Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 05:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 lis 2017, 22:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Cześć, mam problem.
Dziś podczas jazdy zgasiłem mazdę na światłach i miałem problem by ją odpalić. Typowe objawy słabego akumulatora. Ponieważ sytuacja się powtórzyła gdy dojechałem do sklepu, a akumulator był nieoryginalny i wyraźnie mniejszy, pojechałem go od razu wymienić. Po wymianie wszystko było ok, wróciłem do domu. Po dwóch godzinach jak chciałem pojechać, znów był objaw jak przy słabym Aku. Spróbowałem parę razy zakręcić rozrusznikiem i teraz całkiem nie działa elektryka. Świecą tylko kontroli oleju, pasów i otwartych drzwi. Nic się nie dzieje. Czy to może być efekt działania immobilisera? Czy może szukać przyczyny gdzie indziej. Akumulator jest nowiutki. A nie działa nawet zamek centralny. Ktoś spotkał się z czymś takim? Może jakiś przewód?

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 09:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Bezpieczniki może Ci pali


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 09:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Dzięki, sprawdzę. Któreś konkretnie? Dziś jestem w pracy do 19 więc będę bawił się tym jutro. Mam wolne. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to będę wdzięczny. A im więcej opcji tym większe szanse na rozwiązanie problemu.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 10:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Poszukaj rozpisek co ci konkretnie nie dział tu masz np o Power Door Lock
viewtopic.php?f=80&t=1211
tylko tez przyczyne bedzie trzeba wyeliminowac, bo jak spalony to wymienisz i moze znowu Ci spalić a za bardzo nie wiem co doradzić dlaczego, gdyby immo blokował zapłon/paliwo to by mrugał kluczyk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 09:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Ok. Po kolei:
Nie działa zamek centralny. Ani z pilota ani z klucza ( otwierają się tylko jedne drzwi.
Nie działają wogóle światła
Świeca tylko kontroli smarowania, filtra paliwa, otwartych drzwi i immobiliser. Pozostałe nie.
Przy próbie uruchomienia słychać tylko tykanie. Po próbie uruchomienia całkowicie gaśnie wyświetlacz i oświetlenie wnętrza.
Podejrzewam uszkodzony któryś przewód, ale nie wiem gdzie go szukać. Jak dla mnie to są objawy rozładowania akumulatora, z tym że Aku jest nowiutki. Jakieś tam zasilanie jest bo po otwarciu zapalają się światła wewnątrz i wyświetlacz gdy przekręcę kluczyk na ON.

-- Dodano: 30 listopada 2017, o 09:22 --

Cześć.
Sprawdziłem bezpieczniki. Wszystkie są ok. Główny 100A również.
Dziś zapaliły się wszystkie kontrolki. Później przestały. Radio się czasem włącza a czasem nie. Za to zaczęły latać wskazówki zegarów. Skłaniam się ku uszkodzonemu przewodowi, tylko nie wiem który to może być. Klemy i przewody przy nich są w porządku, choć zastanawiam się nad wymianą klem. Ktoś ma jakieś sugestie?
pozdrawiam

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 09:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Mam jeszcze jeden pomysł - sprawdź czy na karoserii jest "masa".
Może któreś połączenie klema "-" aku z karoserią jest wadliwe.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 11:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
victor, jesteś wielki. Masz piwo.
Masa od akumulatora jest przykręcona do karoserii śrubą umiejscowioną pod listwą mocującą akumulator. Puściła ta śruba. Później wrzucę fotki jak je zgram z komórki. Mówiąc szczerze nigdy bym na to nie wpadł że to może być to.
Wielkie dzięki.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 11:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
:geek: Ciesze się, że naprawiłeś samemu <spoko>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 13:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Kurcze a je sądziłem że gdyby było coś z masą nie tak ,to by nic nie działało a nie tak wyrywkowo, ale najważniejsze że kłopot rozwiazany <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 12:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
W sytuacji gdyby nie było masy całkowicie to faktycznie nic by nie działało. Ja miałem poluzowaną śrubę. Efekt był taki że masa była mocno osłabiona. Coś jeszcze działało ale nie wszystko. Wyglądało to na całkowicie rozładowany akumulator. Jeszcze coś tam zipie, ale.....

-- Dodano: 1 grudnia 2017, o 12:16 --

Obiecane zdjęcia. Najciekawszy jest wygląd śruby. Niemal całkowity brak gwintu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.