Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 18:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.04.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Witam.
Jako że to mój pierwszy post, chciałbym się przywitać- Dzień dobry.
Poproszę o pomoc w trzech kwestiach.
1. Czy to normalne że zaraz po odpaleniu, nie zawsze lecz często, obroty silnika dochodzą na ok 2500-2600 na ok 30sek, później schodzą do ok 1600 i sukcesywnie spadają po dogrzaniu się silnika. Zaznaczam że te sytuacje z tym 2600obr/min nie zdarzają się każdorazowo rano, tylko co któryś poranek.
2. Auto nie zawsze odpala po ok 1 sek kręcenia. Czasem trzeba pokręcić ok 3 sek.
3. Jadąc w mieście ok 50 km/h na 4 biegu ( długa prosta droga przez miasto z fotopstrykami :wink: ) auto jakby delikatnie zwalniało przy tym samym nacisku na pedał gazu. Przy jeździe pozamiejskiej lub wyższych obrotach nie ma takiego objawu.

Troszkę czytałem forum, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Nie chciałbym sugerować odpowiedzi, lecz może to przepustnica?

Z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 19:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Obroty silnika po odpaleniu auta będą dość wysokie ponieważ działa automatyczne ssanie i zależnie od kilku czynników min. temp. zewnętrzna, jak długo auto stoi na postoju będą czasem większe a czasem mniejsze. Mnie obecnie po odpaleniu też na jakiś czas wskakuje na 2 tys. obrotów po czym po chwili spada na jakieś 1200-1500 i się tak utrzymuje przez jakąś chwile (nie wiem jaki czas nie patrze na zegarek) A jeżeli chodzi o jazdę na prostej to może być to uzależnione od ukształtowania terenu może tobie się wydaje, że jest prosto a w rzeczywistości może być delikatne pochylenie terenu i dlatego auto troszeczkę zwalnia.Przepustnice profilaktycznie możesz sprawdzić i przeczyścić napewno to nie zaszkodzi :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 19:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.04.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
dziękuję za szybką odpowiedź. Trochę sprecyzuję to zwalnianie, nie zmianiam nacisku na pedał gazu, autko jakby delikatnie sie dławiło, zwalnia na chwilkę a za chwilę przechodzi ta chwilowa niemoc, natomiast jak nacisnę troszkę mocniej pedał, to znów się wyrywa do przodu. Ciężko to opisać :/


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
To tak jak pisałem wyżej sprawdź przepustnice jak nic się nie zmieni to zobacz przepływomierz... :)

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 kwi 2014, 19:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.04.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
ok. dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 19:53 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Witam, mam taki oto problem. Podczas jazdy, gdy wrzucę luz lub nacisnę sprzęgło obroty nie spadają do normalnej wartości ok. 800. Dopiero gdy się całkowicie zatrzymam obroty spadają.
Na zimnym silniku schodzą normalnie(gdy przestaje ssać). Nawet jak temperatura silnika jest na dobrym poziomie to obroty spadają. Problem zaczyna się wtedy kiedy autko dobrze się rozgrzeje.
Czyściłem przepustnice, ponieważ blokował mi się pedał gazu(pomogło). Mechanik wymienił mi silniczek krokowy i na jakiś czas było dobrze, ale znowu wróciło. Dodam, że czasami normalnie spada nawet na dogrzanym silniku a czasami się "wiesza" na ok. 1600 obrotów. Dodaje filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=n4O5lh1 ... zA&index=2

Pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2016, 09:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Komp auta steruje silnikiem żeby dobrze mogły działać hamulce, wspomaganie, DSC, klima itd... to jest normalne

Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 lut 2016, 21:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Normalne? Widocznie nie u mnie :O
Chyba, że w poliftach się coś zmieniło w co wątpię.

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 14:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Podłącz pod kompa i zobacz błędy. Dla mnie może to być przepływomierz


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 17:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Kiedyś pamiętam był podobny temat, i winowajcą było brak połaczenia z czujnikiem położenia sprzęgła. Tylko już nie pamiętam czy to tez objawiało się na zimnym silniku, czy tylko po rozgrzaniu? Wrzucam link do podobnego tematu z foto gdzie to się znajduje, może warto sprawdzic czy tu nie leży problem? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2813105.html

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016, 16:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Odłącz aku na pare minut i będzie ok

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lip 2016, 21:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Nie wiecie co moze byc przyczyna bo troche trzesie budą obroty sa jakby delikatnie zbyt niskie jak na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=X9POSpmri3g


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lip 2016, 22:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
A moze któraś poduszka jest zużyta? Z mocowania silnika lub skrzyni biegów

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lip 2016, 20:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
TEDEW napisał(a):
jak nic się nie zmieni to zobacz przepływomierz..

maf ma niewiele do tego , gośc ma 2005 więc raczej nie ma tb dbw a na linkę silnik krokowy albo tgv czyli motylki w kolektorze dolotowym albo ich sterowanie

-- Dodano: 15 lip 2016, o 21:13 --

arkadius73 napisał(a):
TEDEW napisał(a):
jak nic się nie zmieni to zobacz przepływomierz..

maf ma niewiele do tego , gośc ma 2005 więc raczej nie ma tb dbw a na linkę silnik krokowy albo tgv czyli motylki w kolektorze dolotowym albo ich sterowanie
do sprawdzenia

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lip 2016, 06:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
madbizon napisał(a):
Nie wiecie co moze byc przyczyna bo troche trzesie budą obroty sa jakby delikatnie zbyt niskie jak na filmiku:

To są normalne obroty, czasem na wolnych może tak być, że samochód może wpadać w delikatny rezonans/drżenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2016, 19:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Przepustnice czyszczona u dwoch mechaników, jedyna różnica ze obroty nie falują tylko po prostu spadają delikatnie za nisko. Na klimie jest ok nic nie trzesie trzyma obroty delikatnie nad kreską. Aha dodam że to sie dzieje tylko jak silnik jest rozgrzany. Przepływomierz też był czyszczony. Właściwie to dużo rzeczy już tam było robione. pierscienie uszczelki, uszczelki zaworów planowanie łańcuch rolki, kolektor ssacy, wydechowy, termostat. Sam nie wiem moze tak musi być. Chociaz jest to drażniące trochę jak delikatnie trzęsie budą. najbardziej czuć to jak przy właczonym silniku otworze drzwi i je trzymam to czuc to dreżnie. w innych samochodach nie miałem takiego czegoś. Sam nie wiem co o tym sadzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sie 2016, 11:47 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
madbizon U mnie identycznie się dzieję jak u Ciebie :sad: .Jeden z forumowiczów pisał mi,że winą może być olej jakim jest zalany silnik,ja mam 10w40 i kolega z forum pisał,że po zmianie na 5W40 obroty się trzymały na 800.Nie wiem czy to prawda bo nie zmianiałem u siebie na 5W40 tylko zostałem przy 10W40.Nie wiem jaki masz wlany,ale jak byś Ty to zrobił i faktycznie pomoże to daj znać :D
Inni znowu piszą,że niskie obroty to normalność w tych silnikach i żeby się przyzwyczaić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sie 2016, 19:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 110
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Krystian wiesz co to gumhamer -jak nie to poszukaj u wujka google i pier.... , albo coś tam tego twojego mechanika w czołówkę za obroty zbyt niskie przy dbw tb odpowiedzialny jest diwajs na silniczku ale wewnątrz tb

Obrazek

o taki shit z kółkiem zębatym

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sie 2016, 22:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Krystian91 napisał(a):
madbizon U mnie identycznie się dzieję jak u Ciebie :sad: .Jeden z forumowiczów pisał mi,że winą może być olej jakim jest zalany silnik,ja mam 10w40 i kolega z forum pisał,że po zmianie na 5W40 obroty się trzymały na 800.Nie wiem czy to prawda bo nie zmianiałem u siebie na 5W40 tylko zostałem przy 10W40.Nie wiem jaki masz wlany,ale jak byś Ty to zrobił i faktycznie pomoże to daj znać :D
Inni znowu piszą,że niskie obroty to normalność w tych silnikach i żeby się przyzwyczaić.


Pierdoły.

5W30 mazdowski zalewany, też mi budą trzęsie jak do ~620-680RPM silnik spadnie. Przekonuje mnie teoria o zużytej poduszce,... tylko kiedy się zebrać by to wymienić i jeszcze z tak błahego powodu auto na mechanika narażać.. ;)

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sie 2016, 12:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Mi raz trzesie budą, a raz nie. Nie wiem od czego to jest zależne

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 paź 2016, 10:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Witam. Pragnę trochę odświeżyć temat, mianowicie jakiś czas temu miałem problemy z falowaniem obrotów i telepaniem się silnika oraz całej budy zarówno na biegu jałowym jak i podczas wolnego ruszania z miejsca. Problem rozwiązałem poprzez czyszczenie przepustnicy, przepływomierza oraz wymianę wadliwie założonego uprzednio sprzęgła - link do mojego wątku o tym:
viewtopic.php?t=5982

Przez jakiś czas wszystko było idealnie do czasu, gdy pewnego dnia rozładował mi się akumulator do tego stopnia, że auto nie chciało zapalić. Stało się tak ponieważ przy wyłączonym silniku dość długo chodziły nawiewy i radio. Odczekałem więc ok pół godziny bez wypijania aku i zaskoczyło ale po tym incydencie na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika obroty spadają poniżej standardowych dla postoju i silnik zaczyna drgać a wraz z nim lekko cała buda. Gdy dodam lekko gazu wszystko jest ok ale po chwili znów obroty spadają poniżej wartości optymalnej i znów drga wszystko.
Moje pytanie: czy rozładowanie akumulatora może byc przyczyną tej przypadłości? jakieś rady gdzie szukać przyczyny? Czy tak nagle mogą objawiać się luzy zaworowe i czy w moim silniku 2.0 benzyna 141 KM 2003r reguluje się te luzy czy nie? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź...


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 7 paź 2016, 14:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Wykonaj kalibrację przepustnicy jest gdzieś na forum wątek jak to zrobić poprawnie.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 paź 2016, 15:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Zrobione. Kalibracja pomogła - przynajmniej na razie :) dzięki za podpowiedź.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2016, 09:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
U mnie jest dość dziwnie zauważyłem. Czasem nue wiem czy silnik zalaczony, taka cicha praca. Innym razem drży buda jak i silnik (otworzylem maske i dotknakem go ) a jeszcze innym razem delikatnie drży, wystarczy ze dodam odrobinę obrotów. Sugestie jakieś? Dodam ze obroty nie sa za niskie

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2016, 21:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
U mnie też tak jest.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 14:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Tylko czemu? co za to odpowiada.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 14:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wiesz co, nie wiem. Kiedyś czytałem artykuł o M6 i redaktor pisał o odczuwalnych wibracjach w tych autach. Mam kumpla u mnie w bloku który ma identyko M6 i tez mówił że walczył bezskutecznie z tymi wibracjami. Ja tez czyściłem 2 x przepustnice z adaptacją, filtr powietrza, świece, czyszczenie przepływomierza i dalej mam tak samo. Nieraz jest ok., że dosłownie nic nie czuć a nieraz jest to delikatnie odczuwalne we wnętrzu oraz widoczne drgania po podniesieniu maski. Bardziej to odczuwam przy załączonej klimie jak kompresor zaczyna pracowac. Widocznie trzeba przyjąć, że ten typ tak ma.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 14:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Auto mam ponad dwa lata. A wibracje od około roku

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 15:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja miałem od początku. Wczesniej duzo większe, ale pomogło wlaśnie czyszczenie przepustnicy. Może poduszki silnika mamy juz zużyte? Zauważyłem że jak mam obroty na tej kresce poniżej 1000 obr/min to jest ok., nic nie czuć, nic nie dygocze, ale jak zejdą po rozgrzaniu poniżej tej kreski to już jest różnie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 19:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Z tym ze na samym silniku czuc za duze wibracje których byc nie powinno. Wiec poduszki nie maja nic do tego w tej sytuacji

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.