Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 22:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 28 gru 2019, 22:00 
Świeżak
Offline
Od: 23.12.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jesteś zdania, że nie ma zagrożenia jakąś awarią przy zmianie z 10w40 na 5w30 po kilkudziesięciu tysiącach?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
MikeWawa Robiąc płukankę nie powinno być problemów. Było kilka informacji, że silnik zaczął brać mniej oleju przy samej zmianie marki oleju. A powrót do zalecanych wartości powinien być na + :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 15:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Robię płukankę co 10tyś od 120tyś km i nic nie cieknie :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 19:32 
Świeżak
Offline
Od: 23.12.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
U mnie też nie cieknie ale olej znika :-P

Myślę, że jeśli zmieniać to może na 5w40..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 19:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
MikeWawa Ja jestem zwolennikiem by zostawać przy zalecanych wartościach :) jedynie olej dobrej marki


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 14:06 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
CzarnePaliwo

Dzień dobry,
jestem przed kolejną wymianą oleju i zastanawiam się czy skorzystać z tej oryginalnej Dexeli 5W30
(obecnie Castrol 5W30), czy możecie mi wskazać coś jeszcze sensowniejszego w tym aspekcie?
Nie ma znaczenia czy będę miał zapłacić 20-30zł więcej, chcę by wybór był 'najlepszy' z możliwych
i oparty o doświadczenie użytkowników i osób zajmujących się tym na co dzień.
Silnik benzynowy 1.8 88KW 120KM aktualny przebieg 138.000 km, bez instalacji LPG.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 10:26 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Foreigner, co ile tys. km wymieniasz olej w tym silniku? Czy odnotowujesz jego ubytki? Jeśli tak to jakiej wielkości w przeliczeniu na 1 tys. km?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 11:18 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Generalnie sprawa wyglada tak: samochod zakupiony 08.2018 czyli 1,5 roku temu.
Pierwsza wymiane po zakupie zrobilem 11.2018 (Castrol 5W30) i od tamtej pory przejechalem ok 13.000km.
Jesli mnie pamiec nie myli, to przez ten czas dolalem raz na pewno a byc moze i drugi, ale to byly niewielkie ilosci, moze po ok 100ml.
Jak bylem na przegladzie, to Pan powiedzial, ze silnik jest w bardzo dobrej kondycji, a ile mozna wierzyc takim slowom, to nie wiem.


Ostatnio edytowano Pn, 6 sty 2020, 10:47 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 12:18 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Foreigner, jeśli był to przegląd obowiązkowy w SKP to diagnosta mógł co najwyżej zweryfikować czy silnik jest suchy, jego kulturę pracy i emisję spalin. Tak czy inaczej do pary Twoją deklaracją o tak małych ubytkach oleju dobrze to wróży :)

Silnikom MZR zdecydowanie nie służą zbyt długie interwały olejowe. Łapią zanieczyszczenia, które zaczynają blokować pierścienie co w konsekwencji prowadzi do występowania nadmiernych poborów oleju i coraz to szybszej degradacji silnika.

MZR 1.8 mieści 4,3 l oleju. Polecam Amsoil Signature Series 5w30:
https://czarnepaliwo.pl/5w30/9-amsoil-s ... 0-1qt.html x1
https://czarnepaliwo.pl/5w30/22-amsoil- ... -378l.html x1

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 14:23 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Ok, dziekuje za porade w kwestii oleju.
A ktory filtr Amsoil pasowalby do mojego modelu, bo rozumiem, ze najrozsadniej juz w tym wypadku wziac zestaw jednego producenta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 11:46 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
5 stycznia 2020, o 14:23 Foreigner napisał(a):
A ktory filtr Amsoil pasowalby do mojego modelu


Póki co czekamy na dostawę odpowiednich filtrów z USA do silników MZR.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2020, 00:33 
Świeżak
Offline
Od: 23.12.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
4 stycznia 2020, o 14:06 Foreigner napisał(a):
aktualny przebieg 138.000 km


Przy tym roczniku, taki przebieg? <zauroczony> Chyba nie ma sensu samemu się oszukiwać :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2020, 07:08 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Mowie o tym co widze przed soba. Jesli mam podac przebieg, to skad go wziac??? Tylko z licznika przede mna.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 8 sty 2020, 07:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
MikeWawa nie szukajmy problemów, trzymamy się tematu olejków :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lut 2020, 13:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.02.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: podkarpacki
Szanowni forumowicze:

jestem nowym posiadaczem Mazdy 6 2.0 benzyna 147KM 2007r ,przebieg 125000 tys .

Mam pytanie jaki olej zalać ? Nie mam żadnej informacji jaki olej jest teraz zalany, po zrobieniu ok 400 km
nie widzę ubytku a olej na bagnecie jest jasny .

Po przeczytaniu kilkudziesięciu stron na forum mam duży dylemat .

Myślałem by po pierwsze zrobić płukankę np: Archoil AR2820 , lub innym produktem od Liqui Moly, Valvoline,

Po czym zalać świeży olej i tu pytanie :czy lac Total (Quartz 9000 Future NFC 5W-30) = Elf (evolution 900 sxr) = Mazda Dexelia Original Oil = bo to ten sam producent różne etykiety czy

zalać czymś lepszym np: Valvoline SynPower FE 5W30

Proszę o wasze sugestie jako doświadczonych już użytkowników.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 lut 2020, 14:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Płukanka + olej 5W30 - może coś od Ravenol? Dobry stosunek ceny do jakości.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lut 2020, 16:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.02.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: podkarpacki
Jeśli Ravenol to jaki konkretnie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 lut 2020, 19:35 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Majkel21, odpisałem na Twoją prywatną wiadomość. Zaproponowałem Ci płukankę AR2820, o której myślałeś i Ravenol FDS 5w30 jako olej docelowy :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 16:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: śląski
Witam jakie macie pomysły doświadczenia jeśli chodzi o zmianę oleju z 5w40 na 10w40. Jeżdżę teraz na volvoline 5w40 z klasą A3/B4 no i moja Madzia polubiła ten olej wchłaniając go ok 200ml na 1200 km jeden ze znajomych polecił mi przejść na gęstszy olej. Co wy na to?
Moja Mazda 6 rok 2005 141km w lpg

_________________
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


Ostatnio edytowano Cz, 9 kwi 2020, 18:04 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2020, 16:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Już było o tym wielokrotnie napisane, że to nic nie da. 10W40 i 5W40 ma taką samą lepkość, więc w kwestii przepalania oleju nic się nie zmieni. Olej 10W40, poza tym że jest to olej gorszej jakości, jest bardziej gęsty ( nie mylić z lepkością) na zimno, a po rozgrzaniu silnika gęstość/ płynność będzie taka sama jak 5W40. Osobiście nie widzę zastosowania dla tego typu oleju, bo nie widzę żadnych korzyści i zasadności stosowania. Takim olejem jeszcze szybciej dobijesz silnik. Sam przez to przechodziłem, z tym że mnie chlał oliwę ok 1-1,5L na 1000 km, więc w porównaniu z Tobą różnica jest spora :wink: Te silniki mają wadę w postaci zbyt cienkich pierścieni olejowych. Wystarczy poczytać na forum ilu ludzi z benzyniakami ma z tym problem. Możesz spróbować zalać płukankę i przejść na lepszy olej. Ja na początku lałem Penrite HPR 5W40 a później przeszedłem na trochę tańszy Valvoline Maxlife 5W40, ale praktycznie różnice były znikome i w dużej mierze zależne od stylu jazdy, pokonywanych dystansów i nawet temperatury zewnętrznej. Ratuje remont i z tego co ludziska piszą to oscyluje to w kwocie ok 3,5 tys.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 kwi 2020, 20:24 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
9 kwietnia 2020, o 17:48 patzam napisał(a):
jakie macie pomysły doświadczenia jeśli chodzi o zmianę oleju z 5w40 na 10w40


To zły pomysł jest :wink:

Jak napisał wyżej krzysiek1980 najpopularniejsze na rynku oleje 10w40 to produkty marnej jakości. Bez udziału w składzie realnie syntetycznych baz olejowych grupy IV czy V. Oprócz tego lepkość 10w40 ma względem 5w40 gorszy performance na zimno. Taka zmiana odbije się negatywnie na kulturze zimnego rozruchu silnika i jego pracy do osiągnięcia temperatury roboczej.

Ubytek rzędu 200 ml na dystansie 1200 km to nie tak znów dużo. Myślę, że jest pole do popisu, żeby ten ubytek zmniejszyć. Przy użyciu płukanki, która oczyści silnik z zanieczyszczeń i oleju o niskiej odparowalności, którego będzie ubywać zwyczajnie mniej.

https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 250ml.html
https://czarnepaliwo.pl/szukaj?controll ... it_search=

10 kwietnia 2020, o 17:55 krzysiek1980 napisał(a):
Te silniki mają wadę w postaci zbyt cienkich pierścieni olejowych. Wystarczy poczytać na forum ilu ludzi z benzyniakami ma z tym problem.


Moim zdaniem wadliwe jest jedynie przekonanie, że można stosować długie interwały wymiany oleju, które prowadzą do nadmiernego zanieczyszczania się silników i w konsekwencji zapiekania pierścieni olejowych :wink: Niestety nie każdy egzemplarz da się odratować.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2020, 15:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Witam
Za sprawą i pomocą Tomka przepłukałem silnik i wymieniłem olej na SAE 5W-40 Ams-Oil - po pierwszym tysiącu - trasa ( Toruń Lublin i nazad )byłem zdumiony że silnik przestał brać ( raptem 50 ml i mogłem źle zmierzyć).
Teraz zrobiłem około 4 k głównie trasy praca-dom ( 2 km do pracy i 2 km z pracy )
i w tym czasie dolałem 1,5 l. oleju.
Myślę że eksploatacja w takich warunkach jak moje jest mocno ekstramalna jak na diesla i on musi brać! Co sądzicie ?


Ostatnio edytowano Wt, 21 kwi 2020, 07:48 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2020, 15:33 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
1,5 l/4 tys. km daje 375 ml/1 tys. km. To duży regres w stosunku do:

20 kwietnia 2020, o 16:18 Alladimus napisał(a):
na 1 k pobiera około litra Magnatec-a


:)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 cze 2020, 20:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Witam wszystkich od wczoraj jestem posiadaczem 6 1.8 z 2003 i przebiegiem 240.000km olej jaki byl zalewany od nowości w aso too 5w30 jednak od przebiegu 175.000 w serwisie był zalewany olej półsyntetyczny pytanie czy wrócic do 5w30 przy takim przebiegu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 13:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jasne że wrócić. Było mnóstwo postów o tym napisane i przebieg nie gra roli. Jeżeli silnik trochę bierze olej to można również spróbować 5W40. Półsyntetyki omijać. Podczas wymiany oleju zastosuj płukankę.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 13:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Super dzięki tak zrobię myślałem że przy większych przebiegach zalecają 10w40 też mnie to zdziwilo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 14:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Należy najpierw zadać pytanie jakie są różnice między olejem półsyntetycznym 10W40 a syntetykiem 5W40? Lepkość po rozgrzaniu silnika będzie taka sama w obu przypadkach, a półsyntetyk pod każdym względem będzie gorszym olejem ( parametry, płynność w niskich temperaturach itd), więc przy sprawnym silniku nie istnieje żadne uzasadnienie na przejście po pewnym przebiegu na olej gorszej jakości. Kiedyś takie pokutowały opinie że najpierw syntetyk, później półsyntetyk a na końcu minerał. Na szczęście teraz świadomość ludzi jest trochę wyższa. To tak jak byś się zdrowo odżywiał do 20 roku życia, a następnie przeszedł na gorszej jakości żarcie, żeby po 50 tce jeść jedzenie z puszki i zupki chińskie :wink: Silnik Ci bierze olej?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 15:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Fakt że mazde kupiłem od starszego Pana który był pierwszym właścicielem...
Od zakupu przejechałem 400km nic nie ubyło za 3 tygodnie wyruszam w trasę z Belgii do Polski więc wymienie na 5w30 https://www.misteroil.be/fr-be/shop/product/351/mazda-original-oil-ultra

-- Dodano: 27 czerwca 2020, o 15:18 --

Właśnie zauważyłem na etykiecie że olej domazdy to tak naprawdę Total?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 15:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zgadza się. Dlatego osobiście uważam że nie warto za tą oliwę przepłacać, tym bardziej że olej parametrami nie porywa. Jeżeli będziesz chciał dobry olej w niezłej cenie to napisz do Naszego kolegi z forum Czarne Paliwo, a coś na pewno dobierze i poradzi. Może to być dowolny olej byle zgadzał się z normami narzuconymi przez producenta auta.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 18:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Przestudiowałem instrukcje obsługi i pisze ze zalecany olej to dexelia 5w30 oraz 10w40,czy to możliwe że wBelgii zaleca się inny olej niż w Polsce?

-- Dodano: 27 czerwca 2020, o 18:33 --


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.