Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 16 mar 2020, 21:59 
Świeżak
Offline
Od: 03.09.2016
Posty: 33
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam, próbuje to wszystko połączyć w całość.

Mam:
- Ledy drl 2w1 z chin 96led na jedną żarówkę
https://pl.aliexpress.com/item/32978371 ... 5c0fqQ9XHU
z każdej żarówki wychodzą 3 kable: gruby czarny i czerwony które idą razem przez dekoder i kończą się końcówką py21w oraz jeden cienki czarny zakończony złączką
- automat przekaźnik do świateł dziennych
https://allegro.pl/oferta/automat-przek ... 7109492714
z niego wychodzi 5 kabli
pin nr 30 niebieski, +12v za stacyjką
pin nr 85 czarny, masa
pin nr 86 biały, + do pozycyjnych
pin nr 87 żółty, izolujemy
pin nr 87a czerwony, +12v światła do jazdy dziennej
- moduł komfortu kierunkowskazu
https://allegro.pl/oferta/modul-komfort ... 5705181466
z niego wychdzą 4 kable
2 zielono żółte, jeden czerwony i jeden czarny
Czerwony, + 12v za stacyjką
Czarny, masa
Zielono żółte po jednym do + z kierunkowskazów.

1. Pin nr 30 mostkuje razem z czerwonym kablem od modułu komfortu kierunkowskazów i gdzie najlepiej się wpiąć?
2. Pin nr 85 mostkuje z czarnym kablem od modułu komfortu kierunkowskazów i podłączam się pod masę np. tam gdzie lampy.
3. Pin nr 86 podpinam się do tylko jednej żarówki pozycyjnej tak?
4. Żarówki led mostkuje razem ze sobą tym cienkim czarnym przewodem?
5. Pin nr 87a podłączam się pod wyżej wymienione połączone żarówki?
6. Gdzieś czytałem, że w maździe sterowanie światłami odbywa się po masie, więc nie wiem czy sugerować się instrukcją i podłączać tak jak jest w niej i tak jak napisałem czy np. gdzieś zamiast (+) wpiąć się w (-) ?
7. Chciałbym to wszystko zabezpieczyć bezpiecznikiem, znalazłem tylko informację w aukcji modułu:
- zasilanie modułu 12VDC (11-15V)
– pobór prądu podczas pracy do 100mA
– pobór prądu podczas czuwania poniżej 10mA
– max. obciążenie wyjść na kierunkowskazy : 2x5A

Więc nie wiem jaki zastosować bezpiecznik i w którym miejscu najlepiej go dać?

Poniżej szkic z painta :)
https://zapodaj.net/6fe10db5f2263.jpg.html


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 mar 2020, 20:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Wszystko wygląda ok.
1. Najlepiej zrobić nowe źródło zasilania po zapłonie wykorzystując przekaźnik.
2. Masa nie ma znaczenie gdzie, ważne by była dobra.
3. Tak wystarczy podpiąć do jednej pozycyjnej bo tylko sygnał będzie łapać.
4. Tak, kabel rozchodzi się na dwie lampy i będzie ok.
5/6. Tutaj wychodzi, że będzie podwójne sterowanie plusem z tego schematu. Warto sprawdzić na aucie jak jest, osobiście nie sprawdzałem.

7.Bezpiecznik 10/15A powinien być ok.

Patrzyłem na szybko więc ktoś może mnie sprawdzić. Ja jutro jeszcze sprawdzę co tutaj jest, jeśli nie zapomnę :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 cze 2020, 22:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.06.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam ja mam madzie z 2003 i pokusilem sie o zalozenie jej wlasnie dziennych 2 w1 z kierunkami. Nir wiem czy dobrze robilem ale troche mi to czasu zajelo. Zeby dobrze osadzic zarowke trzeba zdjac przedni zderzak i wyjac lampy ktore trzeba rozkleic przynajmniej ja tak zrobilem. Po rozklejeniu lampy wepchnalem zaroweke tak zeby dobrze osadzila sie w miejscu no ale jest dluga wiec trzeba przednie szkielko kierunkow zdemontowac. No i po tym wszystkim trzeba jakos zamknac lampe wiec ta przedłużke kierunkowskazu gdzie byla oryginalna zarowka kierunku chamsko ale skutecznie skrocilem bo inaczej by sie nie zmiescila bo zarowka lwdowa i jej koniec zajmuje wiecej miejsca niz zarowka zwykla. Na sam koniec w lampie przy otworze zrobilem wyzlobienie na kable wychodzace z zarowki. Jakos docisnalem i mam nadzieje ze nie bedzie parowac. Z podlaczeniem kabli myslalem ze bedzie łatwo bo to proste przeciez. Nic bardziej mylnego. Na początku bylo ok bo sygnal kierunku z kostki i mase znalazlem bezporblemu ale syganal postojowek nie chcial jakos wspolgrac. Probowalem jakos inaczej polaczyc ale nie dzialaly zarowki tak jakbym chciał i tak jak powimny wiec sygnal postojowek wzialem ze skrzynki bezpoecznikow. Polecam najprostsze sposoby sa najlepsze. I potem to juz z gorki. Sygnal po stacyjce tez znalazlem w skrzynce jakis brazowy kabelek z takiej duzej bialej kostki wypinanej. No i wystarczy wsystko zlozyc i można sie cieszyc codziennymi 2 w1. Za taka robotę to kilka stow minium fachowiec weźmie. Wiec jestem rad ze sobie poradzilem. Ciekawe czy jestem jedyny któremu sie chciało. Jakby ktos chcial pomocy niech pisze lub da zlecenie to machne w kilka godzin po okazyjnej cenie :-) zrobie jak dla siebie a nawet lepiej. :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.