Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 11 sie 2014, 17:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam, coś ostatnio szarpie mi silnikiem przy małych obrotach to znaczy przechodzą drgania na karoserię, znajomy mi powiedział ze to wina wtryskiwaczy co o tym myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sie 2014, 20:45 
Offline
Dwumas może..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 sie 2014, 21:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A jak to sprawdzić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 00:51 
Offline
Wpisz w google : objawy zużytego dwumasu. Lub cos w tym stylu, jest tego bardzo dużo. A najprościej - mechanik...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 01:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak by dwumasa była zużyta to byś miał drgania karoserii tez przy większych prędkościach i drgania na pedałach. Przy wyłączaniu samochodu szarpało by silnikiem tez.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 07:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Jak zimny bardzo szarpie jak sie zagrzeje to mniej ale odczuwalne. Stała prawie rok może trzeba rozjeździć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 12:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja bym zaczą od zmiany filtrów jak tak długo stała.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 12:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Czytałem o dwumasie piszą że tylko na luzie by szarpało. Poduszki są ok. Rozrząd nie przeskoczony. A myślicie ze filtry maja jakiś wpływ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 sie 2014, 16:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Filtr paliwa na pewno, tym bardziej ze piszesz ze samochód stał długo.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 wrz 2014, 15:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam.
Podłączam się do pytania z założonego tematu. Mam mazdę 6 z 2003 roku. Gdy odpalam silnik zwłaszcza kiedy jest zimno, czuć drgania silnika aż kierownica drży. Dodając gazu silnik przechodzi z drgań w równą pracę lecz dopiero po przekroczeniu 1500 obr. Gdy nagrzeje się silnik drgania ustępują. Filtry paliwa oleju itp zostały zmienione. Sprawdzono świece żarowe. Jest niewielki luz na zaworach, lecz nie wiem jaki luz powinien być żeby to wyregulować. Czy może ktoś napisać co robić dalej, gdzie szukać przyczyny tych drgań?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 paź 2014, 08:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A możliwe że wtryski?????????!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lis 2014, 21:47 
Świeżak
Offline
Od: 11.04.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
witam mam pytanie auto to mazda 6 2003 r 2.0 tdi mam problem tego typu ze rano auto nie ma mocy co trwa pare minut i na trasie jak jade na 4 5 biegu gdy wcisne gaz w podłoge auto zaczyna przerywac jak by nie dostawał paliwa a jak tylko popuszcze gaz to jest ok prosze o jakies porady


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lis 2014, 22:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Filtr paliwa był wymieniany i kiedy?
Sitko w zbiorniku było czyszczone?
Układ paliwa jest podcisnieniowy, tzn pompa zasysa paliwo ze zbiornika i jesli jest jej ciężko ssać to na wezykach paliwowych na ich łączeniach zasysa powietrze.
Takie są podstawowe przykłady twoich problemów, dalej w ukł CR będziemy dywagowac później ale dopiero jak zrobisz powyższe ;)
Aha, TDI to vag, Ty masz CITD :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lis 2014, 10:36 
Świeżak
Offline
Od: 11.04.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
dzieki za rade wymieniłem filtr paliwa i jest ok a co do tego tdi to napisałem tak bo jest tak w dowodzie :) dzieki jeszcze raz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lis 2014, 12:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W wolnej chwili zajrzyj do sitka w zbiorniku paliwa. Potrafi tam być sporo szlamu i takiego gęstego "miodu" który zalepia sitko ssące. ;)
ObrazekObrazekObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 18:18 
Świeżak
Offline
Od: 11.04.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
wielkie dzieki zerkne napewno mam jeszcze jeden problem jak silnik jest zimny po nocy brak mocy po jakies 5 10min wszystko jest ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 21:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Uzupełnij profil o rocznik auta bo nie wiem czy masz DPF i ilu konny silniczek posiadasz <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 09:53 
Świeżak
Offline
Od: 11.04.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
kurcze szczerze to nawet nie wiem jak to poprawic postaram sie a auto to 03 rok 2.0 121koni ale wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem myslisz ze moze to miec zwiazek z swiecami zarowymi bo wyszło mi na kompie ze jakas nie grzeje no i rano pali sie kontrolka silnika po jakims czasie gdy zgasze silnik i ponownie odpale jest ok ale mialem tak juz dawno i spadku mocy nie pyło zaczelo mi sie to jak wymieniłem olej ale to nie ma nic wspulnego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 gru 2014, 20:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.03.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
U mnie winne za takie akcje okazały się być wtryskiwacze, niestety.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 gru 2014, 21:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak świeci się kontrolka CHECK ENGINE to trzeba sprawdzić błędy w sterowniku silnika, jak posiadasz takie problemy już od dawna to szkoda że teraz się za to wziąłeś :sad:
Jak na 'kompie' wyszło że jakaś świeca żarowa nie grzeje,...??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 sty 2015, 10:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.12.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Mam podobne objawy, na zimnym silniku wszystko jest ok zero drgań. Pedal sprzegla wciska się trochę ciężko( kwestia przyzwyczajenia myślę ) gdy już s jest ciepły drgania ssą wyczuwalne podczas ruszania na sprzegle biegi wchodzą ok.
Gdy chamuje silnikiem drgania sąwyczuwalne na pedale sprzegła (takie bicie)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 sty 2015, 10:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.08.2014
Posty: 101
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
TAK! mozliwe że wtryski! :( u mnie wygląda to tak że jak silnik na mrozie zimny to sa drgania ale ja mam 2 wtryski do regeneracji i stąd sie to wzięło sprawdzane na menzurkach przelewowo i okazuje się że przez zaworki zbyt dużo paliwa wraca i jest róznica w ciśnieniu wtrysku nawet ok 130 atmosfer. i wygląda to tak że sa drgania i potrafi nawet zgasnąć. odpala bez problemu a jak silnik sie zagrzeje to wszystko śmiga super jakby nigdy nic sie nie stało. Więc mogą to być wtryski tylko masz mniej zjechane niż ja ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.