Teraz jest Cz, 25 kwi 2024, 07:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 20:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: wielkopolski
Brzmi dziwnie i mnie też dziwi
Kilka dni temu zmieniłem akumulator na nieco większy, bo poprzedni nie pozwalał już odpalić samochodu. No i wszystko super, poza tym, że (chyba) komputer trochę ześwirował.
Kiedy odpalam samochód wszystko jest ok, ale kiedy jadę i przytrzymam go chwilę na 2 - 3 tyś obrotów, albo po rozpędzeniu, gdy hamuję i wciskam sprzęgło obroty spadają między 400 - 600, po czym wskazówka lata jak przy walniętym silniczku krokowym.
Po tym dzieją się 3 opcje: albo samochód gaśnie, bo nie może podbić obrotów, albo walczy i wskazówka skacze i spada między 600 - 900 obrotów, albo wszystko się stabilizuje i trzyma te 900 - 1 tyś obrotów.

Miał ktoś coś podobnego? Przepustnica jest sterowana elektrycznie, może to coś w tym stylu? Bo silniczek krokowy raczej się od zmiany akumulatora nie psuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 08:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Potrzebna jest adaptacja przepustnicy.

Tutaj więcej info:
viewtopic.php?p=309591#p309591

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 14:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: wielkopolski
Dzięki, popróbuję :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 22:55 
Amator
Offline
Od: 26.07.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
7 stycznia 2020, o 08:54 victor napisał(a):
Potrzebna jest adaptacja przepustnicy.

Tutaj więcej info:
viewtopic.php?p=309591#p309591

victor nie twierdzę, że zły pomysł, lub niewskazany...ale u mnie musiałem naładować akumulator, bo mu się padło. Samochód stał bez akumulatora kilka godzin. Po włożeniu, jedynie co musiałem zrobić, to zaprogramować lusterka i tylko to. Żadnych adaptacji itp.
Nie mam żadnych problemów z falowaniem obrotów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2020, 15:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: zachodniopomorski
Jeszcze inna sprawa to ECU, u mnie po dłuższym odpięciu akumulatora Madzia potrzebowała zrobić trochę kilometrów (20-30+) zanim komputer się ogarnął i przestała gasnąć przy hamowaniu i w ogóle szaleć.
Za drugim razem dłuższe odpięcie akumulatora już nie było tak widowiskowe i się ogarnęła po mniej niż 5km, z tą różnicą, że było to po czyszczeniu przepustnicy.

_________________
Moja Mazdziorka MPS6 :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.