Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 09:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.06.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam
Mam twardy orzech do zgryzienia. Proszę o radę bo teorii słyszałem juz baaardzo wiele a większość naprawde śmiesznych <lol>
Moja madzia maproblemy z odpalaniem. Czasami nie kręci w ogóle.
Tzn przekręcam kluczyk i... Nic.
Kontrolki nawet nie przygasają. Rozrusznik nawet nie cyknie i wtedy walczę. Mianowicie zamaszyscie poruszam kluczykiem w stacyjce, co za 2-3 razem teoretycznie pomaga.
Niestety nie do konca. Rozrusznik wtedy zalapuje ale tak baaaardzo ciężko. Powoli bardzo się rozpędza potem troszkę szybciej, potem znowu wolniej aż w koncu po wieeelkich trudach zapali.
Slyszalem juz ze to moze byc wszystko...
Swiece, wtryski, rozrusznik, stacyjka, dwumasa, egr, i wieeele innych. Cjyba tylko kola zapasowego nie polecano mi wymieniac.
Podlączona pod komputer nie pokazuje zadnych blędów a od czasu do czasu zapalają sie kontrolki check i kontroli trakcji. Poświecą jakis czas tak ok tygodnia i gasna nagle same z siebie. Czy ktos miał podobmy problem? Co o tym myślicie? Mazda 6 rok 2004 2.0 di 121 km
Dziękuję i pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Sprawdź kabel masowy aku-karoseria.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 cze 2018, 20:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.06.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Sprawdzilem multimetrem przewodzenie pomiedzy akumulatorem a sruba do ktorej jest podlaczony przewod i jest ok. Ale pomiedzy ta sruba a polakierowanymi elementami pod maska przewodzenia nie ma. Niewiem czy tak powinno to wygladac...
Ponadto zauwazylem ze tak baardzo slabiutko wskazuje przewodzeniedo rozrusznika. Jutro po pracy oczyszcze ta srube i dam znac jaki jest efekt. Prosze o informacje czy polakierowane elementy ramy pod maska powinny tez pokazywac polaczenie z aku

-- Dodano: 19 czerwca 2018, o 20:10 --

Witam przeczyscilem styki wszystkie na rozruszniku i przewodach papierem i masa pieknie piszczy juz. Po tym zabiegu przestal wgl reagowac na kluczyk tylko slychac bylo cykanie po przekreceniu.
Tesc odpalil go ze 3 razy na przekreconym zaplonie zwierajac srube na rozruszniku ze stykiem od wsowki srubokretem. I nagle po tym odpalaniu na krotko zaczal pieknie zalapywac. Normalnie bez zarzutu.
Martwi mnie tylko to ze wlasciwie nic nie "naprawilismy" wiec predzej czy pozniej problem pojawi sie znowu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.