Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 13:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 17 paź 2016, 05:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Powiem kolego, że sam się nad tym zastanawiałem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 14:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Panowie

Czytam od jakiegoś czasu forum i właściwie dalej nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy te mazdy tak mają, za niskie obroty na biegu jałowym po całkowitym nagrzaniu silnika co w efekcie wprowadza sam silnik jak i karoserie w drgania odczuwalne nawet we wnętrzu samochodu (u mnie właśnie mam taki objaw) czy coś jest nie tak z którymś z podzespołów ? Jest to jedyna rzecz która mnie tak na prawdę denerwuje i nie sądzę aby taki objaw był normalny. Jak już zacznie się temat dokładnie o tym co mnie interesuje czyli samo drganie (innych objawów moja mazda nie ma) to za chwilkę schodzi na trochę inny ''tor''. Falowanie obrotów czy jakiekolwiek inne objawy tak na prawdę zostały wyjaśnione, w większości przypadków winna była zabrudzona lub źle skalibrowana przepustnica natomiast u wielu osób nadal zostało to denerwujące drganie. Czy ktoś rozwiał ten problem w 100% i może napisać co było przyczyną ?
Dodam, że nie dawno byliśmy ze znajomym oglądać Accorda 2.0PB bez gazu, po nagrzaniu się silnika okazało się że silnik też wpada w wibrację i też dało się je wyczuć we wnętrzu (pomyślałem sobie, tak jak u mnie, pewnie tak ma być) wspomnianego accorda nie kupiliśmy z innego względu niż uporczywe drgania, po dwóch tyg pojechaliśmy oglądać innego accorda z takim samym silnikiem, po nagrzaniu silnik pracuje tak, że można postawić na nim szklankę wypełnioną po brzegi płynem i na pewno nic z niej nie wycieknie, to uświadomiło mnie że jednak silnik w maździe nie pracuje tak jak powinien i problem za pewne da się wyeliminować także u NAS.

Proszę o podzielenie się swoimi uwagami.

pozdrawiam.

-- Dodano: Pn, 24 paź 2016, 14:42 --

Panowie

Czytam od jakiegoś czasu forum i właściwie dalej nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy te mazdy tak mają, za niskie obroty na biegu jałowym po całkowitym nagrzaniu silnika co w efekcie wprowadza sam silnik jak i karoserie w drgania odczuwalne nawet we wnętrzu samochodu (u mnie właśnie mam taki objaw) czy coś jest nie tak z którymś z podzespołów ? Jest to jedyna rzecz która mnie tak na prawdę denerwuje i nie sądzę aby taki objaw był normalny. Jak już zacznie się temat dokładnie o tym co mnie interesuje czyli samo drganie (innych objawów moja mazda nie ma) to za chwilkę schodzi na trochę inny ''tor''. Falowanie obrotów czy jakiekolwiek inne objawy tak na prawdę zostały wyjaśnione, w większości przypadków winna była zabrudzona lub źle skalibrowana przepustnica natomiast u wielu osób nadal zostało to denerwujące drganie. Czy ktoś rozwiał ten problem w 100% i może napisać co było przyczyną ?
Dodam, że nie dawno byliśmy ze znajomym oglądać Accorda 2.0PB bez gazu, po nagrzaniu się silnika okazało się że silnik też wpada w wibrację i też dało się je wyczuć we wnętrzu (pomyślałem sobie, tak jak u mnie, pewnie tak ma być) wspomnianego accorda nie kupiliśmy z innego względu niż uporczywe drgania, po dwóch tyg pojechaliśmy oglądać innego accorda z takim samym silnikiem, po nagrzaniu silnik pracuje tak, że można postawić na nim szklankę wypełnioną po brzegi płynem i na pewno nic z niej nie wycieknie, to uświadomiło mnie że jednak silnik w maździe nie pracuje tak jak powinien i problem za pewne da się wyeliminować także u NAS.

Proszę o podzielenie się swoimi uwagami.

pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 paź 2016, 16:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja mogę tylko powiedzieć, że u mnie też są odczuwalne wibracje. Nieraz jest ok., ale w większości czasu jednak jest czuć. Było kiedyś gorzej, ale pomogło czyszczenie przepustnicy. U mojego kumpla w M6 z tym samym silnikiem też tak jest i też nic z tym nie był w stanie zrobić. Chyba taki urok

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 08:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Na dniach jak pogoda dopisze, wyczyszcze jeszcze raz przepustnice plus przeplywke (od ostatniego czyszczenia zrobilem jakies 30 tys) zrobie adaptacje i zobaczymy czy cos sie zmieni. Mam jeszcze pytanie, czy na prawidlowa kalibracje przepustnicy maja wplyw dodatkowe zrodla poboru pradu typu klima swiatla mijania itp ? Bo jak wiadomo komputer po wlaczeniu niektorych elementow samoczynnie podnosi obroty. Pytanie brzmi czy ma to wplyw i jesli tak to czy powinno sie to robic na maksymalnym obciazeniu (czyli klima pluz zalaczone swiatla) czy wszystko wylaczyc ? Na czasie zmienie tez kable plus swiece, moze to tez ma jakis wplyw a moje maja juz sporo nalatane.

-- Dodano: Wt, 25 paź 2016, 08:31 --

Na dniach jak pogoda dopisze, wyczyszcze jeszcze raz przepustnice plus przeplywke (od ostatniego czyszczenia zrobilem jakies 30 tys) zrobie adaptacje i zobaczymy czy cos sie zmieni. Mam jeszcze pytanie, czy na prawidlowa kalibracje przepustnicy maja wplyw dodatkowe zrodla poboru pradu typu klima swiatla mijania itp ? Bo jak wiadomo komputer po wlaczeniu niektorych elementow samoczynnie podnosi obroty. Pytanie brzmi czy ma to wplyw i jesli tak to czy powinno sie to robic na maksymalnym obciazeniu (czyli klima pluz zalaczone swiatla) czy wszystko wylaczyc ? Na czasie zmienie tez kable plus swiece, moze to tez ma jakis wplyw a moje maja juz sporo nalatane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 17:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Daj znać co z tego wyjdzie.
Ja adaptowałem na domyślnej konfiguracji po resecie jakieś 15-30 tys. temu - włączona klima. Światła raczej pozycyjne, nie pamiętam.

Budą trzęsie i tak ;)

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 17:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mnie tez po adaptacji nic się nie zmieniło. U mnie adaptacja była 15-20 minut na biegu jałowym, z załączonym radiem ale bez świateł i klimy. Myslę że to i tak nie ma żadnego wpływu, bo po adaptacji dopiero po zrobieniu iluś tam km wszystko się ułożyło tak na 100%.
bronko uważaj jak piszesz, bo dublujesz wpisy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 18:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
No zauwazylem wlasnie, wysypal mi sie jakis blad, myslalem ze post sie nie dodal i kliknalem "wyslij" ponownie. Sorki

-- Dodano: Wt, 25 paź 2016, 18:06 --

Z ciekawostek dzisiaj stojac w korku jak wracalem z pracy, silnik sie dogrzal porzadnie zaczely sie wspomniane wibracje (dokladnie 650obr/min) i odplilem ogrzewanie tylnej szyby plus lusterek po 5-6 sek komp sam podniosl obroty na rowne 700 i drganie calkowicie zniknelo :D wniosek ze chyba trzeba odplic i zostawic wlaczone caly czas ;) a tak na powaznie moze ktos ma pomysl jak oszukac kompa zeby myslal ze jest wlaczone i podniosl obroty o 50/min a w rzeczywistosci zeby bylo wylaczone ? Przetestujcie u siebie ale mysle ze objaw bedzie identyczny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 paź 2016, 19:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Generalnie to jest jałowa dyskusja, bo ten samochód ma tak od nowości :hahahaha: Jak kiedyś pisałem gdzieś, ma po prostu (tak myślę) wolne obroty ustawione na minimum jak się da (oszczędność paliwa?)... Rozwiązaniem by było zaprogramowanie kompa, czy tam czego potrzeba na ciut większe obroty jałowe (ale tego się chyba nie da zrobić => jałowa dyskusja).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 20:02 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Witam, miałem kiedyś problem z obrotami, ale jakoś samo ustąpiło.
Mam teraz nowy problem. Przeczyściłem przepustnicę, ponieważ blokował mi się pedał gazu. Było troszkę syfu, oczywiście pomogło.
Ale niestety obroty podczas jazdy przy wciśniętym sprzęgle utrzymują się 1500-1600 obrotów i ani drgną. Nie ważne czy wrzucę luz. Dopiero spadają do 900 jak się zatrzymam.
Dodam, że byłem u elektromechanika, podłączył pod kompa i zero błędów. Wgrał nowe oprogramowanie, ustawienie obrotów i nic nie pomogło. Coś mówił o czujniku prędkości pojazdu, ale ja mam go w abs i nic z tym nie zrobi.

Zrobiłem jeszcze test. Pojechałem na górkę, zaciągnąłem ręczny, wrzuciłem luz i puściłem ręczny. Co się okazało? Przy około 5km/h obroty same podskoczyły do 1500!! Nawet nie musiałem ruszać z jedynki.

Ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 08:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Odlacz aku na kilka minut, zeby zresetowac kompa. Zrob adaptacje przepustnicy (na forum znajdziesz kilka watkow jak to zrobic) powinno pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 16:48 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Przejechałem już około 350km to myślę że już sama powinna się zaadaptować. Ale spróbuję jeszcze raz

Edit
Tak jak myślałem, adaptacja nic nie pomogła


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 16:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ale resetowałeś komputer przed adaptacją? Czyściłeś przepływomierz powietrza?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 17:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Wyczysc przeplywke, zresetuj kompa odlaczalajac klemy od aku na kilka minut. podlacz spowrotem i przeprowadz adaptacje przepustnicy. Jesli nie resetowales kompa adaptacja nic Ci nie da bo komp pamieta parametry z przed czyszczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 18:40 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Tak, odlaczylem akumulator na 10 min.
Przeplywka czyszczona była dwa razy.
Dodam że odłączylem wtyczkę od silnika krokowego i obroty się nic nie zmieniły


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Wnioskuje, ze najpierw byles u swojego "elektromechanika" ktory zrobil "cos" a pozniej dopiero wykonales czynnosci o ktorych pisalismy ? Pytanie brzmi co zrobil ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 20:15 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
I przed wizytą i po wizycie robiłem reset i adaptację.
Ogólnie mi powiedział że trzeba odłączyć czujnik prędkości ze skrzyni biegów bo miał już taką przypadlosc w fordzie, ale okazało się że owego czujnika nie mam A prędkość bierze z abs i już nic się nie zrobi. Mówił że wgra od nowa oprogramowanie, obroty. Widziałem na przepustnicy nowe śruby także też musiał ją sprawdzać. Później powiedział że nie wie co tak utrzymuje obroty i stwierdził że czytał w Internecie i tak ma być heh.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 21:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthre ... zeg%C5%82a

http://klubpumy.pl/printview.php?t=6399&start=15

Z tego co czytam, to może byc coś z przepustnicą lub czujnikiem położenia przepustnicy. Jeżeli mechanik coś przy niej grzebał, to może coś skopał? Może jakieś lewe powietrze łapie bo usczelka się podwinela w chwili dokręcania? Odkręć ją jeszcze raz i zobacz czy wszystko jest ok.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 22:01 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Bardzo małe prawdopodobieństwo żeby coś mechanik zepsuł, ponieważ przed oddaniem było tak samo.
Hmm nie wiem co zrobić. Czy kupić używaną przepustnice i wymienić? Bo ogólnie jestem umówiony z innym mechanikiem na za tydzień. Czy poczekać aż on zobaczy?
Czy odpiecie czujnika przepustnicy coś zmieni?


Znalazłem używane po około 30-50 zł z wysyłką. Majątek to nie jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
silnik krokowy w tb na linkę odpowiada za idle , w tb dbw czyli polift można to zrobić bez ingerencji w sterownik

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Masz przepustnicę na linkę czy elektryczną? Może jak czyściłeś przepustnicę to coś źle zmontowałeś?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Z tego rocznika to linka, po lifcie byly elektronicznie sterowane.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
odkręć krokowca i spróbuj go wyczyścić

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
arkadius73 coś obiło mi się o uszy, że w M6 nie ma typowego krokowca którego możesz czyscić. Ktoś kiedyś wklejał zdjęcia i tam jest tak jak by zintegrowany, ale niech wypowiedzą się koledzy bardziej obcykani w temacie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
przecież przepustnica z focusa i z m3 a z mondeo i m6 to jeden shit fomoco

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie chę kogoś wprowadzać w błąd, więc poczekamy na opinie innych kolegów ale pamiętam że coś z tym krokowcem nie było halo. tzn nie spotkałem się na forach żeby ktoś go czyscił.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:35 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Przepustnice mam na linkę. Odlaczylem dzisiaj z ciekawości czujnik przepustnicy i trzymał mi cały czas obroty na 2000, czy stałem czy jechałem. Nie wiem jak powinien się zachować.

Panowie tak na chłopski rozum, skoro czyscilem przepustnice i mam przez nią teraz problemy to nie widzę powodu żeby nie podmienić na inną.
Zamówiłem używaną z czujnikiem i będę wiedział na czym stoję. Jutro albo w piątek powinna być. Jak nie pomoże to mam umówionego mechanika na poniedziałek. Będę pisał czy coś się poprawi. Może komuś się przyda.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 21:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Moim zdaniem coś źle złożyłeś i dlatego tak jest jak jest. Wystarczy to jeszcze raz rozebrać przeczyścić i dobrze poskładać, może pomoże jak nie to dopiero bym zamawiał części.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 22:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
m6 nie ma krokowca

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 05:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
-- Dodano: 1 mar 2017, o 06:40 --

Obrazek

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 06:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A to nie jest przypadkiem zawór EGR?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.