Teraz jest N, 9 sie 2020, 04:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 07:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam

Podczas jazdy tego w ogóle nie słychać.
Byłem u kilku mechaników to każdy mówi co innego.
Może ktoś tutaj pomoże?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 07:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1711
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Jaki przebieg?
Olej zmieniany co 10-12tyś?
10W40/5W30/5W40 - jaki olej lejesz?
Zabrakło kiedyś oleju na miarce (bagnecie)?
Zapaliła Ci się kiedyś kontrolka ciśnienia oleju podczas jazdy?
Kolektor dolotowy (klapki) sprawdzone?

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 09:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Przebieg 162tys
Olej co 15 tys 5w30
Olej zawsze był pilnowany
Kontrolka nigdy się nie zapaliła.
Jeszcze nie nie było sprawdzanie stało się to kilka dni temu byłem jedynie w 3 serwisach żeby posłuchali, nie było zgodności w pierwszym powiedzieli mi że panewki w kolejnym napinacz w 3 że coś z rozrządem.


Ostatnio edytowano Pt, 31 lip 2020, 09:55 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 09:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1711
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Pytałem o olej, żeby wyeliminować właśnie przytarte/obrócone panewki.
To raczej nie są klapki w kolektorze, bo one hałasują po rozgrzaniu silnika na jałowych obrotach.

To może być napinacz, może jakaś rolka - na początek poszedłbym w tym kierunku.
Zdjęcie paska wielorowkowego i posłuchanie - jak ucichnie no to wiadomo, do wymiany pasek, napinacz, rolka (może pompa wody?).
Jak po zdjęciu paska dźwięk nie ustanie to rozrząd :sad:

Pamiętaj, że pompa wody napędzana jest z paska wielorowkowego i nie "gazuj" za długo, bo będzie tragedia...

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 12:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 504
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Do sprawdzenia ustawienie rozrządu,czy przypadkiem wałek ssący nie jest "za wczesny",wariator zmiennej fazy,a jeśli to będzie ok,to miska w dół i kontrola panewek.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 19:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Silnik pracuje bardzo równo na zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym.
W czwartek zacznę od tego co kolega wyżej napisał. Dziwny że komputer nie pokazuje żadnych błędów.


Ostatnio edytowano So, 1 sie 2020, 07:17 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 19:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 49
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Dźwięk nie za fajny, ale nie rób takich przy gazówek za dużo bo nie wiadomo co może być i żeby się coś nie urwało i większych szkód nie narobiło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sie 2020, 20:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
31 lipca 2020, o 09:59 victor napisał(a):
Pytałem o olej, żeby wyeliminować właśnie przytarte/obrócone panewki.
To raczej nie są klapki w kolektorze, bo one hałasują po rozgrzaniu silnika na jałowych obrotach.

To może być napinacz, może jakaś rolka - na początek poszedłbym w tym kierunku.
Zdjęcie paska wielorowkowego i posłuchanie - jak ucichnie no to wiadomo, do wymiany pasek, napinacz, rolka (może pompa wody?).
Jak po zdjęciu paska dźwięk nie ustanie to rozrząd :sad:

Pamiętaj, że pompa wody napędzana jest z paska wielorowkowego i nie "gazuj" za długo, bo będzie tragedia...


pasek ściągnięty i nic nie pomogło, auto stało 2 tygodnie i jak pierwszy raz odpaliłem to przez 2 sec zaterkotał jak traktor już bez paska, próbowałem jeszcze kilka razy na zimnym ale nie powtórzyło się to żeby uwiecznić na nagraniu.
wymieniłem olej żeby zobaczyć czy są jakie opiłki ale nic nie znalazłem.
dalej obstawiasz rozrząd>?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.