Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 06:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 24 sty 2021, 22:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Witam mam madzie od 20 dni gdzieś i jest to mój pierwszy kontakt z tym autem (wcześniej miałem ople :D) i mianowicie mam problem z tym autkiem jest to 2.0 147 km 2006 i silnik klekocze przy odpalaniu na zimnym i jak na ciepłym jak postoi z 10 min. Klekot słyszalny tylko przez jakieś 2 sekundy potem cisza i silnik pracuje ładnie a moja diagnoza wskazuje prawdopodobnie na wariator który nie wytrzymał. Moje pytanie brzmi czy ktoś już wymieniał i ile taka operacja kosztuje u mechanika ? nie ukrywam lubię grzebać w silnikach ale tej operacji trochę się boję . Co warto jeszcze sprawdzić podczas takiego zabiegu ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 17:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Na początku stycznia wymieniał mi znajomy żaden mechanik bardziej pasjonat marki. Już nie klekocze jak stary diesel i ponoć filozofia w tym nie ma a różnica ogromna. Wariator org. 700 PLN zamiennik około 250. Za robotę wziął 250 nie wiem ile ksztuje to na warsztacie :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sie 2021, 18:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.08.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam
Pisałem posta wcześniej odnośnie głośnej jak traktor pracy mojego silnika, mechanik stwierdził, że to wariator, co potwierdzali inni forumowicze w swoich postach, jak czytałem. Okazało się, że wariator był niedawno wymieniany, wygląda jak nowy i ktoś wstawił typowy zamiennik JMZ-000 NTY, który jak widać, za długo nie popracował.
Natomiast również widać, że łańcuch rozrządu jest nowy i zapewne niewiadomego pochodzenia...i tutaj jest moje pytanie.
Czy jeżeli się okażę, ze łańcuch ma właściwy naciąg, to czy uważacie, że konieczne jest wymiana całego zestawu łańcucha rozrządu wraz z wymianą na wariatora na ory, czy może jednak jeżeli naciąg jest właściwy, to wymienić tylko wariator.

Dodatkowo czy macie jakieś sprawdzone zamienniki zestawów łańcucha rozrządu?? Takie sprawdzone..

Z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam

_________________
Mazda 6 08.2005 rok
2.0 Benzyna GY 147km
Station Wagon 16W


Ostatnio edytowano Wt, 17 sie 2021, 18:21 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.