Teraz jest N, 16 cze 2024, 01:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 11:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2023
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: podkarpacki
CzarnePaliwo
Dzięki za odpowiedź.
Napisałeś że jest wiele kierunków które można wybrać :
Płukanie i zmiana na Dxg,
Zastosowanie 5w40 VST
Co ewentualnie jeszcze wchodziło by w grę?
Czy zmiana na 5w40 VST będzie bezpieczna dla silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 16:30 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
27 stycznia 2023, o 11:42 Allbion82 napisał(a):
Co ewentualnie jeszcze wchodziło by w grę?

Można płukać przy użyciu szybkiej płukanki np. AR2820:
https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 2820-250ml

można do obecnego oleju dodać cleaner układu smarowania i dać mu popracować przynajmniej 1 tys. km:
https://czarnepaliwo.pl/dodatki/290-oil ... life-250ml

opcją pozostaje także olej płuczący Mitasu Flush Fluid:
https://czarnepaliwo.pl/oleje/35-mitasu-flush-fluid-4l

27 stycznia 2023, o 11:42 Allbion82 napisał(a):
Czy zmiana na 5w40 VST będzie bezpieczna dla silnika?

Tak.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 19:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2023
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: podkarpacki
CzarnePaliwo
Dzięki za naświetlanie tematu.
Chyba w takim razie zdecyduje się dodać cleaner układu, a potem zastosuję nowy olej Ravenol 5w30 DXG. Zobaczymy czy coś to pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2023, 11:28 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
27 stycznia 2023, o 19:16 Allbion82 napisał(a):
Zobaczymy czy coś to pomoże.

Daj znać za te kilka tys. km. Taka wiadomość zwrotna to zawsze jakiś punkt odniesienia dla innych forumowiczów.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2023, 15:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.09.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Hej

Panowie od prawie 4 lat użytkuje swoją mazdę z 2007r wyposażoną w silnik 2.0 PB. Zakupiona z przebiegiem 162 tys. (autentyczny w 100%) aktualnie ma 206 tys.
Od samego początku lałem Valvoline Synpower FE 5W30 i wymieniałem go co 10 tys. i obywało się bez żadnych dolewek. W czerwcu zeszłego roku przy przebiegu 195 tys. założyłem podtlenek LPG i wszystko było cacy aż do października gdy przy 201 tys. zmieniłem olej na Motul 8100 X-clean EFE 5W30. Pojawiło się spalanie oliwy, które zaobserwowałem po przejechaniu 2 tys. od wymiany, aktualnie przebieg niecałe 206 tys. i od wymiany musiałem dolać już 2,5L
Silnik suchutki bez wycieków a z wydechu nie widać żadnych objawów spalania oleju :idea:
Czy zmiana producenta oleju może mieć aż taki wpływ na jego spalanie? Zmiana była podyktowana tym aby przy podtlenku LPG silnik miał lepszą jakość oleju i sprzedawca zarekomendował mi właśnie Motula bo ponoć jest wykonywany w 100% z baz syntetycznych w przeciwieństwie do Vavoline.
Mam zamiar w najbliższym czasie zmienić olej wykonując najpierw płukankę silnika i ponownie wrócić do Valvoline.
Czy możecie ewentualnie polecić inny dedykowany olej dla tego silnika lub podpowiedzieć jaki był stosowany w momencie gdy auto opuszczało fabrykę?

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano N, 26 lut 2023, 15:59 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 27 lut 2023, 12:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
tondEK, zastosowany Motul 8100 X-CLEAN EFE 5w30 to olej o obniżonej popiołowości. Właściwszy silnikom diesla z DPF niemieckich producentów.

https://azupim01.motul.com/media/motulD ... 221128.pdf

Spalanie 500 ml / 1 tys. km, kiedy wcześniej nie odnotowywałeś ubytków to bardzo dużo. Zawsze zachęcam, żeby popularne marki olejów kupować wyłącznie z autoryzowanych źródeł. Zarówno Motul, jak i Valvoline bywają podrabiane. Sprawdź czy Twój sprzedawca jest na oficjalnej liście Motula: https://www.motul.com/pl/pl/resellers

Silnik polecam płukać. Ze swojej strony mogę polecić Archoil 2820:
https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 2820-250ml x1

Jako olej docelowy Ravenol DXG 5w30:
https://czarnepaliwo.pl/oleje/154-ravenol-dxg-5w30-5l x1
Odparowalność raptem 6%.

Po płukaniu i na tym oleju będzie od razu wiadomo czy to Motul był trefny czy z silnikiem dzieje się coś niedobrego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2023, 23:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam wszystkich. Czy olej Dexelia Mazda 5W-30 5L ULTRA MAZ5W30 można stosować do silnika benzynowego . Szukam czegoś zamiennie do AMSOIL 5W30 olej super ale wymiana dwa razy do roku przy tej cenie to zbyt za dużo. Czy ktoś może dysponuje parametrami tego oleju lub opinią z zastosowania w swoim wózku.
W pole widzenia wchodzi również Rawenol 5W30 CENOWO OK ale jak parametry w stosunku do AMSOIL 5W30.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 mar 2023, 10:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Riva, w cenie 1 galona (3,78 l) Signature Series 5w30 masz 5 l baniak Ravenola DXG 5w30. Nie rezygnując z bazy PAO w składzie :)

https://czarnepaliwo.pl/oleje/154-ravenol-dxg-5w30-5l


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2023, 11:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Dzięki za info. Skorzystam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2023, 18:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.09.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tomek
Motul raczej trefny nie był, bo to z lokalnego zaprzyjaźnionego sklepu motoryzacyjnego, rozumiem, że bardziej problem tkwi w samym jego doborem dla tego silnika?

Tak jak pisałeś zrobię płukankę i zaleję silnik Ravenol DXG 5w30. Zastanawiam się jeszcze czy po wykonaniu płukanki nie zalać go jakimś tanim 5w30 ( oczywiście wraz z wymianą filtra ) i po ok 30 min jałowej pracy zlać go i dopiero wlać Ravenola.

Co do samego silnika raczej nic złego dziać się nie może bo nadal trzyma moc i spokojnie osiąga 200km/h.

Ps.
A co polecasz do skyactiv 2.0?
Aktualnie używam oryginalny olej Mazdy 0W20.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 mar 2023, 19:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Cześć wszystkim! Mam problem z moja GY 2005 2.0 PB 147 KM 225 tys. km. Po wizycie u mechanika (m.in. wymiana oleju, chłodnicy) zaczął bardzo dużo brać, szacuje, że wyraźnie ponad litr na 1000km. Zalany był wcześniej i teraz Elf evo 900 SXR 5w30. Zacząłem mu dolewać Valvoline Synpower 5w40 ale nic to nie dało. Nie zauważyłem wycieków ani kopcenie, płyn chłodniczy czysty. Dzisiaj zajechałem do mechanika (innego), odkręciliśmy świece - okopcone. Stwierdził tez delikatne dymienie przy przegazowaniu do odcięcia. Chce uniknąć remontu silnika (przy pełnoletnim aucie to dla mnie nieopłacalne). Mechanik zalecił ceramizer i wymianę oleju na, uwaga, 10W60(!) i tam jeszcze świece, uszczelkę dekla klawiatury i świec.

Co myślicie w kwestii oleju? Czułbym się bezpieczniej np z 5w50. Nie przeszkadza mi dolewanie powiedzmy 0,5-1l/100 km (robię 8-10 tysięcy km, pojeżdżę maksymalnie 2 lata) wiec to i tak taniej niż remont.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 7 mar 2023, 15:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
6 marca 2023, o 18:23 tondEK napisał(a):
Motul raczej trefny nie był, bo to z lokalnego zaprzyjaźnionego sklepu motoryzacyjnego, rozumiem, że bardziej problem tkwi w samym jego doborem dla tego silnika?

Sprzedawca może nie wiedzieć, że ma trefny towar, jeśli kupuje go od pośrednika pomiędzy sobą a importerem. Niemniej jednak to jest ogólnie mało fartowny wybór do MZR 2.0.

6 marca 2023, o 18:23 tondEK napisał(a):
Tak jak pisałeś zrobię płukankę i zaleję silnik Ravenol DXG 5w30. Zastanawiam się jeszcze czy po wykonaniu płukanki nie zalać go jakimś tanim 5w30 ( oczywiście wraz z wymianą filtra ) i po ok 30 min jałowej pracy zlać go i dopiero wlać Ravenola.

Myślę, że nie ma takiej potrzeby. To już lepiej adekwatnie skrócić interwał na DXG i trzymać się od teraz olejów realnie bazujących na PAO.

6 marca 2023, o 18:23 tondEK napisał(a):
Co do samego silnika raczej nic złego dziać się nie może bo nadal trzyma moc i spokojnie osiąga 200km/h.

Nie chcę wyprowadzać Cię z dobrego samopoczucia i oby po płukaniu i zmianie oleju wszystko wróciło do normy, ale osiąganie prędkości maksymalnej to nie jest w tym zakresie wyznacznik.

6 marca 2023, o 18:23 tondEK napisał(a):
A co polecasz do skyactiv 2.0?
Aktualnie używam oryginalny olej Mazdy 0W20.

Amsoil Signature Series 0w20, Ravenol DFE 0w20, Ravenol EFS 0w20. Wszystkie trzy na PAO :)

Daj znać po płukaniu i pierwszych tysiącach km na DXG. Jestem ciekaw czy to Motul tak namieszał czy jest jakiś problem mechaniczny, który wymaga interwencji. Trzymam kciuki za rozwiązanie najbardziej dla Ciebie korzystne :)

6 marca 2023, o 19:58 szymektoniezl napisał(a):
Chce uniknąć remontu silnika (przy pełnoletnim aucie to dla mnie nieopłacalne). Mechanik zalecił ceramizer i wymianę oleju na, uwaga, 10W60(!)

To się nie uda w ten sposób. Upośledzicie tylko układ smarowania tak lepkim olejem.

6 marca 2023, o 19:58 szymektoniezl napisał(a):
tam jeszcze świece, uszczelkę dekla klawiatury i świec.

Jeśli uszczelka puszcza olej to trzeba ją koniecznie wymienić. Świece zawsze, jeśli są w marnym stanie.

Silnik natomiast trzeba zacząć oczyszczać i zobaczy się do jakiego poziomu spalania oleju zejdzie. Masz mój post wyżej viewtopic.php?p=374631#p374631 Możliwości płukania jest oczywiście wiele. Kwestia budżetu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2023, 21:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Hej! Przede wszystkim dzięki za odpowiedź!

Trochę boje się płukankę - to nie jest tak, że wypłukam nagary i silnik dopiero zacznie puszczać olej wszystkimi możliwymi otworami?


Ostatnio edytowano Wt, 7 mar 2023, 21:15 przez Burman, łącznie edytowano 2 razy
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 mar 2023, 21:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Nie chcę się za dużo wypowiadać ale nigdy takich problemów nie miałem. A jeśli szczelność silnika trzyma tylko nagar to raczej ten silnik i tak by się już zbyt nie nadawał. Polecam słuchać kolegi Tomka, wie co mówi


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2023, 13:44 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
7 marca 2023, o 21:15 szymektoniezl napisał(a):
Trochę boje się płukankę - to nie jest tak, że wypłukam nagary i silnik dopiero zacznie puszczać olej wszystkimi możliwymi otworami?


Jeśli silnik miałby się trzymać na zanieczyszczeniach to jak to sobie wyobrażasz? :) Bez ich ruszenia nie ma widoków na ograniczenie poborów oleju. Jednostka ma już 18 lat.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2023, 02:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Dobra to czy to ma sens:
1. Płukanka
2. Wymiana świec i uszczelki pod deklem klawiatury
3. Olej 5W40 + ceramizer
?

Czy możecie polecić jakiegoś mechanika w Krakowie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2023, 08:52 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Daleko z Krakowa nie masz a specjalista pewny:

WARSZTAT
Tadeusz Cudzik – specjalizacja MAZDA
ul. Wapienna 18, 40-609 Katowice / Ochojec
tel. 601 436 706

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2023, 22:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Okej, dzięki! Spróbuje najpierw zrobić płukankę, wymienić uszczelkę i świece - jak nie będzie wyraźnej poprawy to pofatyguje się chyba do Katowic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 maja 2023, 20:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
jaki olej do madzi 6 2.0disi 155 kucy polecacie obecnie ma zalany Shell Helix Ultra 5W-30


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2023, 06:20 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Z olejów posiadających PAO w składzie Amsoil Signature Series 5w30 lub Ravenol DXG 5w30.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 cze 2023, 15:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.09.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
7 marca 2023, o 15:10 Tomek napisał(a):
Daj znać po płukaniu i pierwszych tysiącach km na DXG. Jestem ciekaw czy to Motul tak namieszał czy jest jakiś problem mechaniczny, który wymaga interwencji. Trzymam kciuki za rozwiązanie najbardziej dla Ciebie korzystne


Hej

Więc tak. Mój mechanik bał się zastosowania płukanki i zalecił inne rozwiązanie. Zalał Castrola 5w 40 i po przejechaniu 1000 km była kolejna wymiana na Ravenol DXG 5w30, który poleciłeś. Przy zlewaniu Castrola był on już dość mocno zabrudzony mimo przejechania tylko 1000 km. Od wlania Revanola minęło już 3000 km a olej dalej jest praktycznie czysty a jego poziom nie zmienił się od wymiany.
Także problem został rozwiązany :)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 cze 2023, 12:53 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1246
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
tondEK, dobre wieści. Z tym poprzednim olejem musiało być coś nie tak.

Płukania natomiast nie trzeba się bać. Płukanki pokroju Archoil AR2820 czy Oilsyn Power Flush są w pełni bezpieczne dla uszczelnień silnika. Rozrzedzają olej, do którego zostały wlane dostarczając dodatkowo bogatego pakietu myjącego. Uwolnione zanieczyszczenia zostają rozproszone w zawiesinie olejowej, z którą lada moment spływają z silnika.
https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 2820-250ml
https://czarnepaliwo.pl/dodatki/252-oil ... lush-250ml

Cały proces można także przeprowadzić przy użyciu dedykowanego oleju płuczącego niskiej lepkości. Jest to rozwiązanie droższe, ale bardziej skuteczne. Wymaga zastosowania osobnego filtra na czas mycia.
https://czarnepaliwo.pl/oleje/35-mitasu-flush-fluid-4l

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2024, 18:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2023
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: podkarpacki
CzarnePaliwo napisał(a):
27 stycznia 2023, o 19:16 Allbion82 napisał(a):
Zobaczymy czy coś to pomoże.

Daj znać za te kilka tys. km. Taka wiadomość zwrotna to zawsze jakiś punkt odniesienia dla innych forumowiczów.



Jednak decyzja zapadła inna . Zrobiłem płukankę silnika Oilsyn Release Power Flush, po czym zalałem Ravenol VST5w40. Spalanie oleju spadło o około 30%.

Racji że zbliża się kolejna zmiana oleju zalałem płukankę Oilsyn ReleaseTech Power Cleaner, zrobiłem ok 1000 km
I teraz nasuwa mi się pytanie czy można zastosować bezpośrednio przed wymianą oleju płukankę z
Archoil 2820 by wzmocnić efekt , czy nie ma to sensu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2024, 19:09 
Świeżak
Offline
Od: 25.03.2024
Posty: 28
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyGO
Region: warmińsko-mazurski
24 kwietnia 2024, o 18:59 Allbion82 napisał(a):
Oilsyn ReleaseTech Power Cleaner, zrobiłem ok 1000 km


Raczej osobiście nie zdecydował bym się jeździć tak długo na tej dość silnej płukance, ale kto co lubi. Dystrybutor dopuszcza ostrożną jazdę do max 4h przed wymianą, ale nie przekraczać 3000 obrotów. Od jeżdżenia jest Oilsyn LL

Co do kolejnej płukanki, to wszystko zależy czy wcześniej płukałeś, czy to pierwszy raz. Jeśli pierwszy to można by się pokusić, a jeśli płuczesz na bieżąco, to bym odpuścił

_________________
Mazda 6 GJ 2.5 PB pali: Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2024, 09:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2023
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: podkarpacki
Tak , tak zalana była na te 1000km Oilsyn ReleaseTech Power Cleaner 250ml LL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.