Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 09:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 09:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
witam
Od jakies 2 lat mam ciagle zapalone kontrolki od trakcji i silnika (dowiedzialem sie ze to najprawdopodniej przypachany egr i nalezy wyczyscic - dodam ze nie mam spadku mocy. Ale dzis pojawilo sie -5C i po
5 min jazdy zapalily sie sie dwie kolejne na raz - wykrzyknik oraz DSC. Czy ktos moze pomoc w temacie?
Czy moze ma kogos kto moglby pomoc z gdansku rozwiazac problem bo jednak choinke wole tradycyjna...
Bede wwdzieczny za pomoc. Pzdr

-- Dodano: 18 grudnia 2017, o 09:04 --

informuje ze poki co nastapilo samonaprawienie ;) kontrolki zgasly.. byc moze madzia zwariowala od mrozu??
zostaly tylko moje wierne silnik-trakcja z ktorymi zdazylem sie juz emocjonalnie zwiazac ;)
ale oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 09:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
viewtopic.php?f=54&t=8479


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 09:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
no to gorna jest ta sama co na tym foto ale ta na dole jest juz tylko silnik. Kiedys ktos mi powiedzial ze to egr, ale to w sumie dziwne bo tez wsyzcy mowili ze jak silnik plus trakcja to egr i ze moc traci a moc jest bez zmian,,,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 23:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak masz.diesla, to sprawdź wiązki elektryczne nad IC i w okolicy pasa przedniego aż do okolic alternatora.
Najpierw wiązka nad ic do sprawdzenia.
Peszel.lubi się przetrzeć i przewody również...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 13:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Panowie mam taki problem z moja mazdzina.
Od dwoch dni po wlaczeniu zaczela mi migotac cala deska rozdzielcza.Tzn wlaczaja sie wszystkie kontrolki i wylaczaja, mialem taka sytuacje juz raz. Zaczelo sie od kontrolki ukladu kierowniczego a potem zaczelo mrugac wszystko, poprawilem kleme minusowa i miesiac mialem spokoju. Teraz wrocilo i tez zrobilem to samo i nic to nie dalo, dziekuje za wszelkie informacje


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Sprawdź połączenia masowe w komorze silnika


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 19:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Deska rozdzielcza nie ma połączenia masowego pod maską, tylko w kabinie.
Masa wspólna jest przykręcona przy lewej nodze kierowcy, nad bezpiecznikami. Trzeba chyba zdjąć mały boczek plastikowy.
Poniekąd, główna masa od klemy, prowadzi przez dwa miejsca pod maską w okolicy nadkola i gdzieś jeszcze ale nie pamiętam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 20:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
polaczenia w komorze silnika posprawdzane, pod deska rozdzielcza tez. jedyne co znalazlem to lekko upalone wejscie na skrzyncze bezpiecznikow z wiazka do komputera. Wyczyscilem, posprawdzalem i nie dalo rezultatu.
wymienione nowe klemy, bo stare mialy lekki luz ale to tez nic nie dalo

-- Dodano: 8 stycznia 2021, o 20:35 --

Tak , jedna prowadzi do karoserii a druga do ukladu kierowniczego, posprawdzalem te kable i nienstety nic nie dalo


Ostatnio edytowano Pn, 11 sty 2021, 07:29 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 20:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A w jakim stanie jest akumulator?
Czy wariacje pojawiają się w momencie rozruchu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 20:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
akumulutor byl wymieniany 3 miesiace temu, na Varta. Wariacje pojawiaja sie w momencie rozruchu, nie dziala obrotomerz licznik predkosci, wczoraj jeszcze co jkais czas zadzialalo, a teraz wszystko stoi w miejscu i wszystkie kontrolki sie pala

-- Dodano: 8 stycznia 2021, o 20:52 --

Tylko sa lekkie kłopoty teraz przy odpalaniu, nieraz nie zaskoczy. Dzis sie przejechalem i najlepsze ze po za tym ze deska rozdzielcza szwankuje to reszte dziala bez zarzutu, zero zaniku mocy i itp. Stawialem na kompa ze padl, ale tak to by chyba wogole nie ruszyl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 sty 2021, 20:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podejrzewam spadek napięcia w momencie rozruchu.
Możliwych jest kilka opcji.
Rozrusznik.
Akumulator.
Główna wiązka przewodów masowych i plusowa.

Ja kiedyś w swoim GY miałem podobne objawy i winny był rozrusznik, zawieszona była szczotka, jedna z czterech.
Wysokie obciążenie rozrusznika bardzo obniża napięcie w instalacji, wymienione dwa akumulatory i dalej to samo, na końcu sprawdziłem rozrusznik i tam był problem.

Możesz Wyjąć bezpiecznik albo przekaźnik ING albo INJ (nie pamiętam już) , wtedy będzie kręcić ale nie odpali, Podepnij woltomierz, sprawdź jakie jest napięcie w instalacji w momencie rozruchu.
...chyha INJ.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 sty 2021, 19:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2021
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Ok, jutro posprawdzam. Zobaczymy jak cos to dam znac.
Milej nocy i dzieki za podpowiedzi :wink:

-- Dodano: 10 stycznia 2021, o 19:32 --

Witam. Po 2 dniowych poszukiwaniach przyczyny samochod oddany do serwisu. I co sie okazalo, zalany komputer pokladowy, ktory znajduje sie pod kierownica. Co ciekawe, z jakiej racji sie tam dostala woda???
Dzieki za podpowiedzi


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.