Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 2 lut 2019, 08:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam, wypadanie zapłonu na 2 cylindrze od rozrządu wg komputera mechanika, mówił że uszczelka pod pokrywa, że cieknie na świece, zmieniłem i uszczelke nic to nie dało. Po za tym zmieniłem wcześniej też świece na ngk irydowe, kable nowe kilka miesięcy, zapłonowa nowa. Po odpiecu wtyczki od 2 cylindra przy odplonym silniku nie zrobiło to różnicy, wtryskiwacz jest winny czy raczej prąd który do niego idzie około 0.20 Volta Mazda 6 1.8 2003


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 11:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Głupie pytanie, czy silnik oleju Ci nie przepala? Mnie brał sporo i co pół roku miałem czyszczenie świec bo gubił zapłon. Świece nie masz zarzucone nagarem?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 13:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Pali, ale to nie świece, mam nowe. Powiem Ci szczerze że jedzilem na poprzednich świecach kilka miesięcy przy palonym oleju nigdy nie było wypadania zapłonu, ani ich nie czyściłem. Coś jest z wtryskiem 2 więc go zamówiłem odrazu 2 zobaczę jak przyjdą. Póki co jestem praktycznie pewnie ze to on, innej opcji nie ma, odepne fajkę od iskra jest, silnik chodzi tak jak wcześniej na 3 c, odepne kostkę od wtrysk 2 rownic brak, odepne inna etyczne od wtrysku 2 cylindry, praktycznie gaśnie

-- Dodano: 9 lutego 2019, o 13:14 --

Dobra, poddaję się, niech ktoś to wytłumaczy to zjawisko https://drive.google.com/folderview?id= ... 7-Nb6fV1ZE proszę słuchać uważnie dzięki silnika po odłączeniu kabla przy cewce i przy silniku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 14:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
A masz kompresję na tym cylindrze ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 14:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Właściwie to nie wiem, myślisz że brak kompresji? To nie logiczne brak kompresji i silnik chodzi po odłączeniu na cewce tak jakbyś cylindra odłączył


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 18:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czyli wygląda że po odpięciu kabla nic się nie zmienia? A nie czujesz że auto chodzi na 3 cylindrach czy jest słabe? Może faktycznie brak kompresji na tym cylindrze? A spróbuj jeszcze podmienić cewkę z innego cylindra, wtedy jeżeli nic się nie zmieni, to nie wina cewki a jak będzie to zjawisko na innym cylindrze to pewnie cewka padła.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 18:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Cewka nowa. Zastanawia mnie jedno, wyjmuje fajkę od świecy troszkę inny dźwięk ale tak minimalnie, odłączam ten sam kabel przy cewce i silnik praktycznie gaśnie. Zamówię chyba do mierzenia kompresji sprawdzę to. Jasne czuć że słabszy jest to oczywiste i mruganie kontrolki przy około 2 tys


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 06:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: pomorski
Mam problem z wyskakiwaniem zapłonu na różnych cylindrach. Raz pokazywało na pierwszym raz na drugim a innym razem na czwartym. Jestem w Holandii i mam bardzo daleko do swojego mechanika. Pomocy
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Cz, 21 mar 2019, 06:57 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.