Teraz jest Śr, 29 sty 2020, 04:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niskie obroty
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 14:53 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Witam. W mojej mazdzie gdy dobrze zagrzeje się silnik są obroty na 750 i trzęsie się cała buda,powinny być chyba na 800 bo wtedy nie ma takiego czegoś. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi,że jest jakiś silniczek który odpowiada za wolne obroty i można by go wyczyścić to by może pomogło.Powiedział,że za jego wyczyszczenie 50zł,ale,spokojnie mogę sobie to zrobić sam.I teraz takie pytanie gdzie jest ten silniczek,jak go wyczyścić i czym.Może ktoś ma zdjęcia tego itp.

Pokazał,że to jest w tym miejscu(zdjęcie nie moje)
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 10 gru 2015, 18:10 przez Krystian91, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 17:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Obroty chyba mają być 750. Widzę że masz lpg, kiedy wymieniałes świece bo to może być przyczyna trzęsienia budy na postoju.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 18:10 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Zdjęcie nie jest moje,chciałem tylko pokazać w którym miejscu pokazywał mi ten mechanik. Ale chodzi prawopodbnie o silniczek krokowy,jak go wyczyścić?. Jak wyczyszczenie jego nie pomoże to zobaczę poduszki pod silnikiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 19:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1551
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd, ale kiedyś czytałem że w M6 nie ma standardowego silniczka krokowego tylko jest jakiś zintegrowany i że nie ma prawa się zabrudzić. U mnie drgania w 90% powodowała zabrudzona przepustnica, ale ogolnie jak poczytasz to jest to lekka przypadłość M6 i sporo osób ma podobnie. Nawet mojemu kumplowi spod bloku (ma identyko co ja) też lekko dygocze. Mogą to być też poduszki lub dostaje jakieś lewe powietrze. Podejrzewam że gdyby była wadliwa cewka lub coś ze swiecą to też by był podobny efekt.

Znalazłem ten temat - http://www.mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=82&t=2727

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 gru 2015, 22:04 
Amator
Offline
Od: 20.04.2015
Posty: 63
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: świętokrzyski
Przepustnice i przepływomierz wyczyściłem i nic nie pomogło.Ten mechanik co byłem u niego też szukał czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza,ale nic nie znalazł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 gru 2015, 23:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 143
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
To 750 to masz interfejsem zmierzone? U mnie obroty nawet do 630 spadają (650 to jałowa wartość wedle manuala silnika) nawet i fakt, trzęsie budą, ale da się przyzwyczaić <o0> Szczególnie odczuwalne skoki obrotów przy wł/wył wiatraka chłodnicy.

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 gru 2015, 21:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
A może poduszki zawieszenia silnika poszĺy na emeryturę?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 19:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Witam, ja swoja 2.o mzr pb + lpg mam od października i bez różnicy czy na pb czy lpg jak zejdzie na jałowym do ok 650 obr to wyczuwać drgania , zanim kupiłem mierzyłem się do innych 6-ek i albo miałem szczęście albo tak jest ze te silniki maja skłonność do wibrującej pracy na niskich obrotach, wiem jedno ze jak tylko lody znikną.... mrozy odpuszcza a na drzewach pojawią się pierwsze robale... to rozpocznę poszukiwanie i ew. postaram się poprawić Madzi prace na jałowym ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 10:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Cześć,
Czy orientuje się ktoś jakie powinny być obroty w automacie przy wrzuconym biegu Drive?
Na P i N wedle obrotomierza (niczym niezmierzone) oscylują w granicach poruszanych wcześniej 750 (to jest taki poziom na oko). Gdy zmieniam bieg do pozycji D i trzymam hamulec wskazówka obrotomierza lekko opada, a buda zaczyna się trząść. Po dodaniu gazu i wejściu na obroty powyżej 1000 drgania odpuszczają, ale też tak nie całkowicie.
Poduszki silnika wymieniane, kombinacji z nimi było sporo.

Silnik 2.0 Pb + LPG (2007).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 lip 2019, 13:13 
Świeżak
Offline
Od: 09.07.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Mam wprawdzie GH ale u mnie na P/N jest około 750 obrotów a na Drive to różnie. Przeważnie koło 700 choć zdarza się, że spadnie nawet w okolice 600 ale żadnych objawów trzęsienia budą nie ma. Podejrzewam u ciebie problem z którąś z poduszek silnika lub skrzyni biegów (choć nie wiem czy w automatach tez są poduszki skrzyni).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 07:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witajcie,
Powracam z tematem wibrującej budy, bo nie daje mi to spokoju.
2-3 miesiące temu wymienione zostały wszystkie 3 poduszki na zamienniki YAMATO polecone przez Pana w sklepie Mazparts.
Wczoraj byłem również u specjalistów od automatycznych skrzyń biegów, bo to proponowali w Mazparts jako kolejny krok do sprawdzenia. Diagnoza taka, że ze skrzynią jest wszytko ok.
Jak natomiast sytuacja wygląda?
Poniżej wstawiam poglądowy film z wnętrza auta (drgania przy wskazówce obrotomierza poniżej 1k):
https://www.youtube.com/watch?v=GIOWfZ4GPFc

Trzeba dać volume na max, jeśli nie będzie dobrze słychać.

Jakieś propozycje co można jeszcze sprawdzić? Mam już ból głowy od kilkukrotnych prób zmian poduszek na różne konfiguracje przez różnych mechaników (po drodze między innymi była używana oryginalna poduszka olejowa). Żaden z nich niczego nie zdiagnozował, a wszyscy się dziwią dlaczego mi to w ogóle przeszkadza...
Przeszkadza, bo jak kupiłem auto, to tych wibracji nie było (lub nie było aż takich).

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 10:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 328
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Można sprawdzić układ wydechowy tj wieszaki oraz plecionkę. Do tego bym sprawdził jak spalanie w komorze spalania, czy dochodzi do pełnego wypalenia mieszanki, w jakim stanie są świece. Zwracałeś może uwagę czy to jest zawsze czy np na cieplnym silniku bądź na samej benzynie mniej ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.