Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 21 gru 2014, 15:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
no to teraz
tadziol napisał(a):
masz 100 % pewności

pompa jest ta sama dla 1.8,2.0,2.3.....
http://allegro.pl/mazda6-pompa-paliwa-1 ... 16025.html
http://allegro.pl/mazda-6-2-0-16v-pompa ... 51746.html
to tak na przykład....

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 gru 2014, 15:32 
Świeżak
Offline
Od: 09.04.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: lubelski
Dzięki śliczne za zainteresowanie tematem.Jutro mechanik wymontuje pompę,bo ja poległem przy próbie odkręcenia.

-- Dodano: Wt, 23 gru 2014, 15:32 --

Witam ponownie.
Z pomocą mechanika wymontowaliśmy pompę.
Pompa po podłączeniu do akumulatora nie dawała znaków życia.W sklepie nowej też nie było.Zamówiłem używaną,po zamontowaniu Magdalena wróciła do żywych i współpracuje aż miło.
Dziękuję wszystkim za pomoc. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 gru 2014, 16:16 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Arek75 napisał(a):
Dziękuję wszystkim za pomoc.

to tylko z okazji świąt... <brawo>

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lip 2020, 16:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
Odkopie troche temat ale mam dokladnie to samo. Dzis nagle zgasilem auto u juz nie zapalilo. Mam gaz. Przy trybie awaryjnym na gaziue czyli bez benzyny kreci bez problemu. Jak mu psikne do wlotu powietrza plakiem to tez kreci, bez tego od razu gasnie. Grzebac pon kanapa i wyciagac pompe? czy cos jeszcze moge sprawdzic? zaraz pojde zobacze bezpiecznik.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lip 2020, 09:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Sprawdź obowiązkowo przed demontażem bezpieczniki i czy jest 12V na zasilaniu pompy.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 wrz 2020, 07:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Witam, mam dość nietypowy problem, mianowicie Mazda zaczęła gasnąć podczas jazdy nie ważne czy ciepły czy zimny silnik. Czasami po dłuższym kręceniu odpali a czasami na drugi dzień. Więc w teorii pompa paliwa pracuje. Ale dlaczego jeździ jeździ aż tu nagle bez żadnych odznaków gaśnie i nie chce odpalić.

Wysłane z mojego motorola one fusion+ przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 wrz 2020, 21:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Pompa paliwa sprawdzona podaje paliwo więc raczej nie jest zatkane żadne sito w baku

Wysłane z mojego motorola one fusion+ przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano N, 20 wrz 2020, 21:52 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lut 2021, 11:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Witam mam nie lada problem. Opiszę całą nietypową sytuację i liczę na waszą pomoc. W ubiegły piątek podjechałem z rana na myjnię by umyć auto, pojechałem do domu następnie zawiozłem dzieciaka do przedszkola, gdzieś tam jeszcze na do sklepu i w sumie auto było odpalane kilkukrotnie. Zero żadnych niepokojących objawów, dzień jak co dzień. Popołudniu pojechałem podkurzać auto, trwało to ok. Pół godziny.....auto świeci i pachnie czystością wsiadam przekręcam stacyjkę a tu.........cisza. Rozrusznikie nawet nie gada. Żadnych świecących diod. Kilkukrotna próba i dalej nic. Zajrzałem pod maskę do skrzynki bezpieczników wszystko gra. Myślę może padł rozrusznik, więc próbuje na "popych" także żadnej reakcji, mimo ciągnięcia na różnych biegach, "strzelaniu" że sprzęgła auto kompletnie nie daje oznak życia........i tutaj zwracam się z prośbą do Was. Może miał ktoś podobny przypadek lub wie gdzie szukać przyczyny......Bardzo dziękuję za wszelaką pomoc.


Ostatnio edytowano So, 6 lut 2021, 08:43 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 6 lut 2021, 08:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Na początek do sprawdzenia czy jest iskra oraz paliwo. Akumulator naładowany?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 10:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Jak sprawdzić iskrę jeśli rozrusznik nie kręci?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 14:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Naprawić rozrusznik i dopiero sprwadzać czy jest iskra.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Dzięki za podpowiedzi. Niestety idą chyba w złym kierunku.....bo skoro auto nie odpala nawet na popych, nawet niezagada tzn. że usterka jest nie po stronie rozrusznika a raczej coś się elektrycznie sknociło.....tak zresztą stwierdził mój mechanik po 5-dniach......."Łukasz zabieraj go do elektryka, ja tu nic nie mogę zdziałać" .....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 09:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przetarta wiązka elektryczna? Chociaż to był problem diesli...

Możliwy Brak komunikacji CAN, nie działające przekaźniki od rozruchu, zapłonu..,itd...
Możesz połączyć się z gniazdem OBD i odczytać jakiekolwiek błędy. To pierwsza porada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2021, 19:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Po 29 dniach Mazda wróciła do życia. Problemem okazało się dodatkowe zabezpieczenie odcięcia zapłonu o którym nie miałem zielonego pojęcia. Gdyby poprzedni właściciel poinformował mnie o takim czymś robota trwała by pewnie 5-10 minut bo od tego napewno by się zaczęło. Dziękuję za wskazówki powodzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 mar 2021, 12:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubuski
Witam,

mam problem z Mazda 6. Kręci ale nie odpala. Przeczytałem wszystkie możliwe wątki na forum i nie znalazłem rozwiązania, dlatego też założyłem nowy.
Mazda 2.0 benzyna rocznik 2005
wcześniej żadnych sygnałów
pewnego pięknego zimowego wieczora nie odpaliła, tzn rozrusznik kręci, ale nic więcej
na oko (a właściwie słuch) nie daje paliwa

co sprawdziłem?
- paliwo jest
- płyn do spryskiwaczy jest :P, ok a na poważnie:

-wszystkie bezpieczniki ok - sprawdzone multimetrem
- przekaźniki ok - sprawdzone multimetrem
- brak zasilania pompy paliwa - brak napięcia na wtyczce od pompy paliwa

znalazłem jakiś wątek o testowej dwupinowej żółtej kostce, którą można zewrzeć i sprawdzić czy wtedy pali. ale nie zlokalizowałem przy lewym nadkolu takiej kostki.

na naprawę czekam jeszcze kilka dni, co mogę ewentualnie jako laik bez sprzętu jeszcze sprawdzić lub gdzie znaleźć tę kostkę?

z góry dziekuję za każdą sugestię


Ostatnio edytowano Śr, 10 mar 2021, 12:29 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 mar 2021, 08:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.01.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Moi drodzy, mam pilną prośbę o naprowadzenie mnie w zlokalizowaniu możliwej usterki. Mazda 6 GY 2003 rok 2.0D 136KM, 300k wybiło niedawno, tankowana paliwem premium na Shellu. Mogę sugerować, ale to dość istotne nie zmieniałem filtra paliwa od 100k (wiem – zaniedbanie), dodatkowo co może mieć znaczenie zmieniony olej 10W40 na jakieś tydzień przed wystąpieniem awarii. Leje mobile i jakoś jeżdżę tym samochodem od 10 lat i na tym oleju ma się dobrze.

Zatankowałem pod korek. Wrzuciłem trochę gratów do środka tzn. łącznie ze mną było może 350kg obciążenia, wpadłem na drogę ekspresową i tak trochę noga ciężka, to było ponad 120km/h przez jakieś 100km. Zjechałem na drogę lokalną i zauważyłem, bo zredukowałem do dwójki, że bez gazu traci jakby obroty i coś go przydusza, ale wcisnąłem gaz i jadę dalej. Dojechałem jadąc już około 50/90km/h do pierwszych świateł. Czerwone, sprzęgło, jedynka a ten stracił obroty do jakiś 600 obrotów i gaśnie. Próbuję odpalić, kręci, ale nic, nie odpala. Postał jakieś 15 minut, jakby coś próbował odpalić, ale nic, jakby paliwa nie dostawał. Potraktowałem do plakiem, zaskoczył, ale zaraz padł. Odłączyłem wtrysk po wtrysku, ale też bez różnicy. Kręci a nie odpala. Co odpali z plaka, to gaśnie po chwili chociaż, że trzymam gaz. Silnik nie wskazał błędu, nie przegrzał się i nic nie wskazywało na wystąpienie usterki.. Odstał tak jakąś godzinę i go jeszcze raz plakiem, odpalił, potrzymałem na 3k obrotów ze 2 minuty, walnął przy 5k czarnym dymem z wydech, puściłem gaz i ok, 900 obrotów bez falowania, pojechałem powoli do miejsca docelowego ponad 100km. Następnego dnia odpala, ale dźwięk przy odpaleniu nie taki jak zwykle, to znaczy zakręci nierówno z szarpnięciem przy odpaleniu i bardziej słychać diesla, że coś tam stuka. Dzisiaj wróciłem tym samochodem 300km nie przekraczając prędkości 120km/h i 2,3k obrotów i wydaje się ok, nie dymi, odpowiednio przyśpiesza, ale co to mogło być? Fakt, trochę go przeciągnąłem, ale to nie nowość, zazwyczaj tak nim jeżdżę. Wtryski? Pompa paliwa? Filtr paliwa?


Ostatnio edytowano Pn, 29 mar 2021, 08:28 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 mar 2021, 13:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jak można tak długo filtru nie wymieniać? Pierwsze co wymień filtr i szukaj problemu dalej. Odpowietrz dobrze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 kwi 2021, 13:28 
Świeżak
Offline
Od: 10.02.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
majke63 też mam ten sam problem
Zajechałem pod cpn
Zalałem paliwo i...
Kręci ale nie pali
Po podpompowaniu pompką auto zapaliło ale gaśnie
Jak podpompuje działa
Odpowietrzylem wszystko i pomału jakoś dojechałem do domu
Potem, w czasie jazdy powyżej 2000 obrotów to samo
Check engine i obroty max 1600 przy pedale w podłodze.
Wieczorem już nie zapalił.
Oddałem do mechanika bo ja muszę do pracy (na 3 tygodnie)
Mam nadzieję że do tej pory ogarnie auto.
Dodam że auto przed tankowaniem było na myjni.
Opiszę co i jak mechanik zrobił jak tylko się dowiem.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 22 kwi 2021, 21:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
A nie zatankowałeś przypadkiem benzyny ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 kwi 2021, 16:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: pomorski
Cześć wszystkim.
Moja mazda 6 z 2003r. 2.0 diesel 121 km przestała odpalac. Była podłączona pod komputer I nie ma żadnego błędu. Ogólnie kręci (aku w porządku) pompa podaje paliwo. Według mechanika który sprawdzał ją pod komputerem to jeden z wtryskow.
Ogólnie przed usterką zauważyłem nagły wzrost spalania, x2 więcej niż zwykle I niewielkie falowanie na obrotach na biegu jalowym które raz ustawalo szybciej A raz trochę trwało.
Może ktoś miał podobny problem. Wystarczy regeneracja wtryskow? Czy może wymiana jakiegoś stycznia , czy sondy?

Z góry dzięki za pomoc..


Ostatnio edytowano N, 25 kwi 2021, 16:17 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 25 kwi 2021, 16:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Może być problem z wtryskiwaczami, że leja. Jakie mają korekty ? Paliwo dochodzi do wtryskiwaczy ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 kwi 2021, 19:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: pomorski
Nie mam pojęcia jakie korekty mają . Paliwo dochodzi do wtryskiwaczy .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 maja 2021, 19:14 
Świeżak
Offline
Od: 10.02.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
Jaka to wiązka jest bolączka diesli?
Moja M dalej nie chce odpalić
Paliwo dochodzi, błędów brak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 maja 2021, 19:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeśli wiązka byłaby uszkodzona, to miałbyś masę błędów związanych przede wszystkim z łącznością ECU.
Ponadto, problem dotyczył silników 2.0 w rocznikach przed liftowych.
Jak chcesz to wrzucę zdjęcia.

... A sorki, masz 2003 i 2.0 (musiałem sprawdzić w przeglądarce bo w tapatalk tego nie widać)


Poczekaj chwilkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 maja 2021, 07:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sorki za zwłokę, przesyłam dla ciebie zdjęcia przetartej wiązki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie wiem czy Ci to pomoże, w twoim problemie z mazdą, myślę że nie tędy droga.

Mnie wtedy auto odpalało normalnie, jechało miało moc. Jedynie nie miałem wskazań temp i obrotów silnika, na stałe CHECK, i kilka innych kontrolek na desce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 maja 2021, 08:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jest jeszcze jedna wiązka która lubiła się przetrzeć. Ona jest na pasie przednim, jakby w środku schowana, w okolicy lampy. Wychodzi w okolice pompy CR i na silnik. Tam możesz spojrzeć jak chcesz.
Ponadto, proponuję zaraz po kreceniu silnikiem, jak nie odpala, nie wyłączyć zapłonu i wtedy sprawdzić błędy, zaraz po rozruchu nie wyłączając zapłonu.
Dodatkowo, jeśli program przykładowo Forscan, łączy się z samochodem, ma połączenie, sprawdź jakie masz ciśnienie bieżące na szynie CR jka i zakładane ciśnienie. Powinno się równać z jakąś niewielką tolerancją.
Jaką ie wiem niestety, ale znaczna różnica dużo pomoże.
Jeszcze możesz zdjąć/odpiąć przepływomierz i spróbować uruchomić, to samo zrób odpinając czujnik temp silnika który jest z przodu na bloku silnika..., nie pamiętam już dokładnie.
Ewentualne błędy które wtedy złapiesz, usuniesz normalnie Forscan em, bądź odłączając Kleme masową i wciśnięcie pedału hamulca na 30 sekund (oczywiście dopiero po podłączeniu wtyczek które wszesniej odłączyłeś).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 19:56 
Świeżak
Offline
Od: 10.02.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
Naprawione
Mechanik doszedł że jakaś wiązka była przetarta
Jestem teraz w trasie. Po powrocie do domu, za około 5 dni, dowiem się więcej i dam znać.
I oczywiście Foto będzie
Dzięki za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 21:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 maja 2021, 11:16 
Świeżak
Offline
Od: 10.02.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: mazowiecki
Wiązka która się przetarła to ta, która Millerek podpowiedział
Co dziwne żadnego błędu na kompie nie pokazało mimo check engine na panelu.
Ważne że naprawione i śmigam dalej
Dzięki za podpowiedź


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 maja 2021, 21:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dziwna historia, bo porównując historię przetartych przewodów w mojej GY, problemem były brak wskazań temp silnika, obrotów silnika (albo prędkości...) , ciągła kontrolka zaniku ciśnienia oleju, problemy z klimatyzacją i kikoma kontrolkami na stałe, oraz masą błędów połowy systemów w tym silnika. Błędy były od pompy, wtrysku jakiegoś, kontroli trakcji, ABSu, i kilka błędów o braku dostępu do ECU i w ogóle jakieś dziwne rzeczy się działy.

U ciebie konkretnie odwrotnie, nie prowadzące objawy do przetartej wiązki nad IC.

Ale dobrze ze pomogło, spoko


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.