Teraz jest Pt, 22 paź 2021, 10:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 08:03 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
7 listopada 2019, o 21:58 tadziol napisał(a):
gryff napisał(a) napisał(a):
Sugerujesz, że pierścienie mahle to złom? Dużo osób ma odmienne zdanie na ich temat.

Ja także.

gryff napisał(a) napisał(a):
Cena o której wspomniałem jest ceną hurtową, detal 40zl. Dla przykładu goetze do 2.0 i 2.3 mam po 37zl

Jak się nie ma co się lubi , .........


Najwidoczniej nie przetestowałeś żadnej z wyżej wymienionych, jeżdżę i polecam je z czystym sumieniem, dla ludzi którzy nie chcą do 15 letniego auta wartego 10 000zl pierścieni za 500zl tylko dlatego, że przecież dobry kawałek chleba musi kosztować.


Moderator comment:
Cytowanie kogoś, polega na przytoczeniu jego słów i odniesieniu się do nich.
Ty zacytowałeś tadziola i dopisałeś tam swoje odpowiedzi - nie do tego służy opcja cytuj!
Cytujemy oryginalną wypowiedź bez wprowadzania zmian!!


Ostatnio edytowano Pt, 8 lis 2019, 08:02 przez victor, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 08:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
gryff tak z ciekawości ile remontów silników w Mazdach wykonałeś?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 08:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 533
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
gryff napisał(a) napisał(a):
Najwidoczniej nie przetestowałeś żadnej z wyżej wymienionych

Najwidoczniej jednak tak,skoro mam odmienne zdanie.

gryff napisał(a) napisał(a):
dla ludzi którzy nie chcą do 15 letniego auta wartego 10 000zl pierścieni za 500zl tylko dlatego, że przecież dobry kawałek chleba musi kosztować.

No fakt,zawsze można za jakiś czas powtórzyć naprawę i kolejne 1300 + robota poleci....
Ja stosuję najdroższe i najlepsze części. I nikt nie wraca niezadowolony.
Natomiast zrobiłem już mnóstwo napraw po takich "remontach w dobrej cenie".

W innym wątku ktoś się żali,że silnik po przejechaniu 6-8 kkm od remontu ma 3 atm na jednym garze....
Cena była kusząca,zobaczymy co dalej.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 13:25 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
Remonty robię dorywczo, nie Trzaskam jednego silnika tygodniowo ale swoje zdanie mam już wypracowane, wkładam to co się sprawdza i pracuje. Tadziol, ponad 40 000km nie wystarcza do stwierdzenia, że pierścienie dają radę? Silnik nie pobiera oleju mimo, że na jednym cylindrze miał 0.07mm owalu, oczywiście tuleje przehonowane, po dwóch latach po 16.5atm na każdym cylindrze. Na końcu jeszcze przytoczę gościa który ma te same pierścienie w silniku do którego dołożył turbo a tam dostają porządnie w tyłek :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 13:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
gryff i teraz Twoje opinie o pierścieniach mają zupełną inną wartość :)
2lata 40kkm to dobry wynik jak za 1300zł - nawet bardzo dobry.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 14:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6624
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W sam raz na znalezienie kupca

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 14:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Znający temat zapytają o remont silnika i jakąś fakturę czy paragon.
Laicy kupią, bo jest tanio i dopiero w domu po wymianie oleju stwierdzą, że silnik do wymiany.

Z dwojga złego wolałbym już taki budżet-remont i spokój na 50kkm, ale co kto lubi.

Jedni kupują markowe opony, bo są sprawdzone i jest ich stać, a drudzy używki/nalewki, bo nie mają pieniędzy.
Najważniejsze, aby mieć świadomość co się kupiło/wybrało.

EDIT:

Gdyby ktoś kiedyś tutaj zajrzał, wycena części z listopad 2019

Cytuj:
Pierścienie tłokowe - OEM MAZDA (komplet na 4tłoki):
- OE MAZDA - 930zł/kpl, na zamówienie Europa - oczekiwanie 3 dni robocze
- OE MAZDA - 400zł/kpl, na zamówienie Japonia - oczekiwanie 3-4 tygodnie
Pierścienie tłokowe - NPR (komplet na 4tłoki):
- NPR Made in Japan - 300zł/kpl, są od ręki
Uszczelka pod głowicę:
- OE MAZDA - 199zł, od ręki
Uszczelka pod pokrywę zaworów:
- OE MAZDA - 150zł, 1 szt od ręki
Uszczelki pod kolektor ssący (komplet 4szt)
- OE MAZDA - 45zł/szt x4 = 180zł/kpl, na zamówienie - oczekiwanie 3 dni robocze
- JAPAN OEM - 25zł/szt x4 = 100zł/kpl, 1kpl od ręki
Uszczelka pod kolektor wydechowy:
- OE MAZDA - 165zł, 1szt od ręki
Świece zapłonowe ILTR5A-13G (4szt):
- oryginalne NGK ILTR5A-13G - 45zł/szt x4 = 180zł/kpl, 4szt od ręki
Przedni uszczelniacz wału korbowego:
- OE MAZDA - 90zł, od ręki
Tylny uszczelniacz wału korbowego:
- OE MAZDA - 315zł, dostępna ostatnia sztuka w tej cenie, na zamówienie - oczekiwanie 1-2 dni robocze - jeśli ta szt się sprzeda to będzie osiągalny:
- OE MAZDA - 505zł, na zamówienie - oczekiwanie 3 dni robocze
- OE MAZDA - 315zł, na zamówienie - oczekiwanie 3-4 tygodnie
Śruby do głowicy:
- OE MAZDA - 430zł/kpl, na zamówienie - oczekiwanie 3 dni robocze
- JAPAN OEM - 100zł/kpl, 1 kpl od ręki


Cytuj:
Wskazane byłoby zweryfikować stan uszczelniaczy zaworowych, łańcucha rozrządu oraz panewek korbowodowych - w razie potrzeby, uzupełnimy wycenę.

Powyżej poleciłem produkty, które są godne uwagi - oferują najlepszy stosunek jakość - cena.
Oczywiście poza w/w mamy w ofercie także tańsze części, jednak nie proponuję ich w trosce o jakość i trwałość.
Należy pamiętać, że wraz z ceną przeważnie spada jakość, zatem wybór taniego - niskiej jakości zamiennika to dość często oszczędność pozorna, która zaowocuje szybką ponowną wymianą takiego elementu, co w ogólnym rozrachunku wyjdzie drożej niż jednorazowy zakup porządnych części.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 15:25 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
8 listopada 2019, o 13:44 victor napisał(a):
gryff i teraz Twoje opinie o pierścieniach mają zupełną inną wartość :)
2lata 40kkm to dobry wynik jak za 1300zł - nawet bardzo dobry.

40kkm na goetze, na mahle zrobione dopiero 8000km ale winik będzie taki sam bo bazując na tej firmie remontują saaby, vw, toyoty


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 22:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Witam,
podpowiedzcie proszę gdzie zrobić wymianę pierścieni? Jestem ze Strzegomia, najbliżej duże miasto to Wrocław. Mam już części, zastanawiam się komu to oddać, żeby to ogarnął w normalnych pieniądzach :/
Znam dobry warsztat we wro, ale nie wiem czy nie wolałbym oddać tego komuś, kto zna ten silnik i robi takie rzeczy z zamkniętymi oczami :)

Mazda 6 gy 2007r, 2.0 benz 147km. Żre olej. Przebieg 207kkm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 cze 2020, 16:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
za taką cenę to juz chyba lepiej wymienić silnik na jakiś z mniejszym przebiegiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 08:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: dolnośląski
No ale czytając chaba nawet to forum, można się spotkać z opiniami, że już przy 80kkm mogły występować takie problemy, więc :/
Mam zamiar tym trochę polatać, auto do pracy..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 09:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
sqba kupno silnika 2000 - 2500zł, wymiana w zakładzie 1000zł i nie wiesz co masz.
Więc oszczędności mogą być pozorne, remont to dobre rozwiązanie.
Dbasz o olej, wymieniasz co 10-12kkm i masz pewne auto.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 17:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Victor w cenie tego remontu to masz prawie dwie takie wymiany a można zawsze kupić z działającego samochodu jest sporo ogłoszeń, na cześci itd.
Moja żona w listopadzie rozwaliła GG przodem, przyjechał koleś zabrał i właśnie mówił ze dla silnika 1.8 +LPG. Fura miała 200k przebiegu nie brała oleju olej wymieniany co ok 8tys, silnik elegancki suchy i całość poszła bardzo tanio bo chciałem sie szybko pozbyć problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 19:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
sqba jak trafisz z silnikiem, to tak, ale życie mnie nauczyło, żeby przyjmować najgorszy przypadek
Używany silnik to w 90% przypadków loteria, wolę dołożyć i wiedzieć co mam.

Ale co kto woli, obecnie modele GG i GY to już leciwa auta :) (wyłączam z tego wersję MPS).

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 20:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 533
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Parę tygodni temu wykonywałem remont jednemu uczestnikowi tego forum.
Miał silnik wymieniony na taki "super,udokumentowany przebieg".

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 20:59 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 52
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
A mógł kupić moją rozbitą do połowy grudnia wisiało ogłoszenie :D.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2020, 07:07 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
19 czerwca 2020, o 23:51 korkorkor napisał(a):
Witam,
podpowiedzcie proszę gdzie zrobić wymianę pierścieni? Jestem ze Strzegomia, najbliżej duże miasto to Wrocław. Mam już części, zastanawiam się komu to oddać, żeby to ogarnął w normalnych pieniądzach :/
Znam dobry warsztat we wro, ale nie wiem czy nie wolałbym oddać tego komuś, kto zna ten silnik i robi takie rzeczy z zamkniętymi oczami :)

Mazda 6 gy 2007r, 2.0 benz 147km. Żre olej. Przebieg 207kkm.


Łap poradnik

https://www.youtube.com/watch?v=6fFEHAFaIiE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 18:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.04.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Witam fachowców od remontu silnika w mazda 6 2.0 diesel.
Rok temu kupiłem mazdę podczas zimy okazało się że nie grzeje tzn zapowietrza się układ. Okazało się że wywala płyn. Wiadomo uszczelka pod głowicą. Ze sprzedającym rozmawiałem że była robiona uszczelka pod głowicą. Pytanie czy z planowaniem itp. Nie chcę wnikać auto kupione od znajomego kuzyna. Nie chcę psuć relacji rodzinnych.

Mam pytanie czy jeśli raz juz była planowana glowica czy można drugi raz planować?

Co jeśli to nie glowica a blok krzywy czy często się zdarza w tych silnikach?

Jaki koszt remontu silnika ?

Czy dac glowice do planowania i ryzykować z nową uszczelką czy dac do sprawdzenia blok? Szukam fachowca od mazd najlepiej z łódzkiego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 maja 2021, 18:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.05.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ja zapłaciłem za koszt remontu silnika 10000zł, plus sprzęgło i rozrząd, dałem to do lokalnego mechanika, teraz żałuję, silnik głośno pracuję, chyba będę musiał poprosić o pomoc Tadziola..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 wrz 2021, 12:11 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubelski
Witam wszystkich.
Jestem w trakcie remontu silnika 2. 0 147km
Glowica u fachowca w regeneracji. Poprosiłem o stan jak najlepszy. Podobno koszt do 1000zl. W związku z robotą góry chce zrobić dół. Może jakies sugestie co do doboru pierścieni, panewki? Coś jeszcze? Chciałbym zrobić dosyć porządnie i zadbać o auto bo rdzy nie widać a silnik fajny :)
Oleju oczywiście dolewałem. Przez ostatnie 9 miesięcy niestety nie kontrolowałem dokładnej ilości ale było to okolo 0.5 litra na 1000km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 15:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam

Czeka mnie remont.... Moja Mazda pali olej :-/

Czy polecicie jakiś warsztat w Gdańsku i okolicach?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.