Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 15:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 16:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.03.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: dolnośląski
Zamontowałem światła DRL, podłączone zgodnie z instrukcją, ale kiedy włącza się klimatyzacja (wentylatory pod maską, sprężarka), światła DRL gasną na około 5 sekund i włączają się ponownie. Oznaczenia na światłach to 12V 35W / 0,5W (więc domyślam się, że potrzebują 12V, aby świecić) - ładowanie z alternatora po uruchomieniu klimatyzacji wynosi 13-13-8V (różnie). Kable są podłączone w ten sposób: pomarańczowy kabel do świateł postojowych, aby DRL gasły w momencie włączenia świateł postojowych / mijania, przewód + i - są podłączone pod akumulator, dodatkowo niebieski kabel, który jest do samochodów z systemem START/STOP został podłączony do - na akumulatorze. Problem występuje tylko na klimatyzacji jeśli napięcie spadnie poniżej 13,4V (sprawdzane na woltomierzu pod zapalniczkę). Wszystko działa jak należy jeśli klima nie jest włączona, a raczej napięcie nie spada poniżej 13,4V. Jeśli podłączyłbym się pod np. + od zapalniczki to mogłoby to rozwiązać problem (wyczytanie na jakimś forum, że komuś pomogło w samochodzie innej marki)? Ewentualnie dołożyć jakiś przekaźnik/regulator, który będzie stale utrzymywał napięcie?

Światła DRL to: DRL Philips DayLight 9 LED


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 18:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Znakiem tego przestają świecić w momencie mocniejszego obciążenia alternatora. A próbowałeś odłączyć ten niebieski kabel z systemu start stop ? Tutaj bym się przyglądał w stronę alternatora oraz modułu który tym steruje bo led zaświeci nawet przy 12v. Możliwe, że moduł odcina zasilanie podczas wykrycia "zbyt niskiego poziomu akumulatora" i w tym może być problem. Pewnie działa to tak ze względu na system start/stop na który moduł jest przygotowany.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 19:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.03.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: dolnośląski
Nie sprawdzałem, ale spróbuje odłączyć niebieski kabel i zobaczyć czy będzie jakaś różnica - dam znać jak sprawdzę. Ewentualnie jeśli to nie zadziała, to podpięcie plusa pod np. stacyjkę, a minus pod masę na karoserii (bez niebieskiego kabla) mogłoby rozwiązać ten problem czy bardziej rozglądanie się za modułem, który nie obsługuje start/stop?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 cze 2020, 03:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Sądzę, że bez systemu start/stop powinno działać prawidłowo. Tak się domyślam, że pewnie moduł łapie włączenie klimy jak zgaszenie i odpalenie pojazdu stąd zgaszenie i włączenie świateł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.