Teraz jest Pn, 17 gru 2018, 10:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 12:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam!
Mam problem ze swoją 6. 2,0 diesel 121km - przebieg 240
wczoraj rano jadąc do pracy zorientowałem się że madzia nie chce jechać.... tzn jedzie, przyśpiesza ale bardzo słabo, nie ma tego wciśnięcia w fotel od 1800 obrotów i zaczęła dymić na czarno, a wcześniej zero dymka,
na komputerze pokazało - za małe ciśnienie paliwa. wymieniłem filtr paliwa ale nic to nie dało a myślałem że filtr się zalepił bo z 2 miesiące temu wlałem preparat do czyszczenia układu paliwowego.
Zawór SCV wymieniałem 3 miesiące temu, oryginał od mazparts.
Miał ktoś podobny przypadek ? stało mi się to z dnia na dzień.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 07:13 
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
A turbina?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 08:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
sprawa się wyjaśniła.
przewody od podciśnienia sterujące pracą turbo ze starości się zapadły do środka i dlatego było brak mocy.
po wymianie auto lata super.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2015, 02:06 
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Spoko.

Wysłane z mojego SM-T525 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2016, 13:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
problem podobny, z tym ze podczas wciskania pedału gazu w Mazdzie 6 2.0 CDTI 136 km zapalaja sie kontrolki trakcji i silnika... i... nie kopci na czarno, po prostu tak jakby połowa stajni poszła na lunch... ;/ mozecie cos poradzic na takie objawy ktoś coś miał ? szukam i szukam i znaleźć nie moge odpowiedzi na moje pytania...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 06:42 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4639
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawdzałeś błędy?

...only by Tapatalk...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 07:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
No własnie nie... Od niedawna mieszkam w Oleśnicy i nie wiem kto tu zna się na mazdach póki co tam gdzie byłem to wszyscy vw albo fordy mało kto chce się podepnac pod mazde :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 11:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
A to podciśnienie sprawdzałeś? Bo u mnie podobnie było i przyczyna była taka, że podciśnienie nie sterowało turbinką :)
Wymiana nieszczelnego przewodu i już :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 11:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
w sobote bedac na śląsku ustawiłem sie z mechanikiem, wysłałem mu juz schemat podcisnien jaki znalazłem na forum i mysle ze ogarne przewody i powinno byc dobrze... ale cos mi sie wydaje ze ten zaworek, który jest przed turbina moze byc uszkodzony... a ponoc nie da sie go nigdzie dostac...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 12:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 14
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
daj znać co i jak z tym problemem będziesz mieć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 20:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
mam problem z mazda 2.0 2004 r kopci naczarno brak mocy w okolicy turbo kapie olej iszarpie silnikiem co to może być

-- Dodano: N, 10 kwi 2016, 20:13 --

najpierw padlo turbo wymieniłem po wymianie pokazal się bładna 1 cylindze przejechałem około 50 km nagle mazda straciła moc obroty wskoczyly na 5 tys i nie moglem zgasic silnika teraz mocno kopci na czarno w okolicy turbo kapie olej dość mocno, silnik nie równo pracuje i jak odkrece korek wlewu oleju to spod niego kopci i słychać takie jakby puch puch puch cos na tej zasadzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Mi to wygląda na wtryski, ale olej koło turbo? Objawy mówią o tym że zapalił Ci się olej więc przez to nie mogłeś zgasic, wtedy wbijasz "2" hamulec i puszczasz sprzęgło a co usterki szykuje Ci się chyba generalny remont silnika bo olej koło turbo to chyba objawy uszczelki pod głowica

-- Dodano: N, 10 kwi 2016, 22:18 --

fillipo no mam nadzieje ze mój problem będzie związany właśnie z tymi przewodami bo podobne objawy widziałem u ludzi tutaj na forum ;)) ale w przyszły poniedziałek dam znać co i jak


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1108
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Do Tadziola jedziesz?

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
A może to być ze mechanik zle cos zmontowal i dlatego olej kolo turbiny?


Ostatnio edytowano Pn, 11 kwi 2016, 04:24 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 22:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Nie do tadziola nie jadę nie zaprosił mnie ;D


Może tak być co do oleju ale szczerze w to wątpię, aczkolwiek nie jestem mechanikiem ;))


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 kwi 2016, 20:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 297
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
danieldaniel22 najprawdopodobniej rozbiegł Ci się silnik kolego. Turbo dało olej do intercoolera i wyssało ci olej z silnika. Niestety, polecam szukać drugiego silnika, albo najlepiej jakiegoś anglika calego.. Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 05:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.12.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ma ktoś może zdjecie albo może mi powiedzieć ktore przewody najczesciej padają?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lip 2017, 11:06 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 276
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Cześć,

Mam problem z podpięciem podciśnień w Maździe 6 GG 2,3 166KM.
Mianowicie, przy puszce gdzie znajduję się filtr powietrza po prawej stronie patrząc od przodu na silnik, jest zaworek podciśnienia z pokrętłem.
Z niego wychodzą dwa wężyki i nie wiem gdzie je podłączyć ??
Proszę o pomoc.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 19:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.07.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Cześć, mam również problem, zaworek podciśnień mam niby połamany, sklejony klejem , turbo albo zaczyna ciągnąć od 3k albo w ogóle, jedzie słabo, w ogóle nie czuć mocy, nieraz ma problem pod górę na jedynce wyjechać, jedna wielka komora gazowa z wydechu, czy to ewidentnie przez ten zaworek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 15:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Pn, 23 sty 2017, 05:54 cinek1995 napisał(a):
Ma ktoś może zdjecie albo może mi powiedzieć ktore przewody najczesciej padają?

Dołączam się do pytania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.