Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 18:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
    Mazda 6 rok 2005 polift, silnik diesel 121 koni, podczas jazdy szarpnęło silnikiem i od tej pory brak mocy, tzn silnik wkreca się tylko do 1700 obr, następnie obroty spadają do 1000 obr, i tak cały czas przy wcisnietym pedale gazu do końca, pali ładnie z 2 obrotów wału, błędów brak, chodzi równo i cicho na biegu jałowym, od czego zacząć, ktoś miał taki przypadek,


     Zobacz profil  
    Cytuj  
    PostNapisane: Cz, 2 cze 2022, 20:20 
    Wstydliwy
    Offline
    Od: 02.06.2022
    Posty: 2
    Rok produkcji: 2006
    Generacja: Nie mam M6
    Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
    Skrzynia: AT
    Wersja: -
    Region: małopolski
    Witam jestem posiadaczem mazdy 6 GG 2006r o oznaczeniu silnika rf7j
    Mam problem w tym że zmieniałem silnik w mazdzie ponieważ stary wyzionął ducha i problem jest w tym że po poskładaniu wszystkiego wziąłem się za odpalanie wszystko pięknie ładnie odpalił ale nie wchodzi na obroty słychac trochę wtryski Kopci na biało tak jak by paliwa nie dopalalo albo coś
    Dodam że dpf został wycięty przez poprzedniego właściciela wyczytałem na forum że problem wisi we wtryskach że nie są zaprogramowane pod brak dpfa
    Jeśli ktoś miał taki problem proszę o pomoc sam nie wiem gdzie mam szukać problemu juz


     Zobacz profil  
    Cytuj  

    moderator
    PostNapisane: Wt, 7 cze 2022, 04:33 
    Avatar użytkownika
    Stały bywalec
    Offline
    Od: 19.07.2015
    Posty: 618
    Rok produkcji: 2012
    Generacja: II
    Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
    Skrzynia: MT
    Wersja: -
    Region: śląski
    Wtryskiwacze są w tych samych miejsach czy zamienione miejscami?
    Co się stało z poprzednim silnikiem?


     Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
    Cytuj  
    PostNapisane: Wt, 7 cze 2022, 21:14 
    Wstydliwy
    Offline
    Od: 02.06.2022
    Posty: 2
    Rok produkcji: 2006
    Generacja: Nie mam M6
    Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
    Skrzynia: AT
    Wersja: -
    Region: małopolski
    W poprzednim silniku pękła głowica postanowiłem zmienić na inny i to był błąd mogłem robić stary.
    Wtryski dostałem z nowym silnikiem i przed odpalaniem ich nie zmieniałem na moje dopiero jak zauważyłem ze jest taki problem podmienilem je z mojego silnika starego ale nie jestem pewien czy one są w kolejności takiej jak byly niby są zaznaczone ale na tych wtryskach co kupiłem silnik bylo tak samo.
    Błąd jaki wykazał komputer to:
    P2150 zasilanie wtryskiwaczy grupa b sygnał za niski nie ciągły
    Podmienialem czujniki wtyczki od pompy dalej to samo obstawiam jeszcze komputer ale już sam nie wiem co na ten temat myśleć


     Zobacz profil  
    Cytuj  

    moderator
    PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 16:53 
    Avatar użytkownika
    Stały bywalec
    Offline
    Od: 19.07.2015
    Posty: 618
    Rok produkcji: 2012
    Generacja: II
    Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
    Skrzynia: MT
    Wersja: -
    Region: śląski
    Podepnij komputer i przypisz wtryskiwacze do konkretnych cylindrów. Może to pomoże


     Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
    Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Skocz do:  



    Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
    Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

    skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.