Teraz jest Śr, 24 kwi 2024, 08:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 10 cze 2021, 20:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.06.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: podkarpacki
Witam,

Mam Mazdę 6 2004 GG 1.8. Jakiś czas temu klima przestała działać. Dzisiaj sprawdziłem przekażnik który obsługuje sprzęgło kompresora i jest sprawny. Na przekaźniku na styku com mam 12V i zwarłem z Normalnie otwartym stykiem to cewka zadziałała i zaciągneła sprzęgło. Problemem jest to że nie mam napięcia na A1 przekaźnika, a jest to sygnał który go aktywuje. W kabinie guzik od obsługi A/C działa, ale co dziwne na wyświetlaczu czasami wyśtwietla się A/C i po chwili gaśnie. Problem leży albo w kablach A1 i A2( nie jestem pewny co do nazwy tych styków w przypadku przekaźników samochodowcyh, natomiast w automatyce wszystkie przekaźniki mają oznaczenia cewki A1, A2) które są odpowiedzialne za aktywację przekaźnika lub w płytce na desce rozdzielczej która obsługuje klimatyzację. Problem w tym , że sam bym sobie to wszystko prześledził,ale nie mogę znaleźć na necie rysunków okablowania do mojej madzi. Znalazłem manuale które mają po 1200 stron ,ale tam są pokazane okablowania i kostki do wersji z klimatronikikem, a moja Madzia ma tylko obsługę manualną. Dodam tez że oba bezpiecznik które dotyczą klimy sa OK.

Dzięki , pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 11 cze 2021, 21:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Dodaj rysunek ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 cze 2021, 10:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.06.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: podkarpacki
Chętnie bym dodał gdybym miał. Właśnie o to chodzi że potrzebuję taki rysunek i nigdzie nie mogę znaleźć :). Dlatego pytam zacnych kolegów czy ktoś takowy posiada. Zastanawiam się też czy w lini ze switchem w kabinie który uruchamia relay od sprzęgła jest też pressure switch? Bo jeżeli jest to możliwe że był wyciek i nie pozwala odpalić sprzęgła kompresora z powodu braku czynnika chłodzącego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 cze 2021, 17:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2021
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: lubelski
A sprawdzałeś czy klima pokazuje jakieś błędy? Można sobie je wymigać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.