Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 25 gru 2014, 18:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam
Na początku chciałem się przywitać a więc WITAM WSZYSTKICH.

Panowie kopiłem auto i mam problem z wolnymi obrotami.

Samochód to Mazda 6 z 2006r z silnikiem 2.0 benzyna i mocą 147koni

Problem przejawia się tym że auto gdy osiągnie temperaturę i wyłączy się ssanie to obrotu na biegu jałowym zaczynają falować.
Nie stoją równo na 600 obr/min jak w większości benzyniaków, ale falują i spadają tak nisko ze auto potrafi zgasnąć.
Najczęściej gaśnie przy ruszaniu z miejsca, ponieważ wtedy trzeba dobrze przygazować tak do około 2000 obr/min żeby ruszyć pewnie ze skrzyżowania.
Poza tym problemem silnik pracuje perfekcyjnie, jest bardzo mocny (żwawy), odpala od tyku i gdy już ruszy się z miejsca i przy zmianie biegów nie pozwala się aby obr spadły zbyt nisko to silniczek działa jak zegareczek, jednak jak przy zmianie biegów zbyt długo przytrzymamy sprzęgło i obr spadną z byt nisko to potrafi nawet zgasnąć.

Taki to oto mam problem z silnikie, z takim problemem juz go kupiłem, ale koniecznie musze to wyeliminować, ponieważ jest to bardzo dokuczliwa dolegliwość.
Mam jakieś tam niewielkie pojecie o mechanice (bardzo amatorskie) i chciał bym sam sie tym zająć.

Pomyślałem że może ten motor ma jakąś typową taką usterkę i będziecie mogli mi coś podpowiedzieć.
Z góry dziękuje za wszelaką pomoc.
Pozdrawiam
Greg


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 25 gru 2014, 20:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Czyszczenie przepustnicy i przepływomierza powinno pomóc. Ewentualnie silnik krokowy albo sonda lambda do wymiany.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 gru 2014, 20:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Żadan silniczek krokowy Jeśli czyszczenie przepustnicy nie pomoże, to zapewne Tadziol pomoże

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 gru 2014, 23:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
okey, czyli w sobotę zabieram się za czyszczenie przepustnicy, czy trudno ją wykręcić?

przyjacielu @TOMASZ a co masz na myśli pisząc że "TADZIOL pomoże" - proszę, rozwiń temat.

Jeżeli ktoś może to proszę o podrzucenie jakiegoś info na temat jak wykręcić ta przepustnice i jak ja wyczyścić.

Pozdrawiam

P.S.
Byłem właśnie w garażu szybko rzucić okiem na to jak jak umiejscowiona jest przepustnica i jak wygląda.
Na pierwszy rzut oka, nie powinno być problemów z jej wykręceniem, ale nie za bardzo widać aby było co tam czyścić.
Widzę tam tylko jakiś potencjometr z boku przepustnicy, pewno jest to czujnik położenia przepustnicy - czy to chodzi oto aby właśnie jego wyczyścić? Da się go w ogóle rozebrać? A może chodzi o wyczyszczenie samej gardzieli przepustnicy?
Jak by nie to że są święta, to już bym to rozkręcał :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 11:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Jak wykręcisz to zobaczysz co należy wyczyścić :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 12:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
gmcars, masz motor LF, który był także montowany w GH. W dziale GH znajdziesz fotorelację z czyszczenia przepływomierza i przepustnicy. Warto zerknąć

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 14:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
znalazłem taki wątek:

viewtopic.php?f=82&t=2727&p=115277&hilit=przepustnicy#p115277

...ale to chyba nie dokładnie wygląda tak jak u mnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 14:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
gmcars napisał(a):
przyjacielu @TOMASZ a co masz na myśli pisząc że "TADZIOL pomoże" - proszę, rozwiń temat.

To takie ludowe wierzenia.... :) czasami się sprawdzają... :-P
Zanim kolego wykręcisz tą przepustnicę to zrób bardzo prostą rzecz : odłącz akumulator na parę minut,a potem zapal zimny silnik i pozwól mu się spokojnie rozgrzać na postoju.Następnie zrób próbną rundę i zdaj relację.W pierwszych chwilach rozgrzewania możesz się spodziewać "nerwowych" podrygów wolnych obrotów,to normalne.
TEDEW napisał(a):
Ewentualnie silnik krokowy albo sonda lambda do wymiany.

Tak od razu ? Bez diagnozy ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 14:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
tadziol Najpierw napisałem aby wyczyścił przepustnice oraz przepływkę to wiąże się również z odłączeniem aku, a później z kalibracja przepustnicy ja po czyszczeniu zrobiłem hard resa z użyciem hamulca tak dla pewności. Krokowca zawsze może podmienić i sprawdzić czy są efekty jeżeli to nie pomoże to sonda do wymiany ale to już ostateczność.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 15:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
TEDEW napisał(a):
Najpierw napisałem aby wyczyścił przepustnice oraz przepływkę to wiąże się również z odłączeniem aku,

no proszę Cię.....po pierwsze od kiedy to takie prace wymagają odłączenia akku,po drugie nie napisałeś tego jasno i wyraźnie,za to wyraźnie kolega napisał:
gmcars napisał(a):
Mam jakieś tam niewielkie pojecie o mechanice (bardzo amatorskie)
więc trzeba chyba wszystko jasno określać....
TEDEW napisał(a):
Krokowca zawsze może podmienić i sprawdzić czy są efekty jeżeli to nie pomoże to sonda do wymiany ale to już ostateczność.

To jest poliftowy LF,więc wskaż mi "krokowca" i przy okazji sprawdź cenę sondy do tego modelu.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 17:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
okey Przyjaciele, czyli tak:
Najpierw odłączyć aku na parę min aby zresetować ECU, po czym odpalić zimne auto i pozwolić mu się spokojnie zagrzać, bez dotykania pedału gazu.
- i tutaj pytanie do jakiej temperatury ma się rozgrzać do pełnych 90st czy może trochę krócej? tak 10 min np.
Następnie jak to nie pomoże, to przeczyścić przepustnice, ale tutaj poprosił bym o parę szczegółów:
- co dokładnie przeczyścić w tej przepustnicy?
- piszecie tez Panowie o krokowcu, gdzie znajduje się ten silniczek krokowy, czy jest on zespolony razem z przepustnicą, znaczy jest to silniczek, który za pomocą jakiegoś przełożenia zębatego steruje przepustnicą? ... jeżeli tak to co tam dokładnie wyczyścić?

Co do przepływni, to już ją czyściłem, te elektrozaworki od podciśnień tez już czyściłem. - Nie pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 17:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Skoro niedawno kupiłeś to tak jak poprzednicy pisali przepływka tb do czyszczenia i sprawdz wszystkie podciśnienia bo możesz mieć gdzieś lewe powietrze ,

btw. krokowy w polifcie również występuje ale jest zintegrowany z elektronicznym solenoidem w przepustnicy

-- Dodano: 26 gru 2014, o 18:14 --

A skąd mieszkasz ? jak wa-wa to mogę pomóc

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 21:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
arkadius73 napisał(a):
krokowy w polifcie również występuje ale jest zintegrowany z elektronicznym solenoidem w przepustnicy

Czy mogę prosić o jakieś szersze wyjaśnienia ? Bo chyba nie wiesz o czym piszesz.
Tak dla pomocy schematy tego co tkwi w przepustnicy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak dla mnie jest tam jeden silnik elektryczny sterowany zamianą biegunowości oraz dwa czujniki położenia przepustnicy."Krokowca" czy solenoidu ani widu ani słychu....

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 gru 2014, 23:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dobra Panowie, a teraz krótko zwięzłe i na temat!
Co jak ma dokładnie wyczyścić w tej przepustnicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 14:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Czyli wprowadzono mnie w bład ?
Ja na schematach elektroniki się nie znam ale pytanie do ciebie ,skoro rozbierałeś tb
dlaczego po wymianie tps znajdującego się w obudowie - nie ruszając silniczka w AA tb która podlegała akcji serwisowej nadal wyskakiwał błd a po zostawieniu ów tps-a i zmianie owego silniczka wszystko hula????

-- Dodano: 28 gru 2014, o 15:50 --

Obrazek

-- Dodano: 28 gru 2014, o 15:56 --

Obrazek

wytłumacz mi układ na załączonym zdj.

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 15:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
arkadius73 napisał(a):
wyskakiwał błd

o numerze ?

arkadius73 napisał(a):
wytłumacz mi układ na załączonym zdj.

wszystko tłumaczą
tadziol napisał(a):
schematy tego co tkwi w przepustnicy:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 15:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie chce mi się z tobą sprzeczać ale wytłumacz mi dlaczego tps inaczej reaguje po zmianie np. owego silniczka dla idle
dziwne bo nie są połaczone ze sobą po drugie korelacja tps vs idle inaczej się stroi

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 15:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Wybacz,ale nie będę niczego tłumaczył,bo nie wiem o co Ci chodzi.
Interpunkcja powoduje,że ciąg słów zamienia się w zdanie zrozumiałe dla innego czytelnika.
Ja z Twojego wywodu nie rozumiem nic :sad:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 16:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak nie rozumieć polska mowa to se piiiip translatora włącz

Kłócić się ale kulturalnie, bo ostrzeżenie dam. - Sabat

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 gru 2014, 20:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A kultura osobista to sobie poszła do du.py czy wyszła z d.py :)
Grzecznie i spokojnie proszę ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 gru 2014, 13:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Panowie ja nie wiem w jakim kierunku potoczyła się ta dyskusja, ale żeby zakończyć temat to napisze jak skończyła się moja sprawa.
Otóż w moim przypadku wystarczyło, tak jak podpowiedział @TADZIOL, odłączenie akumulatora, a następnie odpalenie zimnego motoru i bez dotykania gazu pozostawienie go do momentu aż osiągnie 90 stopni i załączy się wentylator. Potem zgasiłem i poczekałem 10 sek.
Odpaliłem i zrobiłem jazdę próbną, problem ze skaczącymi obrotami zniknął.
Wszystko tak jak mówił TADZIOL. Dziękuję za pomoc i życzę wszystkim Szampańskiego sylwestra.
Greg

P.S.
przy okazji...
Jakie są najsłabsze strony przedniego zawieszenia mojej mazdy?
Coś mi delikatnie stuka w prawym przednim kole i zastanawiam się co to może być, a jeszcze nie byłem na trzepakach i tak z ciekawości czystej pytam co najczęściej pada.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 31 gru 2014, 14:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
W sprawie stuków zapoznaj się z moim wątkiem powinno pomóc smarowanie tzw. lunety.
viewtopic.php?p=60399#p60399

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 gru 2014, 15:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
hmm...
no to ciesze się ze zapytałem, bo jeżeli okaże się że rzeczywiście wystarczy tylko posmarować, to SUPER.
Dam znać czy pomogło :)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lut 2015, 18:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam. :oops:
Mam podobnie problem jak kolega z obrotami. W moim przypadku niby nie falują ale np. jak stoję na światłach to obroty mi strasznie spadają (już na rozgrzanym silniku) i zaczyna mi tak lekko drgać samochód. Mam benzyne 2.0 147kM z LPG. Przymierzam się do zrobienia tego resetu, tylko pytanie moje jest czy po odłączeniu akumulatora coś się zresetuje (radio, szyby, centralny zamek, itp?) i ewentualnie jak to później poustawiać, żeby wszystko działało jak przed odłączeniem aku :)
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź <spoko>

_________________
--> LEWY PAS - TO NIE KÓŁKO RÓŻAŃCOWE <--


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lut 2015, 13:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Hej. Dolacze sie tu bo mam podobny problem tyle ze wariuja mi obroty na nagrzanym silniku. Skacze miedzy 1000 a 600. Najlepiej widac jak dojezdzam do swiatel i hamuje po czym wysprzeglam i od razu spadek obrotow do 600 i drgania, jakbym chcial ruszyc i nie dodam mu wiecej gazu to zdusi go i gasnie. Robilem reset odlaczajac aku i nic (tak jak pisaliscie). Pozniej czyscilem przepustnice, mialem strasznie zasyfiona i tez nie pomoglo, auto chodzi plynniej ale obroty ciagle spadaja po nagrzaniu i wskazowka skacze choc nie slychac zeby po silniku by nierowno pracowal, mechanik nawet mowil ze pracuje rowno i ze sie doszukuje ale przy kazdym starcie deptac pod 2k obrotow zeby ruszyc to lekka przesada i nie urzadza mnie bo te uata tak maja. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?

Kamil3322 - piszesz dokladnie o tym co ja mam na beznynie i tez ten sam silnik tyle ze moj jeszcze bez LPG. Sprobuj tego o czym pisza w tym watku ale mi to nie pomoglo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 lut 2015, 10:48 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: podkarpacki
minero - a powiedz mi po odłączeniu aku coś Ci się zresetowało (radio, szyby el, centralny zamek)? No u mnie jest dokładnie to samo co Ty masz (mój nie gaśnie tylko drga na luzie :wink: ), więc nie wiem czy one faktycznie tak mają mieć <oczy>

_________________
--> LEWY PAS - TO NIE KÓŁKO RÓŻAŃCOWE <--


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 lut 2015, 12:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam otóż też mam podobny problem,po kupnie auto potrafiło zgasnąć pojawiał się che-ck
wyczyściłem przepustnice
wyczyściłem przepływomierz
reset komputera już dwa razy robiłem zrobione juz 1k km
efekt: auto już nie gaśnie nie ma che-ck'a, ale nadal na wolnych obrotach wskazówka troszeczkę tańczy(na lpg efekt się potęguje), jest to widoczne przy zmianie biegu gdy długo sprzęgło wcisnę lub gdy staje światłach (światła delikatnie przygasną na moment podczas opadania wskazówki , potem wskazówka podskoczy minimalnie i stoi w miejscu lub minimalnie faluje 50-100 obr)moje pytanie w którym miejscu powinna być wskazówka na luzie równo na kresce ?(u mnie jest delikatnie pod) mam też dziwne odczycie że na luzie silnik nie chodzi równo nie widać tego na wskazówce tak jakby falował wyżej niżej ale to tylko moje odczucie nie wiem czy uzasadnione
Co mogę jeszcze sprawdzić żeby ustabilizować te obroty?

-- Dodano: Wt, 10 lut 2015, 12:24 --

kamil3322 napisał(a):
minero - a powiedz mi po odłączeniu aku coś Ci się zresetowało (radio, szyby el, centralny zamek)? No u mnie jest dokładnie to samo co Ty masz (mój nie gaśnie tylko drga na luzie :wink: ), więc nie wiem czy one faktycznie tak mają mieć <oczy>
po restarcie radio i szyby się zresetują, szyby musisz przy drzwiach każdych zasunąć i przytrzymać do takiego pyknięcia i odsunąć i przytrzymać do pyknięcia i będą działać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015, 16:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
kamil3322 napisał(a):
minero - a powiedz mi po odłączeniu aku coś Ci się zresetowało (radio, szyby el, centralny zamek)? No u mnie jest dokładnie to samo co Ty masz (mój nie gaśnie tylko drga na luzie :wink: ), więc nie wiem czy one faktycznie tak mają mieć <oczy>

Mi gasnie wlasnie jak czasami zleca obroty a rusze i nie przygazuje bardziej to zadusi...
Tak resetowalo mi sie wszystko, od nowa ustawienia szyby zegarek itp centralny dzialal normalnie, radio nie wymagalo kodu wiec luz.

Teraz zauwazylem kolejny szczegol, ze spadaja mi obroty tylko przy wciskaniu pedalu sprzegla i hamulca czyli jak dojezdzam do swiatel, puszcze to podnosza sie i sa stabilne, wciskam sprzeglo - znowu falowanie i drgania. Masakra z tym jest, mechanicy mi mowia ze silnik pracuje rowno i sie doszukuje a to naprawde zaczyna denerwowac.


Ostatnio edytowano Śr, 18 lut 2015, 08:45 przez minero, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lut 2015, 16:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Mi też tak drga delikatnie niby nic a wkurza


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 13:33 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.06.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: podkarpacki
arko85 z tym che-ckiem to może podjedź na regulacje gazu. Ja miałem też tak po założeniu instalacji, że przez 3 dni chyba mi świecił a potem zgasł i później znowu to samo. Pojechałem do gazowników, wpięli kompa i stwierdzili że coś z mieszanką było. Coś ustawili i od tamtej pory che-ck mi nie zaświecił :)

_________________
--> LEWY PAS - TO NIE KÓŁKO RÓŻAŃCOWE <--


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.