Teraz jest Pn, 16 wrz 2019, 09:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 16:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 241
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
nie no elegancko to wygląda powiedziałbym nawet... ORYGINALNIE :D dopisuje do listy wiosennych modów hheh


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 08:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 111
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Obrazek

_________________
Sti Prodrive limited
Albo Grubo Albo Wcale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 12:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 582
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
arkadius73 Ok.
Pokaż swoją m6 z boku. Zwłaszcza tył. :hi:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 09:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Witam wszystkich.
Mam w planach przyciemnienie tylnych lamp folią i pojawił się mały problem. Chcę to zrobić dokładnie, więc bez zdjęcia lamp się nie obejdzie. Z klapą bagażnika nie ma najmniejszego problemu, nie wiem jednak jak w liftback'u ściągnąć boczki bagażnika, żeby się dobrać do lamp w błotnikach.
W internetach jest kilka instrukcji o tym zabiegu w GY, czy nawet GG w sedanie, ale o liftback'u nie znalazłem żadnego info.
Do tej pory udało mi się zdemontować poprzeczną listwę przy zamku bagażnika, dwa zatrzaski boczków przy samych lampach i zapinki w schowkach, dalej boczki zaczęły stawiać duży opór a nie chcę nic pourywać. Ktoś z Was poradził sobie z tym? Czy do zdjęcia boczków trzeba zdemontować plastikowe listwy, na których się opiera półka? Będę wdzięczny za pomoc :)

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 09:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1457
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Do wyjęcia lamp tylnych zewnętrznych nie potrzeba ściągać boczków.
Są po 2 śruby na lampę, klucz rozmiar 10. Dostęp trudny, ale da się radę, przez te "okienka" od wymiany żarówek.
Niedawno zmieniałem lampy w liftback'u z tyłu i na pewno jet to operacja do wykonania :)

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Jest to jakaś opcja :) Znając mojego farta to śrubki wpadną do środka ale spróbuję coś wykombinować. Dzięki za podpowiedź <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 lut 2019, 11:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1457
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
To nie jest kwestia farta tylko ostrożności :)
Poluzuj nakrętki kluczem, dalej odkręcasz bardzo delikatnie palcami.

EDIT:
TEDEW czym kleiłeś lampy?
Potrzebuje skleić 1szt i nie wiem czym, internety piszą o masie uszczelniającej BOLL, inni i silikonie czarnym, chcę to zrobić poprawnie.

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 maja 2019, 17:43 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.04.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam, odnośnie lamp tylnych. Chciałem pokazać swoje dzieło, może kogoś zainteresuje. Lampy przyciemnione ( o ile tak to nazwać można ;p ) plastidip smoke nałożyłem 4 warstwy a następnie 3 warstwy plastidip glossfire ( pewnie błędnie nazwę wpisałem). Nie chciałem zamalować całych lamp dlatego pomalowane zostały tylko obwody świateł. Zabawa przy wycinaniu taśmy malarskiej ale jak oklejałem okręgi to jest na lampie delikatny rant, który był widoczny po naklejeniu taśmy. Następnie nożykiem do tapet wycinałem po okręgu. Po malowaniu przed odklejniem taśm musiałem ponownie naciąć nożykiem przy okręgach żeby nie zerwać całej warstwy. Co prawda od miesiąca mam tak zrobione lampy ale nie zeszło na myjni ręcznej ;D ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 19:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.04.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Witam wszystkich.
To mój pierwszy post, więc proszę o falę krytyki ;)

Moja Mazda 6 z 2005 posiada oryginalne pseudo-chromowane lampy przód i tył, które, ze względu na kolor auta (28W), strasznie rzucają się w oczy. Mam zamiar przemalować "ozdobne" chromy w lampie na czarny mat, bo już nie mogę na to patrzeć.. Jednak tu pojawia się mój problem, ponieważ lampy trzeba rozkleić, a z tego, co widzę, klosz jest wtopiony (jeśli się nie mylę) w część mocującą lampę w samochodzie, zamiast być przyklejonym.
Pierwsza próba delikatnego otwarcia poprzez podgrzewanie lampy zamkniętej w pudle suszarką zakończyła się zamówieniem nowej - uszkodzony klosz. Jednak korzystając z okazji na tej właśnie części próbowałem różnych sposobów na dojście do celu, od opalarki, gdzie obudowa po stopieniu została odkształcona i ciężko ją przywrócić do stanu pierwotnego opierając się tylko kloszem.
Pytanie z mojej strony, czy macie jakieś swoje sprawdzone sposoby lub postępowania z tymi lampami?
Mile widziane zdjęcia, opisy Waszych technik, itp. :)

Tak, widziałem tematy na forum odnośnie rozklejania, jednak większość z nich jest oparta o lampy przednie, które nie są klejone w ten sam sposób. Każdą z nich przetestowałem i opcje są dwie, pierwsza to problem z sposobem, druga (bardziej prawdopodobna) to problem z moimi umiejętnościami manualnymi.


Ostatnio edytowano N, 23 cze 2019, 19:54 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 13:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5267
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tylne lampy są zgrzane ultradźwiękami, nie rozkleisz ich, chyba że mechanicznie wytniesz łączenia.

Przednie lampy są sklejone klejem termicznym. Piekarnik, pudło kartonowe, opalarka jest już wskazana.
Po podgrzaniu klej mięknie, robi się elastyczny, co prowadzi do rozjklejenia klosza od reszty.

Innych sposobów nie znam, sam w GY przerobiłem wewnętrzny chrom z przód na czarny mat i tył naklejajac folię dymioną.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.