Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Witam, jak w treści powyżej borykam się z problemem wypalonych zaworów w Mazdzie 6 z silnikiem benzynowym 2.3.
Przymierzam się do naprawy tego problemu, ale zanim to zrobię to chciałem się dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość, którą mogę zastosować podczas naprawy (użycie innych części, itp) aby problem nie występował w przyszłości ? Może ktoś miał podobny problem i udało mu się zrobić to tak aby po zrobieniu tego "było dobrze" :)

Dziękuję z góry za wszelką pomoc !


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 15:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Wypalone zawory to bardzo często przyczyna źle ustawionego gazu. Ja bym się temu przyjrzał. Dobrze ustawiony gaz tzn kalibracja i powinno być ok


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 16:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Gaz był dosyć często regulowany jeżeli cokolwiek się działo z samochodem tzn nie pracował tak jak na benzynie. Były robione luzy zaworowe i dosłownie miesiąc po ich zrobieniu auto zaczęło na prawdę coraz gorzej chodzić gdzie od razu po luzach była robiona nowa mapa na drodze oraz auto przed robieniem luzów strasznie chodziło a po wręcz ideał z mocą i z pracą silnika. Dlatego piszę, bo może ktoś miał podobną sytuację i udało mu się to zniwelować po naprawie np na innych częściach a instalacja gazowa jest od 4 lat i przez te lata auto zrobiło 130 tyś.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 07:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
W jaki sposób były "robione" luzy zaworowe?
Szlif szklanek czy kupowane pod wymiar?
Kto to robił? Zakład mechaniczny czy samodzielnie w garażu?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 13:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
No i właśnie jezżeli chodzi o szklanki to już niestety nie pamiętam, a robił to Pan „Tadziol” z forum i raczej nie widziałem negatywnych opinii jeżeli chodzi o jego pracę, także jestem bardziej niż pewny, że temat został dobrze zrobiony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 18:22 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
ludek123 napisał(a) napisał(a):
auto przed robieniem luzów strasznie chodziło a po wręcz ideał z mocą i z pracą silnika.

ludek123 napisał(a) napisał(a):
robił to Pan „Tadziol” z forum


Czasami paradoksalnie po wykonaniu regulacji,jeżeli wcześniej były już mocno zużyte,to w niedługim czasie może nastąpić ich wypalenie. Niestety nie ma możliwości weryfikacji ich stanu bez ściągnięcia głowicy.

ludek123 napisał(a) napisał(a):
instalacja gazowa jest od 4 lat i przez te lata auto zrobiło 130 tyś.


To dużo.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 22:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2020
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
tadziol witam,mam takie pytanie mam mazde 6 gg 2005rok z silnikiem 2.0 107kw na cewkach zaplonowych skrzynia 6biegów i czy szło by włozyc silnik na kablach zaplonowych z przedlifta 104kw? ,co z wiazka,co z immobolaizerem?ze skrzynią?z kompem?


Ostatnio edytowano Wt, 30 cze 2020, 22:05 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Wypowiedź nie na temat. Jeśli masz prywatne pytanie możesz je zadać na pw bądź znaleźć numer do Tadziola i umówić się na dyskusję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.