Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 10:07 
Świeżak
Offline
Od: 10.10.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: podlaski
Na wstępie witam :)

Jakiś czas temu zgubiłem oryginalnego pilota. Znajomy polecił mi "pana Kazia" który za 120 zł założył mi nowa centralkę (bodajże z podpięciem do istniejącego układu centralnego zamka). Wszystko było fajnie przez mniej więcej rok. Potem zaczęły się problemy. Najpierw samochód "sam" potrafił się otworzyć na parkingu, lub zamknąć podczas jazdy. Doszedł do tego problem z notorycznie palonymi bezpiecznikami przy centralce. Suma sumarum centralkę wypiąłem i wszystko otwieram teraz z kluczyka w drzwiach (tzn otwieram te drzwi a pozostałe ręcznie). Z bagażnikiem było gorzej ale usunąłem zaślepkę zamka (od wewnątrz) i długim drutem tez da się go otworzyć po opuszczeniu tylnej kanapy.

Znalazłem na allegro moduł sterowania z pilotem do mazdy 6.
I teraz pytanie. Pewnie tak łatwo nie da się go podmienić z tym wrzuconym do mojego samochodu z uwagi na "domontowaną" nowa centralkę?

Co polecacie zrobić? Od razu przyznaje się że elektryk ze mnie żaden. Bardziej mechanik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 14:05 
Świeżak
Offline
Od: 15.05.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: warmińsko-mazurski
Witam.
Mam pytanie odnośnie silniczków / siłowników (nie wiem jak fachowo się to nazywa) od zamka centralnego znajdujących się w drzwiach. Czy różnią się między sobą na lewe i prawe oraz tył i przód, czy wszystkie cztery są jednakowe. Mam problem z jednym z nich, bo nie zamyka się całkowicie i chciałem zamienić na taki z innych drzwi, żeby sprawdzić czy to wina linki czy tego nieszczęsnego siłownika. A może ktoś podpowie mi jaka może być przyczyna i czy można regulować linkę? Mam Mazdę 6 z 2004 r.
Pozdrawiam.

-- Dodano: 18 października 2018, o 14:05 --

Nikt nie wie? szkoda :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 15:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: zagranica
Cześć,

mam taki problem, że nie działa mi zamykanie/otwieranie samochodu z pilota.

Gdzie znajduje się centralka tego ustrojstwa, żebym mógł ją zresetować?

Pzdr,

Mariusz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2019, 17:17 
Świeżak
Offline
Od: 27.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Hej. Dochodzą mi kolejne objawy związane z centralnym zamkiem, mianowicie od zakupu auta występował problem z otwieraniem drzwi kierowcy z pilota, czyli lapaly wszystkie, a te musialem otwierac recznie. W druga strone bylo ok, czyli pilot zamykal cale auto. I wlasnie mialem podchodzic do tego tematu, jako ze wiosna tuz tuz zeby sobie pogrzebac, az tu przyszedl dzien dzisiejszy i stala sie rzecz nastepujaca. Pilot przestal zamykac wszystkie drzwi, klikam LOCK i pstryka raz, jak klikne drugi raz zeby zamknal jak to zazwyczaj robil, to tylko mrugna kierunki i nie ma zadnego odzewu z zamkow. Natomiast w dalszym ciagu reaguja na otwarcie. Wiem, ze maslo maslane, ale teraz to juz nie wiem w czym problem i za co sie wziac w pierwszej kolejnosci. Podsumowujac, stan na dzis. NIE ZAMYKA w ogole, ale otwiera...czyli taki pol autimat :) Dzieki z gory za wszelkie proby pomocy i sugestie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 21:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam serdecznie wszystkich fanów i użytkowników tych że wspaniałych samochodów :) Wspaniałych lecz lubiących się czasem psuć.. Otóż to: Mam problem z centralnym zamkiem w tym samochodzie, bowiem niema żadnej reakcji zamków na którykolwiek z przycisków na pilocie. Co wydaję się mniej znaczną okolicznością, nie zaświeca się przy tym oświetlenie wewnętrzne samochodu. Wszystkie bezpieczniki są dobre, zamykanie/otwieranie samochodu działa tylko przy ręcznym ruchu kluczykiem w klamce. Te niby kodowanie - 3x stacyjka, 3x drzwi mam już ogarnięte lecz dalej bez reakcji :( Gdzie mam szukać problemu?


Ostatnio edytowano N, 24 lut 2019, 21:01 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 21:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
witam jestem tutaj nowy ,ale mam problem z moja mazda 6 gh 2008r diesel otóż miałem wypadek cała lewa strona dostała bardzo mocno wiązki z kablami itd wszystko już naprawione hmmm prawie wszystko,mianowicie problem z tempomatem nie działa zasilanie do sterownika airbag dodam ze błąd skasowany sensora , bezpieczniki itd wszystko oki, i 3 kontrolki abs się palom i teraz tak na komputerze pokazuje ze czujnik pedału hamulca obwód przerwany, czujnik wymieniony i nic dodam ze ABS na początku 2 razy zgasnął i było oki a teraz się pali cały czas...koledzy pomóżcie auto u 3 elektryków i nic..gdzieś będzie pewnie jakiś kabel walnięty a gdzie szukać gdzie idzie ten kabel od czujnika pedału hamulca...dodam ze nie raz na komputerze wyskoczy mi czujnik pedału sprzęgła ale idzie go skasować koledzy proszę o pomoc...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 21:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.03.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
dawko93e
Ostatnio miałem u siebie podobny przypadek . Zaczęło się od tego, że nie mogłem przekręcić kluczyka w stacyjce. Jednak po kilku próbach coś puściło i mogłem normalnie odpalić auto. Od tego momentu nie działał żaden z dwóch pilotów. Próby kodowania poprzez 3x stacyjka i 3x drzwi nic nie dawały. Dowiedziałem się że prawdopodobnie w stacyjce jest jakiś czujnik obecności kluczyka w stacyjce i to prawdopodobnie on zblokował wcześniej stacyjkę a teraz nie rozłącza sygnału włożonego kluczyka. Postanowiłem rozkręcić osłonę kolumny i sprawdzić przewody. Wypiąłem wtyczkę z dwoma przewodami obok wtyczki imo i problem się rozwiązał. Co prawda nie zapala mi się oświetlenie wewnętrzne po wyciągnięciu kluczyka ani nie gaśnie po włożeniu tylko dopiero po przekręceniu ale wolę to niż zamykanie auta kluczykiem.
Spróbuj może takie rozwiązania. Zajmuje to kilka minut i wymaga tylko wkrętaka krzyżakowego, a będzie wiadomo czy pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 18:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witam, u mnie w aucie centralny żyje własnym życiem. Raz pilot zamyka i otwiera jedne drzwi, raz wszystkie. Programowanie nie poskutkowało. Przy otwieraniu i zamykaniu drzwi z kluczyka nie ma tego problemu. Dodatkowo tylne prawe drzwi da się otworzyć tylko manualnie od środka :idea: nie reagują ani na pilota ani na kluczyk. Na dniach będę drzwi rozbierał bo chce je wygłuszyć i przy okazji chce to naprawić. Macie jakieś sugestie jak to naprawić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.