Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 21 kwi 2019, 13:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.04.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cześć!

Kilka dni temu w mojej Mazdzie zaczęło coś buczeć, a wczoraj przestała całkowicie odpalać. Okazało się że pompa paliwa szwankuje - po wpięciu do niej luźnego wężyka z drugim końcem w pustej bańce pompa pompuje paliwo, ale bardzo słabo, ledwo 1 litr po kilkunastu próbach podpompowania, do tego paliwo w bańce jest bardzo brudne. Zakładam że pompa jest na wykończeniu i tu moje pytanie - lepiej wymienić na używkę, czy kupić sam wkład z firmy MTM, o której nie krążą najlepsze opinie? Może miał ktoś już podobne doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lut 2021, 13:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
Witam. Kupiłeś ten wkład? Jesteś zadowolony? Mi też pompka padła i szukam jakiejś na szrocie. Niestety nic nie mogę znqlesc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 kwi 2021, 22:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: opolski
U mnie padła pompa i mechanik próbował ją rozebrać, żeby sprawdzić, czy można sam wkład wymienić. Podobno nie da rady, coś tam jest na stałe połączone (niestety wypadło mi z głowy co...).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2022, 06:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witam,

udało mi się ustalić, że pompa paliwowa w mojej mazdzie 6 (2005, benzyna 1.8) jest najpradopodobniej do wymiany. Coraz częściej zdarza się, że samochód nie chce odpalić, jeśli się tak dzieje, to nie słychać pompy. Czasami pomaga wtedy popukanie dłonią w spód baku paliwa. Oprócz tego był też inny objaw padajacej pompy - szarpanie na niskich obrotach.
Sprawdziłem napięcia na przewodach przyłączonych do pompy i chyba jest okej: na kablach do rezerwy stałe około 12V, na grubych przy kręceniu jakieś 10-11V. Akumulator jest całkiem nowy.
Jestem teraz w Niemczech i ciężko tutaj o tani i szybki serwis (średnio 3 tygodnie czekania), więc pomyślałem, że może spróbuję sam się zająć problemem, tym bardziej, że jak czytałem wymiana pompy nie powinna być bardzo skomplikowana. Zamówiłem zamiennik, dokładnie tą:
https://www.autoersatzteile.de/13633804-ridex
dzisiaj do mnie przyszła i pojawiły się piersze wątpliwości. Na szczycie nowej pompy jest tylko jedno wyprowadzenie na wężyk (załączniki 'nowa_top' i 'nowa_bok'), a wydaje mi się, że powinny być dwa (załącznik 'stara'). Czy to co zamówiłem faktycznie jest do kitu, a jeśli jednak nie, to jak się do tej wymiany zabrać?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Wt, 24 maja 2022, 06:14 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.