Teraz jest So, 14 gru 2024, 14:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 21 paź 2024, 20:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.10.2024
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: III
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: opolski
Cześć, kupiłam mazde 6 2005 2.3 bp automat, ogólnie autko bardzo niski przebieg 206..., kilka lat stało w garażu nie używane, nie pognite itp, jednak po kilku dniach jeżdżenia wyświetla się w randomowych momentach check engine i AT, skrzynia szarpnie przy zmianie biegu i nie zmieni powyżej 3 biegu. Czasami pomaga odłączenie klemy, a czasami zatrzymanie się do 0 i szybkie rozpędzenie i at znika i zmienia normlanie biegi. Poprzedni właściciel wymieniał w skrzyni olej itp. On twierdzi, że nie miał takiego problemu. Szukam przyczyny oraz rozwiązania, czytałam gdzieś ze to może być zwykły błąd który trzeba skasować albo jakieś zaśniedziałe kable itp. Jednak każdy wątek nie miał rozwiązania. Niestety u mnie na rejonie nie ma żadnego mechanika od skrzyń więc szukam od czego mogę zacząć szukać problemu niż oddam auto 50 km dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2024, 07:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 227
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
beaqu jeżeli pojawiają się problemy ze skrzynią AT to zacząć trzeba przede wszystkim od oleju, sprawdzić czy poziom jest odpowiedni a poza tym to najlepiej jest go wymienić wraz z filtrem, poprzedni właściciel twierdzi, że wymieniał, ale tak naprawdę to nie masz pewności, może tylko tak powiedział przy sprzedaży, jeżeli sama wymienisz to będziesz miała pewność i prawdopodobnie problemy znikną, jest to najtańszy i najprostszy sposób zanim wydasz pieniądze na kosztowne naprawy AT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2024, 20:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.10.2024
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: III
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: opolski
No właśnie mam faktury na wszystkie 3 wymiany oleju z filtrami i duperelami nie całe 20 tys był wymieniany. Pogrzebałam na necie i dużo osób za granica ma problemy z elektrozawór solenoid albo modułem sterowania skrzyni biegów. Czytałam też ze komuś padał alternator i skrzynia w AT wchodziła po wymianie, problem zniknął. Na weekend jadę podłączyć pod komputer zobaczyć jakie błędy pokaże i będę grzebać w niej. Wiadomo sprawdzę też poziom oleju itp. Jak rozwiąże problem dam znać bo w na polskich forach mało o tym mowa, a może akurat komuś się jeszcze przyda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2024, 16:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 227
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Jeśli piszą o problemach z modułem sterowania to uderz w ten deseń i go wymień, wydaje mi się, że to nie wielki koszt, a z całą pewnością najmniejszy w porównaniu z remontem AT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.