Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 06:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam
Mam problem z autem w kwestii ładowania. Zaczęło się od tego, że pewnego pięknego dnia chcę odpalić auto a tu mi kontrolki gasną i deska rozdzielcza szaleje. Pomierzyłem prądy no i było 11V. Akumulator podłączyłem pod prostownik i ładowałem całą noc, po podłączeniu rozrusznik nawet nie drgnął. Zamontowałem nowe aku, auto kręci. Nie dało mi spokoju co się nagle stało i zmierzyłem pobór prądu w spoczynku. Wyszło 0.06 A, potem ładowanie i ponad 18 V. Pomyślałem, że padł mi regulator napięcia po czym wymieniłem alternator i o zgrozo ładowanie mam nadal ponad 18 V. Pojechałem do elektryka aby sprawdził stary alternator i twierdzi że ładowanie jest na poziomie 14 V.
Czy ktoś się orientuje o co tu chodzi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.