Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 18:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: śląski
Cześć. 2.0 147km manual, mało płynnie przyspiesza, wyczuwalne delikatne szarpanie, natomiast przy prędkości od 100kmh auto po wcisnieciu gazu przez pare sekund nie przyspiesza, potem bardzo powoli, wyprzedzanie na autostradzie bardzo dlugo trwa, co moze byc przyczyna? Nie świeci check ani żadna kontrolka.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 18:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Może to być spowodowane brakiem kompresji. Sprawdzane były luzy zaworowe? Jaki pobór oleju?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 17:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: śląski
Cóż, nie sprawdzałem oleju od 2 miesięcy, sucho, zrobiłem 4000km czyli bierze litr na 1000km. To raczej przesada,wlany jest (był) 5w30 castrola


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 07:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Marine1994 polecam sprawdzenie kompresji, płukankę i dobry 5W40.
Obserwacja stanu oleju co 500 od 1000km - pomiędzy min a max jest 0,7l - a sam silnik mieści około 4,3l także pilnuj poziomu, bo przytrzesz panewki.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sie 2020, 17:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 06.07.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Podepnę się pod temat. Mam też taką dziwną sprawę z przyspieszaniem. Ten sam silnik 2.0 147KM. Generalnie auto sprawne, nie bierze oleju, spalanie ok, zero błędów komputera, brak niepokojących odgłosów, kultura pracy ok. Przebieg 250k km. Nigdy nie serwisowany poza wymianą oleju co 10 tysięcy km. Do rzeczy. Od jakiegoś czasu zauważyłem pewną rzecz która nie daje mi spokoju bo nie mogę tego rozgryźć. Mianowicie - postaram się opisać możliwie najprościej. Chodzi o to że auto lepiej przyspiesza w momencie włączenia tempomatu niż z pedałem w podłodze. Już wyjaśniam. Taka sytuacja. Jadę sobie na 3 biegu, 3tys. obrotów i nagle pedał w podłogę. Auto przyspiesza. Standard. Teraz druga sytuacja. Robię to samo, 3 bieg, 3tys. obrotów i pedał w podłogę z tym że teraz w momencie gdy pedał jest na max wciśnięty wciskam przycisk "SET" tempomatu i natychmiast puszczam gaz. Auto przez 2 sekundy dostaje strzała takiego że aż w fotel wciska. Wygląda to tak że przez te 2 sekundy komputer sam dobiera sobie parametry aby uzyskać maksymalną moc (bo pedał puszczony) i osiągnąć zaprogramowaną prędkość tempomatu. Cały szkopuł w tym że nogą nie mogę uzyskać takiej mocy. Też tak macie? Co może być przyczyną? To wygląda tak że silnik potrafi więcej tylko coś go zmula przy sterowniu nożnym gazem. Pozdrawiam Was. Może ktoś pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.