Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 10:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam

Od 2 laty posiadam M6 z 2.0 MZR-CD. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem podnoszący się poziom oleju.
Wymieniono mi podkładki pod przelewami paliwowymi pod pokrywą zaworów, twierdząc że może tamtędy dostaje sie paliwo. Dodatkowo wtryskiwacze są po regeneracji.
Istnieje jeszcze podejrzenie mikropekniecia tego przelewu (Czy to możliwe?).
Samochód ma usunięty DPF, więc nie jest to jego wina.
Mógłby ktoś z bardziej doświadczonych kolegów podpowiedzieć coś w temacie, ponieważ skończyły mi się juz pomysły co to może być.
Zaznaczam, że płyn chłodzący jest w normie.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dpf może został usunięty, ale czy komputer został przeprogramowany w prawidłowy sposób?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 13:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Tego nie jestem w stanie powiedzieć czy prawidłowo czy nie.
Ale przez 1.5 roku jezdziłem samochodem bez zastrzeżeń.
Dodatkowo, podczas przyspieszania zdarzyło się że dochodził do obrotów ok 3 tys i spadała mu moc.
Samochód normalnie jechał do prędkości 110-120 i koniec.
Problem zanikał po przejechaniu 20-30 km.

Pozdrawiam

-- Dodano: Pn, 4 sie 2014, 14:29 --

Może ktos z Was mógłby polecić jakiś warsztat, który profesjonalnie mi to sprawdzi ponieważ jeżdżę na podwyższonym stanie oleju?
Przy ostatniej wizycie elektronika była sprawdzana przez Mazdę i teoretycznie było OK.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 13:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Uzupełnij profil to będzie nam łatwiej polecić jakiś warsztat. Bo teraz to ciężko zgadnąć gdzie mieszkasz.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 14:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Uzupełniłem. Ale masz może jakieś podejrzenia co do problemu?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 14:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie bardzo wiem co może nie grać...
A może np ostatnio miałeś wgrywany nowy software sterujący pracą silnika?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 sie 2014, 14:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Nic raczej nie miałem wgrywane.
Chyba że nic o tym nie wiem.
Miałem tylko wtryski regenerowane i olej wymieniany, sprawdzono soft czy jest prawidłowy i jak juz pisałem stwierdzono ze jest OK.
Upierają się przy uszkodzonym mechanicznie (mikropęknięciem) przewodu przelewowego pod pokrywą zaworów, twierdząc że nie ma innej możliwości aby ON dostawał się do komory i mieszał z olejem smarującym (bo wtryski wyeliminowałem). No i teraz pojawiło sie ta strata mocy przy ok. 3 RPM, ale to 2 razy po przejechaniu 2 tys km. Generalnie furka "lata" jak trzeba, ale ten olej mnie matrwi. Zbyt duzo przybywa w krótkim czasie. Olej wizualnie wygląda OK (tak samo twierdzą fachowcy). A może coś z elektroniką emulącą DPF?
Trudno jest cokolwiek powiedzieć innego.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 sie 2014, 09:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam ponownie

Może jednak ktos ma jakis warsztat do polecenie w temacie powyżej?

Dziekuję z góry :)

-- Dodano: Cz, 11 wrz 2014, 12:39 --

Witam

Podpowiedź dla potomnych. Nie używajcie oleju innego nic full syntetyk. To naprawdę pomaga

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 wrz 2014, 10:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam. Kolego, czy udało się Tobie rozwiązać problem podnoszącego się poziomu oleju?
Podkładki pod wtryski i przelewy wymieniłem, DPF'a brak a oleju zaczęło przybywać ok 1cm na 500 km, oszalał wskaźnik spalania chwilowego.
Proszę o pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 wrz 2014, 14:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podwyższanie się poziomu oleju spowodowane jest wypalaniem DPFu co pokazuje dokładnie komputer ze zwiększonym spalaniem, oraz wypalanie DPFu w trybie miejskim i przede wszystkim na zbyt niskich obrotach silnika.
Piszesz ze nie masz DPFu, ale masz wycięty czy jak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 17:24 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Zgadzam sie z przedmówcą. Zauwaźyles zeby co jakis czas kopciła na biało ?


W jaki sposób jest zrobiony komputerowo dpf -programem czy emulatorem ?

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 21:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale, jeśli nie ma fizycznie DPFu to chyba nie był przeprogramowany komputer i stąd przybywanie oliwy. Jeśli fizycznie jest to tak jak wcześniej napisałem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 wrz 2014, 19:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
DPF był usuwany w uznanej firmie.
Przeprogramowano układ sterujący i wykonano chiptuning.
Później (w innej firmie) sprawdzono czy wyłączono automatyczne wypalanie i inne procedury związane z DPF. Autko nie kopci na biało, nie widać dymu jednakże objawy są takie jakby właśnie wypalany był filtr, tzn rośnie poziom oleju i rośnie zużycie paliwa. Podczas hamowaniem silnikiem wskaźnik spalania chwilowego wskazuje przez kilka sekund spalanie na poziomie 3,5 l/100 km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 wrz 2014, 20:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to komputer jest źle przeprogramowany, dodaje tobie paliwo w cyklu wydechu i stąd wzrost oleju i przy chamowaniu silnikiem powinno być absolutnie zero w spalaniu chwilowym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 wrz 2014, 09:45 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kedar napisał(a):
Podczas hamowaniem silnikiem wskaźnik spalania chwilowego wskazuje przez kilka sekund spalanie na poziomie 3,5 l/100 km.

Komputer odświeża wskazania zużycia co ok 1,5sek. Różnie to widać, czasami po odpuszczeniu gazu od razu pokaże 0, a czasami spada o ~połowę, a dopiero przy następnym odświeżeniu do 0.0. Jak ja mam odpalone u siebie dopalanie to przy hamowaniu silnikiem czasami przez 200m wyświetla mi 2,8l/100km na czwartym biegu.

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 wrz 2014, 19:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Czy jest możliwość sprawdzenia po przez interfejs ELM 327 w którym cyklu pracy tłoka następuje wtrysk a poźniej dotrysk paliwa?
Jakiego użyć programu (najlepiej po polsku i z dobrym opisem )?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 wrz 2014, 21:59 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Czy zwróciłeś się z tym problemem do firmy , która usuwała DPF w programie ? Jeśli tak , to co oni na to ?

-- Dodano: Wt, 23 wrz 2014, 23:02 --

W jaki sposób sprawdzano soft czy jest ok ?

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 08:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Tak, zwracałem się do tej firmy. Soft został przez nich sprawdzony i stwierdzili że jest OK.
Zasugerowali sprawdzenie wtryskiwaczy czy nie "leją". Wtryskiwacze zostały wymontowane, sprawdzone i okazały się sprawne.
Podkładki uszczelniające przelewy wymienione.
Firma tuningowa zaprasza mnie ponownie ale mam do nich daleko a lokalni mechanicy są bezradni bo " komputer nie wyrzuca błędów" (na tej zasadzie to i ja mogę zarabiać na życie jako diagnosta).
Aby potwierdzić poprawne działanie softu wpadłem na pomysł aby oscyloskopem sprawdzić rozkład sygnału elektrycznego na wtryskiwaczach ale szukam prostrzej metody przez interfejs OBD i ELM.
Dlatego proszę o radę jakim oprogramowanem można to wykonać, jakie są PIDy itp. W tym temacie jestem zielony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 08:58 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
a bezpośrednio przed tym jak zaczęły się te dopalania nie wymeniałeś akumulatora,albo nie padł ?
Pytam , bo przyjeżdza dziś do nas Zafira , z niemalże identycznymi objawami i będziemy ją diagnozować . W tej Zafirze pojawiły się dopalania własnie po rozładowaniu akumulatora .
Pracujemy ,na Helli i IDS - dedykowanym narzędziu ASO do Mazdy więc ELM słabo znamy . Ale postaram sie dla Ciebie dopytać co sie ELM da zrobić

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 10:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Historia tej usterki jest taka:
- auto zakupiłem z ptzebiegiem 130 tys. działało idelalnie. Spalanie na autostradzie ok. 6.2l/100km.
- przy 160 tys. wzrosło spalanie do ok. 7.0l/100km i zaobserwowałem częstsze wypalanie DPF (co 130 km).
- przy 190 tys. padł DPF i samochód przeszedł w tryb awaryjny. W tym trybie przejechał ponad 1500km.
- wywalenie DPF i przeprogramowanie komputera oraz chiptuning. Wszystko w jednej firmie i to bardzo uznanej i polecanej nawet na tym forum.

No i zaczęły się problemy. Zużycie paliwa ok. 8.5l/100km (autostrada), wzrost poziomu oleju.

akumulator był wielokrotnie rozłączany, ostatnio się po kilku dniach nie używania sam rozładował ale ma już 5 lat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 wrz 2014, 23:05 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Uważam ,że powinno sie zacząć od wgrania serii , diagnostyki , i obserwowania czy coś się zmieniło (pod warunkiem ,że nie włączy się tryb awaryjny ) . Do tego typu prac używa się dużo bardziej zaawansowanych narzędzi niż ELM . Jeśli możesz podjechać do tej firmy , która robiła moda ,żeby wgrali Ci serię - to podjedź - powinno pójść po kablu- 10 minut roboty - potem przejedziesz się i będziesz wiedział czy auto pracuje poprawnie ( zaznaczam - pod warunkiem , że nie wejdzie w tryb awaryjny ) .

p.s.

Dzis rozmawiałem z jednm z naszych klientów , któremu usunęliśmy DPF i robilismy chiptuning - spalanie po całej operacji wynosi do 6,8 na trasie . przy przebiegu ok 230 tys km

P.S 2 co prawda ngdy nie zrobilismy testu Mazdzie jak pracuje silnik i kiedy ogranicza moc , z nieprzeprogramowanym kompem( na serii ) i wycietym fizycznie DPF - przy nastepnej wycince to sprawdzimy. ale duzo samochodów dopiero po kilku kilometrach przechodzi w tryb awaryjny , a np Mitsubishi Pajero , to nawet nad morze by zajechał z Krakowa na pełnym gwincie :)
Moze któryś z kolegów robił takie testy ?

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 wrz 2014, 20:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Podłączyłem do OBDII swój ELM327 i posprawdzałem to i owo.
Zastanawiają mnie dziwne wskazania temperatury spalin.
Po uruchomieniu silnika temperatura na każdym z trzech czujników wynosi 50 C.
Po dwóch minutach jazdy samochodem jest już 500 stopni C (na każdym z trzech czujników).
Zdziwiło mnie to więc sprawdziłem temperaturę kolektora wydechowego - wynosiła 180 do 200 stopni. (mierzone czujnikiem temperatury z multimetra i pasta termoprzewodząca).
Temperatura spalin mierzona w rurze wydechowej u wylotu 170 stopni C.
Sam nie wiem co o tym sądzić.
1) Czy podczas demontażu DPF'a, wyjmowania filtra można uszkodzić trzy czujniki tak aby każdy równo przekłamywał?
2) Czy podczas przeprogramowania wprowadzono jakąś korektę temperatur (fachowiec twierdzi że nie)
3) Czy silnik może mieć procedurę wychładzania spalin, wtryskiwaczy, turbiny (np, po długotrwałej jeździe na pełnym gazie?) i dostając takie dane z czujników uruchamiać ją? (np. procedura polegająca np na zwiększaniu dawek paliwa celem wzbogacenia mieszanki i obniżenia temperatury spalin?)

Pomierzyłem oporności czujników. Przy zimnym wydechu opór każdego z nich to 1megaohm. Po podgrzaniu 20 kiloohm (przy tej oporności ELM327 wskazywał po pięćset stopni)

P.S.
Uważam że wgranie oprogramowania seryjnego to dobry pomysł. Jak tylko będę w firmie która usuwała mi DPF i robiła chiptuning to tak zrobimy. Już się z nimi dogadałem. Jednakże mam tam kilkaset kilometrów więc zrobię to za kilkanaście dni, jak znów u nich będę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 paź 2014, 07:46 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak się nie dogadacie i nadal będzie problem to się nie przejmuj bo można podesłać oryginalne oprogramowanie do nas lub sterownik z oryginalnym oprogramowaniem .

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 10:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dziękuję marlad za chęć pomocy. Tak się złożyło że jutro rano będę przejazdem w Krakowie. Poproszę o zgodę szefowa o zgodę a Ciebie marlad proszę o dane kontaktowe. Będę dzwonił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 paź 2014, 20:35 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ok ,Zapraszamy :) . Zadzwoń na numer 798 547 555 , lub 607 939 500 Mieścimy się na ul.Półłanki 30 . Zakład znajduje się się na terenach PKP i dlatego trochę ciężko do nas trafić , wiec dla pewności przesyłam dokładniejsze dane wraz z mapą tutaj : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/kontakt/

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 paź 2014, 21:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.09.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dziękuję marlad i "Auto Serwis ŁG" za pomoc. Poszedłem za Waszą radą i pojechałem do Warszawy do człowieka który przeprowadzał chip tuning. Wgrał oprogramowanie seryjne i oddał pieniądze. W miejscu zamieszkania i oddałem auto w ręce lokalnego fachowca.
Dwie godziny na hamowni i auto znowu śmiga. Wszystkie niepokojące objawy ustąpiły.
Wniosek jest jeden: nawet najlepsi potrafią popełnić błędy.

-- Dodano: Śr, 22 paź 2014, 22:19 --

marlad napisał(a):
.....
P.S 2 co prawda ngdy nie zrobilismy testu Mazdzie jak pracuje silnik i kiedy ogranicza moc , z nieprzeprogramowanym kompem( na serii ) i wycietym fizycznie DPF - przy nastepnej wycince to sprawdzimy. ale duzo samochodów dopiero po kilku kilometrach przechodzi w tryb awaryjny , a np Mitsubishi Pajero , to nawet nad morze by zajechał z Krakowa na pełnym gwincie :)
Moze któryś z kolegów robił takie testy ?


Po wgraniu oprogramowania seryjnego zrobiłem ok. 50 km. Po przejechaniu tego odcinka zapaliła się kontrolka "check engine" i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po następnych 200 km zapalił się wskaźnik "DPF" .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lis 2014, 23:46 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Potwierdzamy , silnik przechodzi w tryb awaryjny nie od razu ,a po przekroczeniu pewnego dystansu.

W zależności od wersji usunięcia DPF może to być od kilkunastu do kilkuset kilometrów.W wersji bez przeprogramowania ECU,ale za to z usunietym filtrem tak jak pisał kolega.
W chwili obecnej opracowaliśmy metodę całkowitego przerobienia Mazdy 6 na samochód bez obsługi DPF i wymagań co do sprawności czujników róznicy i temperatury.
Ale o tym napiszemy osobny post .Póki co jesteśmy w fazie beta- testy trwają.


_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 cze 2017, 20:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
A co do pochodzącego się stanu oleju. Jechałem dziś i miałem forscan włączony. Zaczął się wypalać dpf. Chwilę stanąłem na przejeździe kolejowym, nie gasiłem auta. Po chwili gdy ruszyłem poziom rozcienczenia oleju wzrósł o jakieś 0,35 g. Myślałem, że wzrasta gdy przerywamy procedurę wypalania. Też tak macie?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.