Teraz jest So, 27 kwi 2024, 21:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 17 sty 2024, 22:38 
Świeżak
Offline
Od: 15.03.2021
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Hej, nie wiem czy dobry wybrałem dział - mam nadzieję, że ktoś mi pomoże więc do rzeczy...

Pacjent: Mazda 6 GG 2.0 2006r 147KM.
Objawy? Check, falowanie obrotów, utrata mocy (znaczna), pedał w podłodze a auto nie przyśpiesza, 140km/h to maks. Generalnie dramat bo auto było bardzo dynamiczne a teraz to naprawdę irytuje. Moc faluje nawet przy jednostajnej jeździe. Oczywiście zdarzają się momenty gdzie jest okej ale to rzadkość.
Kolejny objaw? Ciężko go włączyć - kręci, kręci i nic...Trzeba z kabli. Raz nie chciał odpalić ale po godzinie odpalił na strzała. Więc akumulator raczej jest okej.
Jeszcze mi gasł przy skręcaniu np. w mieście w lewo (90 stopni kiedy się trzeba zatrzymać do 0) - wyczyściliśmy wtedy przepustnicę i pomogło.
Dodam jeszcze, że jak odpalę to za każdym razie przełącza mi się opcja klimatyzacji tzn. nie jest taka sama jak przy wyłączaniu. Co ciekawe godzina i ilość km pokazuje bez zmian więc nie ma tu mowy o całkowitym rozładowaniu aku.

Byłem wczoraj u elektryka - stwierdził, że rozwalony komputer pokładowy, popalone i zalane przewody. Zalecił wymianę cewki i aku. Skasował 1800zł.

Po przejechaniu -/+ 40km problem dosłownie się powtórzył. Znowu mi traci moc i nie pozwala przyśpieszać.

I tu pytanie. Co jest z tym autem? I czy elektryk nie przyciął po prostu hajsu nie robiąc nic?
Jakieś propozycję?

Już nie wiem co zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 18 sty 2024, 19:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 389
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
A sczytywałeś może jakieś błędy z komputera?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 23:47 
Świeżak
Offline
Od: 15.03.2021
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Jeden znam, związany z katem. P0420 :> Jeszcze tego nie googlowałem w sumie, zaraz planuję.

-- Dodano: 25 stycznia 2024, o 23:47 --

Dobra, zmiana akumulatora i cewki pomogła. Odpala i jeździ bez problemu, nie zacina się, nie traci mocy.
Delikatnie, bardzo delikatnie falują obroty + check pozostał.

No i co z tym checkiem? Co należałoby zrobić, żeby pozbyć się go na zawsze?
Mam interfejs pod OBD, działa, check skasowany...pytanie na ile? Ktoś coś wie? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.