrzewam że pierścienie sa zapieczone, bo na uszczelniacze raczej nic nie wskazuje. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale ja jak zrobię dolewkę świeżego oleju to nawet po zmieszaniu oddziela się od tego ciemnego. Tak jakby syfy i nagar poszły na dno, ale świeży olej był na górze. Na bagnecie połowę mam ciemną a druga połowę jasną. Dlatego cicho liczę, że po spuszczeniu tego syfu i dokonaniu kilku wymian to spalanie spadnie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2015, 06:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Ja mam do pracy 20km i trzymam takie obroty rano i po południu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2015, 19:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Trochę to odświeżę moja mazda też bierze olej przez pół roku ubyło mi pół litra w sumie nie sprawdzałem wcześniej czy mi ubywa gdzieś kiedyś ktoś mi mówił że jest to naturalne dla tego samochodu dolałem brakujący olej przejechałem jakieś 15 tyś km i co no i brakuje go ale fakt gdy Ciśniemy auto to olej znika tak samo jak i paliwo ;) ale tak to ja dolewać mogę teraz i tak będzie wymieniany ;) no a co do was to ja bym pewnie za dużo się nie rozwodził nad tym czy iść z tym do mechanika czy nie raczej nie chciał by nikt by przez to padł silnik warto parę groszy na to przeznaczyć i nie oglądać się i czekać na cud sam smigam na castrol magnatec bodajże 5w30 albo 35 ostatnio jak zmieniałem olej po przejechaniu 20 tyś km był jak świeżo wlany :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2015, 21:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Pod warunkim że ktoś Ci fachowo remont przeprowadzi :D Czytałem już kilka wpisów, że kolesie utopili w remont 2,5-3k, a za pół roku powtórka z rozrywki.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2015, 05:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Dokładnie tak ja dziś zaprowadzam swoją do mechanika z biegami żaden z was mi nie powiedział co może być przyczyną takich dziwnych objaw wiec zaprowadzam ją pod wielkim strachem :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 20:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam wszystkich.Od soboty jestem w Polsce. W poniedziałek otrzymałem od Tomka przesyłkę w expresowym tempie t.j. olej płukankę filtr i dodatek do paliwa. Dziś mówisz jutro masz.

Obrazek

Po powrocie z zakupów wziąłem sie za wymianę. wlałem płukankę, i po 15min spuściłem olej. Oto rezultat po użyciu płukanki

Obrazek

Obrazek

taki olej to widziałem kiedy tata zmieniał w ciągniku c 360. Za radą Tomka przy następnej wymianie znów zastosuję płukanie. Po rozmowie nie mam obaw że będą problemy z silnikiem po użyciu płukanki. Może mi się wydaje, ale silnik jakby ciszej pracuje. Teraz tylko jeździć i kontrolować stan oleju. Dzięki Tomek!


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 21:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
To ja dziękuję za zakupy :) Mam nadzieję, że produkty zrobią swoją robotę i spalanie oleju zmniejszy się. Widać zresztą ile szlamu zebrała już płukanka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 06:48 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Myślę że ten post zachęci do korzystania z płukanki. Następne płukanie zrobić po 5000 czy poczekać do 10000km?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 13:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Przejeździłbym teraz 10 tys. km wykorzystując pakiet dodatków w HPRze i płukał przed kolejną wymianą ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2015, 13:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Tomek jesteś ekspertem w tym temacie wiec zrobię jak radzisz. Płukanie napewno zrobię widząc efekty po ostatniej akcji. Wczoraj sprawdziłem w internecie i w anglii Penrite kupię online bo nie mam sklepu w pobliżu. Jest drożej jak u Ciebie ,ale nie ma sensu kupować na zaś. Przed wymianą zgłoszę się do Ciebie, może będą jakieś nowości na temat olejów i płukanek. Dzięki za info. i Pozdrawiam![THUMBS UP SIGN][THUMBS UP SIGN]


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 gru 2015, 20:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Ja miałem podobny problem. Wlałem doktora i problem jak na razie zniknął.


Ostatnio edytowano Wt, 1 gru 2015, 20:33 przez Tomek, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 1 gru 2015, 20:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Bondzior84 napisał(a):
Wlałem doktora


https://www.youtube.com/watch?v=xF9f4zY ... e=youtu.be


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 gru 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Bondzior84 jesteś AS szacun dla ciebie. Doktora to kiedyś lali do poloneza na handel.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.