Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 16 kwi 2017, 08:46 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Witam serdecznie wszystkich użytkownikow Madzi.
Jestem od niedawna użytkownikiem Madzi 6 ( to ja kupiłem auto ktore stało prawie 5 lat w garazu nieodpalane,ten temat opisany jest w zakupie kontrolowanym pt;Zakupilem mazde prosze o rady)
Ale przejdzmy do rzeczy jezdze juz mazdziną ok 2 mieiące jest poprostu bajka wszystko dziala wygoda komfort i nic nie narzekam ale pojawił sie problem po przejechaniu ok 2 tys km od odebrania auta z warsztatu pojechalem na warsztat by wymienic olej jeszcze raz (tak mi radzil mechanik) chociaz i tak byl 2 razy wymieniany do 1-szego uruchamiania od lat,i wymienilem olej i jakies 2 dni temu po przejechaniu ze 100-u km okolo od wymiany oleju zapalił mi sie dpf-tzn mruga i zapalił sie chek silnika i kontrola trakcji.
naczytałem sie wczoraj o tym dpf-ie ze trzeba przepalac itd itp ,wiec wyruszylem dzis na autostrade i jechalem sobie okolo 40 minut z obrotami na 2800 i nic nie zgasło tak jak wyczytałem że ma zgasnąc .
Powiedzcie dobrzy ludzie o co tu biega.? mozna to jakos samemu ogarnąc.?
Nie chce korzystac z serwisu bo u nas w gdansku serwis to jakas masakra,za programowanie szyb w mazdzinie chcieli odemnie 300 zl a tu na forum znalazlem jakie to proste i zajelo mi to minute bez kosztow.
wiec z serwisu na bank nie chce korzystac ,poradzcie co zrobic.
Mam tu fachowca od wydechow ktory moze mi ten dpf wyciąc wyrzucic ten filtr i z powrotem zaspawac tak jak bylo fabrycznie tytlko co dalej ??? na jakiej zasadzie pozniej te wszystkie kontrolki wykasowac.?
Poradzcie cos dobrzy ludzie bo nie wiem za co sie brac.
Pozdrawiam i przy okazji smacznego jaja i duzo %%%% tylko nie za kółkiem hi,hi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 13:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubuski
Widzę że to już dawno było ale to samo miałem u mnie . Diagnoza . DPF zapchany na max. Czyszczenie 290zl i pomogło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sty 2018, 16:45 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Wyrzucilem dpf,a, na warsztacie fachowo mi go wycieli elegancko zaspawali zamontowali tak ze sladu nie ma zeby bylo widac ze ktos tam grzebal.
potem auto poszlo na komputer do elektronika ktory zrobil swoje czary mary i teraz auto smiga az milo,powiem szczerze ze dostalo wiekszego kopa az milo sie jezdzi.
2 tygodnie temu bylem na przegladzie w salonie przegladowym i tak jest fajnie wyciety ten dpf ze nawet u nich w komputerze pokazuje ze go mam i ze dziala idealnie,hi,hi,hi.
polecam wyrzucic to dziadostwo bo ja w koncu mam spokoj i stwierdzam ze warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lut 2018, 11:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
U mnie ten sam problem ale zacznę od czyszczenia posting.php?mode=reply&f=80&t=7272#

-- Dodano: 25 lutego 2018, o 11:32 --

[quote="18 lutego 2018, o 11:54 kerim74"]U mnie ten sam problem ale zacznę od czyszczenia

BŁĄD P2033 CZUJNIK TEMP SPALIN, WINA SAMEGO CZUJNIKA CZY ZA WYSOKA TEMPERATURA OD ZATKANEGO DPF?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lut 2018, 12:55 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
tez mialem ten blad czujnika i czujnik sprawny tylko zapchany dpf ,jak wtrzucilem dpfa to odrazu blad czujnika zniknal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 19:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Po wywaleniu DPF problemów nie koniec. P0104 brak mocy, kopci i nie wchodzi na obroty. Jak silnik się nagrzał to w miarę ok chodzi (nie ma kopa ;(( ) ale jak jest zimny to lipa straszna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 kwi 2018, 21:14 
Amator
Offline
Od: 26.07.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
19 stycznia 2018, o 17:45 febo34 napisał(a):
Wyrzucilem dpf,a, na warsztacie fachowo mi go wycieli elegancko zaspawali zamontowali tak ze sladu nie ma zeby bylo widac ze ktos tam grzebal.
potem auto poszlo na komputer do elektronika ktory zrobil swoje czary mary i teraz auto smiga az milo,powiem szczerze ze dostalo wiekszego kopa az milo sie jezdzi.
2 tygodnie temu bylem na przegladzie w salonie przegladowym i tak jest fajnie wyciety ten dpf ze nawet u nich w komputerze pokazuje ze go mam i ze dziala idealnie,hi,hi,hi.
polecam wyrzucic to dziadostwo bo ja w koncu mam spokoj i stwierdzam ze warto.

A później ludzie płaczą, bo nie mają czym oddychać, bo smog coraz większy. Właśnie dołożyłeś do tego swoj udział :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.