Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 17:22 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
20 kwietnia 2019, o 13:21 bialyjayz napisał(a):
MOBIL 1 Formula ESP 5w30


To olej o obniżonej popiołowości. Nie ma sensu stosować go w silnikach benzynowych MZR.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 07:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Czy ta niska popiolowosc może negatywnie wpłynąć jakoś na silnik. Bo jeśli chodzi o jakość oleju to Ten Mobil bez wątpienia jest lepszym od Dexeli.....w ogóle Dexelia nie spełnia nawet wymogów silnika benzynowego ACEA A1/A3

-- Dodano: 24 kwietnia 2019, o 06:59 --

I tak Dexelia ma klasa jakości;
ACEA A5/B5
API SL/CF
Mobil1:
ACEA C2/C3 A3/B3/B4
API SL/SM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 12:58 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
24 kwietnia 2019, o 08:00 bialyjayz napisał(a):
Czy ta niska popiolowosc może negatywnie wpłynąć jakoś na silnik.


Tego typu oleje zawierają mniejszą ilość dodatków przeciwzużciowych typu ZDDP. Są zazwyczaj stosowane w silnikach diesla z filtrem cząstek stałych. Nie jest to najtrafniejszy wybór w przypadku benzynowych jednostek MZR Mazdy.

24 kwietnia 2019, o 08:00 bialyjayz napisał(a):
w ogóle Dexelia nie spełnia nawet wymogów silnika benzynowego ACEA A1/A3


Nie musi :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 18:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Trochę bez sensu że nie musi. Dla silnika chcę jak najlepiej dlatego spróbuje zalać tego Mobil 1. Dam znać za jakiś czas co i jak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 10:31 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
25 kwietnia 2019, o 19:54 bialyjayz napisał(a):
Trochę bez sensu że nie musi


Nie musi. Spełnia A5/B5. Poczytaj o klasyfikacji ACEA:

https://www.acea.be/uploads/news_docume ... s_2016.pdf

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 09:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam, CzarnePaliwo co powiesz na sytuację, gdy olej spełnia jednocześnie normy C oraz A. Czy nie jest to sprzeczne?
Pytanie czy jest to jeszcze Low SAPS czy nie?Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 20:29 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dla chcących podszkolić się w specyfikacjach linkuję Handbooka od Afton Chemical. Doskonałe źródło wiedzy :wink:

https://www.aftonchemical.com/Insights- ... n-Handbook

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 maja 2019, 09:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Dzięki, będę szukał odpowiedzi w tej dokumentacji. Szkoda, że nie dałeś odpowiedzi wprost.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 cze 2019, 11:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.11.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Ja do swojego kupowałem taki https://www.ucando.pl/p/olej-motul-specific-913d-5w30-5-litrow-motul-104560/N-AZ6N8JCQT02-3224 olej i byłem z niego bardzo zadowolony. Teraz zmieniłem auto i mam zamiar dalej jeździć na Motulu lub Valvoline. Bardzo dobre jakościowo oleje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2019, 17:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam. Planuje wymienić oleje i filtry w Magdzie 6 2.0 ON 136km. 2004r. Przebieg 140 tyś km.
Jaki olej byście polecili?
P.S jestem nowy na forum


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2019, 18:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Mosik1991, na jakiej lepkości oleju pracuje obecnie Twój silnik? Czy odnotowujesz jego ubytki? Jeśli tak to jakiej wielkości w przeliczeniu na 1 tys. km?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 sie 2019, 12:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam kolego. Mam pytanko bo w mojej Madzi 1.8 benzyna 2008 r. mam zalany olej Castrol edge 5w/30. Zauważyłem, że też mi pobiera olej i mam z tyłu rurę "okopconą". Chciałbym zastosować płukankę i wlać nowy olej. Jaki byś polecił?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 00:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Na pewno nie Castrol, ten olej to popłuczyny z cysterny, dla mnie nadaje się jedynie do smarowania osiek w furmankach <hahaha>
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 05:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Właśnie, dlatego chcę zmienić tylko nie wiem jaki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
27 sierpnia 2019, o 13:41 Fireman84 napisał(a):
mam zalany olej Castrol edge 5w/30. Zauważyłem, że też mi pobiera olej


Czy jesteś w stanie oszacować wielkość ubytku na dystansie 1000 km?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 11:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Ciężko powiedzieć coś około 150 -200 ml na tyś km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 13:03 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
To nie jest szczególnie duży ubytek :wink: Zastosuj płukankę Archoil AR2820. Jest bezpieczna dla uszczelnień silnika. Jako olej docelowy proponuję standardowo Amsoil Signature Series 5w30. Ma bardzo niską odparowalność na poziomie 6,7%. Będzie sprzyjał redukcji poboru.

Więcej parametrów Signature Series znajdziesz w karcie danych technicznych: https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2880.pdf

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2019, 16:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki bardzo. U ciebie można zakupić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 08:17 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Tak. Z forumowym rabatem :wink: viewtopic.php?p=104251#p104251

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 12:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Super. We wrześniu się odezwę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 wrz 2019, 13:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Podepnę się pod temat. Niedawno kupiłem Mazdę 6 2004 1.8 gg 120KM, benzyna + lpg. Poprzedni właściciel zostawił mi w spadku pół litra oleju mazda original 5w30, który już dolałem, ale noszę się z zamiarem wymiany oleju i filtra. Problem mam taki, że bagnet jest lekko wykrzywiony przez co trudno mi ocenić jaki jest poziom oleju. Tak czy siak już jestem umówiony do warsztatu, więc kilka olejowych pytań:
1. Zostawić 5w30 czy przesiąść się na 5w40, a może jeszcze coś innego?
2. Czy jakość SN nie będzie za dobra? Z tego co czytałem wymyślili to już po produkcji mojego złomu, więc może silnik nie jest do tego gotowy i lepszy SM?
3. Czy bawić się w płukanki, czy lepiej po prostu nalać nowy, naprostować bagnet i wtedy obserwować czy olej jest brany?
4. Pytanie teoretyczne: czym się różnią oleje różnych firm o takiej samej specyfikacji lepkości i jakości? Dlaczego są różnice, jeżeli ich być nie powinno?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 paź 2019, 10:03 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Silnik mieści 4,3 L oleju.

1. Pozostałbym przy 5w30 kontrolując regularnie poziom oleju, żeby wyrobić sobie zdanie o ew. ubytkach.
2. API SN będzie w porządku.
3. Płukanka pomoże usunąć zalegające w silniku złogi i zanieczyszczenia, które często stanowią jedną z przyczyn zwiększonego poboru oleju. Proces płukania sprzyja także bardziej efektywnemu opróżnieniu układu smarowania z wyeksploatowanego już oleju.
4. Parametrami :wink: Pośród olejów spełniających tą samą specyfikację, w tej samej lepkości są produkty lepsze i gorsze. Samo spełnianie danej specyfikacji nie jest na tyle wiążące, żeby wszystkie oleje w takiej grupie były parametr w parametr identyczne.

30 września 2019, o 14:04 jmzgg2004 napisał(a):
Dlaczego są różnice, jeżeli ich być nie powinno?

Powinny. Taki jest urok różnorodności na świecie :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 12:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Jaką jest wasza opinia w moim przypadku? Mazda 2.3 silnik kupiony na szrocie podobno z przebiegiem 230tys. Mechanik zalał mi go mobilem 10w40 żeby przeczyscic układ, jaki olej zalać teraz? Zrobić jakąś płukankę? Jeżdżę samochodem 2 tydzień i zauważyłem ubytek oleju z połowy stanu na minimum.... A może jakiś środek na pierścienie? Co mi doradzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 12:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
9 października 2019, o 13:02 miagy napisał(a):
zalał mi go mobilem 10w40 żeby przeczyscic układ

Nie chcę Cię martwić, ale to nie był dobry pomysł - na "przeczyszczenie" trzeba było użyć oleju do płukania i zalać 5W40 np. Ravenol VST.

Jeżeli z bagnetu ubyło z 1/2 do min. to możesz przygotować się do remontu, albo kolejny silnik ze szrotu kupić, chyba że w te 2tyg przejechałeś 2000km.

Na Twoim miejscu jak najszybciej zrobiłbym płukankę olejem:
https://czarnepaliwo.pl/glowna/152-mita ... id-4l.html

Dalej nowy olej np. Ravenol VST 5W40:
https://czarnepaliwo.pl/5w40/312-raveno ... 40-5l.html

Co 500km sprawdzenie bagnetu - zużycie oleju może zmaleć, ale musisz obserwować stan oliwy i wyciągnąć wnioski.

Mały off-topic :wink: - co było powodem wymiany silnika? Pobór oleju czy panewka się obróciła?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 14:00 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
victor, nic dodać, nic ująć. Dobra rada :piatka:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 17:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Nie jest mi straszny remont gdyż miałem robić stary ale.... Okazało się że ma obrucona panewkę tłok posunął się do góry ubił zawory a żeby tego było mało przesunął się swożeń który zrobił duża rysę na cylindrze :) silnik kupiłem za 400zl komplet y ze wszystkim. Dzięki za radę z olejem :)

-- Dodano: 9 października 2019, o 17:36 --

A i jeszcze jedno pytanie... Chyba najważniejsze jak ma to wyglądać? Chodzi mi o procedurę "płukania" i wlania nowego oleju .. filtry itd...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 09:48 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cytuj:
Instrukcja użycia:

1. Rozgrzać silnik do temperatury eksploatacyjnej (optymalnej).

2. Opróżnić silnik ze starego oleju.

3. *

4. Wlać taką samą ilość płynu MITASU FLUSH FLUID.

5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 minut.

6. Całkowicie zlać zużyty MITASU FLUSH FLUID.

7. Wymienić filtr oleju na nowy.

8. Wlać nowy, stosowny olej silnikowy.

*Zalecenie: Wymienić filtr oleju na nowy również przed zastosowaniem MITASU FLUSH FLUID aby uniknąć znacznego zanieczyszczenia starego filtra.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 23:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.07.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Koledzy kto pomoże ? Przed wycięciem DPF miałem olej Liqui Moly 5w30 4500. Po wycięciu DPF mechanik zalał mi olej Liqui Moly 5w30 4300. Czym różnią się te oleje ? Niby oba są polecane do DPF i ogólnie do nowoczesnych silników i teraz nie wiem czy to była dobra zmiana czy mimo wycięcia filtra mogłem zostać przy oleju LM 4500 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 16:35 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
8 listopada 2019, o 23:41 Marcin5733 napisał(a):
Przed wycięciem DPF miałem olej Liqui Moly 5w30 4500


LM Top Tec 4500 5w30 spełnia specyfikację ACEA C1. Był prawidłowo dobrany.

8 listopada 2019, o 23:41 Marcin5733 napisał(a):
Po wycięciu DPF mechanik zalał mi olej Liqui Moly 5w30 4300


Całkiem rozsądny krok po wycięciu DPF. Mechanik zalał olej o wyższej popiołowości. C2 zamiast C1. Mógł jednak zupełnie podarować sobie specyfikację z grupy C i zalać np. olej spełniający A5/B5.

8 listopada 2019, o 23:41 Marcin5733 napisał(a):
czy mimo wycięcia filtra mogłem zostać przy oleju LM 4500 ?


Byłoby to pozbawione sensu.

Na następny interwał zastosuj olej dedykowany silnikom diesla. Tego typu produkty lepiej radzą sobie z efektami ubocznymi spalania oleju napędowego. Np. Amsoil Max-Duty Diesel 5w30:
https://czarnepaliwo.pl/glowna/265-amso ... -378l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/266-amso ... 0946l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 16:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.07.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Czy ten olej który poleciłeś jest dostępny np w Intercars czy coś ? Wolałbym kupić normalnie niż zamówić przez internet . A może polecisz jakiś inny równie dobry olej ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.