Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 21:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 19:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam, mam problem
Podczas przyspieszania moja mazda do 3000 idzie dobrze, następnie zachowuje się jakby brakowało paliwa, ale po przekroczeniu 4000 idzie jak burza, na benzynie jak i na gazie, zaznaczam iż auto gdy jest zimne tego problemu nie ma, tylko jak się już trochę zagrzeje, błędów brak, przepływomierz wyczyscilem, przepustnice też swiece nowe, sonda pierwsza pracuje ładnie, co może jeszcze być, map sensor...??

Jak ma wyglądać praca na wolnych obrotach, bo pierwsza sonda na wolnych mi stoi, ewentualnie czy ma ktoś namiar na jakiś zamiennik pierwszej sondy 5 przewodowej, jak dodam trochę gazu to sonda zaczyna pracować, ale nie mam danych jak ma ta praca wyglądać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lis 2018, 18:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.11.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam was wszystkich, jestem nowy na forum, mam pewien problem, otóż, moja Madzia ma od miesiąca problem na jeździe na obu paliwach, wyskakuje glubienie zapłonu na 1 cilindrze, a przygoda zaczęła się od zwykłego zluzycia kabli, ale wtedy nie wyskakiwal błąd, wymieniłem kable, bo cielo i szarpalo, po wymianie było ok, ale tylko tydzień, i powróciło, no to wymieniłem swiece, i jeździła jak wściekła, ale również nie na długo, zaczął wyskakiwac błąd o którym mowa, kilka osób. Doradzilo mi że to pewnie wtrysk lpg, wymieniłem, i również swiece ponownie, auto chodzi stanowczo lepiej niż przed wymiana wtrysku ponieważ przed wymiana na lpg nie dało się jeździć, teraz błąd głównie wyskakuje rano na zimnym silniku i póki porządnie się nie rozgrzeje to szarpie, dlatego mam pytanko, co może być nie tak bo mi się już pomysły skończyły, a i dodam jeszcze że auto płynnie jeździ, ale jak mam ruszyć na jedynce to muszę go trochę bardziej przygazowac, bardzo prosił bym o pomoc, z góry będę wdzięczny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 11:22 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2017
Posty: 16
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zachodniopomorski
Witam. Mam podobny problem. Posiadam mazde 6. 2009r hatchback, 143km 2.0 diesel. Gdy silnik lekko się nagrzeje to przyszarpuje na 2 i 3 biegu przy obrotach 1600/2000 max. Gdy natomiast wcisnę mocno gaz to unikam szarpania. Może miał ktos podobny problem lub wie jak to naprawić?
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 gru 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
13 października 2018, o 19:53 dominik1988l napisał(a):
Witam, mam problem
Podczas przyspieszania moja mazda do 3000 idzie dobrze, następnie zachowuje się jakby brakowało paliwa, ale po przekroczeniu 4000 idzie jak burza, na benzynie jak i na gazie, zaznaczam iż auto gdy jest zimne tego problemu nie ma, tylko jak się już trochę zagrzeje, błędów brak, przepływomierz wyczyscilem, przepustnice też swiece nowe, sonda pierwsza pracuje ładnie, co może jeszcze być, map sensor...??

Jak ma wyglądać praca na wolnych obrotach, bo pierwsza sonda na wolnych mi stoi, ewentualnie czy ma ktoś namiar na jakiś zamiennik pierwszej sondy 5 przewodowej, jak dodam trochę gazu to sonda zaczyna pracować, ale nie mam danych jak ma ta praca wyglądać


W moim przypadku było podobnie, winowajca EGR, odłączenie, przejechanie 10km - brak szarpania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 18:22 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Cześć. Jeśli i ja mogę napisać o objawach w mojej mazdzie, to u mnie wygląda to tak, że szarpanie/dławienie występuję przede wszystkim na zimnym silniku, zwykle do 3 biegu i pytanie zasadnicze od czego zacząć jakąkolwiek diagnostykę? Dodam tylko, że przy wymianie oleju, poprosiłem o przepłukanie przepustnicy i przez 2-3 dni był spokój. Generalnie, zauważyłem też, że przed wymianą oleju i filtrów, przy 90-100km/h silnik osiągał ok 3000obr/min a po wizycie w warsztacie przez ten krótki czas pracował spokojniej na ok 2000obr/min przy tej samej prędkości. Teraz wszystko wróciło do stanu sprzed wizyty u mechanika. Jakieś pomysły, zależności? :) Wszelkie sugestie mile widziane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 13:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Jakieś błędy się pokazują? Podpinał ktoś pod kompa? Zacznijmy od tego, bo teraz to mogę powiedzieć, że za niedługo będzie ciemno :) Takie wróżenie z fusów :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 15:10 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Błędów brak. Może coś po stronie sprzęgła, skrzyni biegów? Przed wiosną mam zamiar przejrzeć te elementy. Ja wiem, że możliwości jest od groma i nikt nie powie, że to to czy tamto, ale może uda się obrać jakiś sensowniejszy kierunek poszukiwań :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 15:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.01.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Kurczę, jak szarpie i dławi się na zimnym to może wtryski mają zły parametr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 wrz 2020, 19:15 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.11.2013
Posty: 9
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Mi też szarpie i to jest b. irytujące - jak delikatnie naciskam na gaz to jest mniej odczuwalne
ale też czuć. W końcu oddałem samochód do mechanika, dam znać co było.
pozdr.

-- Dodano: 27 września 2020, o 20:15 --

Po ponad tyg. u mechanika, po wymianie szerokopasmowej sondy lambda
w końcu mam spokój - auto nie szarpie. Na razie zrobiłem nieco ponad 100km i jest ok.

P.S. Z tego co sam wcześniej widziałem/obserwowałem - na wykresie jej pracy w Torque bywało różnie (bywało że nie oscylowała na wolnych obrotach) . Gdybym sam ją wymienił byłoby sporo taniej ale cóż... przynajmniej luzy zaworowe też mi sprawdzili (w większości są za duże).
Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.